Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Het blijft een SC hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Al 468 delen lang praten over problemen, dronken zijn, stoned zijn, joints draaien, stoppen met blowen, drugs af en toe, minderjarigen die willen blowen maar niet kunnen, eten.
Goed topicquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Al 468 delen lang praten over problemen, dronken zijn, stoned zijn, joints draaien, stoppen met blowen, drugs af en toe, minderjarigen die willen blowen maar niet kunnen, eten.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Sardu het volgende:
De TT had knetterbiele op benzeen moeten zijn.
What in the flying fuck...?quote:
dat is de levenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Doe een pogingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Tepels.. oeps. Ben ik nu overtreding?
Of geldt dit alleen voor vrouwentepels?
Dit gemist hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
What in the flying fuck...?![]()
Ben je bij een bijstandsmoeder in haar spandex gekropen ofzo?
Van wat ik weet (en dat is m.b.t. coke niet zoveel) 50 eypo per gram volgens mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
Wat doet een grammetje coke momenteel in Nederland?
Oke, goede prijs. Eens kijken of ik bij een goede bron kan komen als ik weer eens in NL ben. Mijn oude huisdealer is helaas met pensioen gegaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van wat ik weet (en dat is m.b.t. coke niet zoveel) 50 eypo per gram volgens mij.
Ik heb niet het idee dat ik veel gemist heb als ik dat zo bekijk. Als dat ding het meest kinky kledingstuk in je kast is dan hoef ik mij ook weinig zorgen te maken.quote:
das wel duur hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van wat ik weet (en dat is m.b.t. coke niet zoveel) 50 eypo per gram volgens mij.
Al jaren 50 euroquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:37 schreef Dven het volgende:
Wat doet een grammetje coke momenteel in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |