Hoe tof is datquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
Degene die stottert zetten ze achter de telefoon.
Ja, kijk maar eens naar de tehuizen in bv Turkije en Marokko waar deze mensen komen te zitten, verstoten door de familie, er zijn er bij die nooit meer hun familie zien. Heel triest! Maar dat was in dit land ook hoor vroeger, en in de rijkere families ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:05 schreef Aspergermeisje het volgende:
Eigenlijk zie je dat niet zo vaak: een Chinees meisje met het syndroom van down, een Marokkaan(?).
Zou dat door de cultuur komen dat ze zich daarvoor schamen?
Klopt. Mijn tante zat in een tehuis (mensen die op de leeftijd van 1 jaar zaten ongeveer, echt zwaar gehandicapt). Daar zaten een paar mensen die alleen door vrijwilligers mee naar buiten genomen werden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, kijk maar eens naar de tehuizen in bv Turkije en Marokko waar deze mensen komen te zitten, verstoten door de familie, er zijn er bij die nooit meer hun familie zien. Heel triest! Maar dat was in dit land ook hoor vroeger, en in de rijkere families ook.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Klopt. Mijn tante zat in een tehuis (mensen die op de leeftijd van 1 jaar zaten ongeveer, echt zwaar gehandicapt). Daar zaten een paar mensen die alleen door vrijwilligers mee naar buiten genomen werden.
Brownie is leukquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Uccie het volgende:
De downie is intelligenter dan de brownie
Hij kwam even niet zo slim overquote:
Mijn nichtje moest ook in een tehuis, maar mijn tante heeft meteen SPW gedaan en mocht in haar "bungalow" werken.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:09 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Klopt. Mijn tante zat in een tehuis (mensen die op de leeftijd van 1 jaar zaten ongeveer, echt zwaar gehandicapt). Daar zaten een paar mensen die alleen door vrijwilligers mee naar buiten genomen werden.
Ik weet niet of hij "school slim" is, maar komt altijd enorm sympathiek overquote:
Mijn oma ging zich ook meteen inzetten voor andere gehandicapten. Gaf muziekles aan mensen met het syndroom van Down. In de jaren ‘60.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn nichtje moest ook in een tehuis, maar mijn tante heeft meteen SPW gedaan en mocht in haar "bungalow" werken.
Ik ken hem niet, maar ik zag hem alleen in dat eerste stukje op de bank.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij "school slim" is, maar komt altijd enorm sympathiek over
Raar is dat he? Die prognoses van hoe oud iemand wordt. Mijn nichtje gaven ze niet meer dan 14 a 15 jaar want het hart zat verkeerd. Ze is nu 42...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Mijn oma ging zich ook meteen inzetten voor andere gehandicapten. Gaf muziekles aan mensen met het syndroom van Down. In de jaren ‘60.![]()
Tante is uiteindelijk 50 jaar geworden, terwijl werd voorspeld dat ze niet eens een jaar zou worden. Blij dat we altijd gewoon werden meegenomen door mijn ouders. Ben een tijdje heel bang geweest (mensen aan slangetjes e.d.), maar het heeft me positief gevormd.
Eenschquote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maar ik zag hem alleen in dat eerste stukje op de bank.
En school "slim" is overgewaardeerd, zegt zo ontzettend weinig.
Volgens mij een heel warm gezinquote:
Moet altijd wel even goed kijken, bij dat Tros programma merkte ik te vaak dat hij faked. Hier komt hij wel oprecht over.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:22 schreef Logician het volgende:
Heb niets met de muziek maar Ali is ook echt wel leuk op dat gebied.
Oh dat is wel jammer..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet altijd wel even goed kijken, bij dat Tros programma merkte ik te vaak dat hij faked. Hier komt hij wel oprecht over.
Dit!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 22:06 schreef matthijst het volgende:
Vond het altijd een irritant ventje, die de Mol, maar dit doet ie goddomme toch prachtig
Wordt tegenwoordig echt niet meer zo weggestopt hoorquote:
Op donderdag
10 oktober 2013 22:05 schreef
Aspergermeisje het
volgende:
Eigenlijk zie je dat niet zo vaak: een Chinees meisje met het syndroom
van down, een Marokkaan(?).
Zou dat door de cultuur komen dat ze zich daarvoor schamen?
Ik vind hem ook altijd wat viezigs hebben maar gisteren zag hij er idd best goed uit.quote:
Op vrijdag 11
oktober 2013 15:45 schreef
YogaLove het
volgende:
Ik vind Johnny bij de meeste programma's nogal onverzorgd /
onhygiënisch.
Nu zag hij er eens goed uit
Ik denk dat RTL dat ook wilt..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:45 schreef YogaLove het volgende:
Ik vind Johnny bij de meeste programma's nogal onverzorgd / onhygiënisch.
Nu zag hij er eens goed uit
Ik smeer ondertussen mijn brood voor morgen, ik kan geen 3 dingen tegelijk doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:56 schreef Aspergermeisje het volgende:
Niemand aan het kijken of gewoon niks te zeggen?
Moet zeggen dat ik dit ook niet zo’n leuke droom vind...
Iewlquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik smeer ondertussen mijn brood voor morgen, ik kan geen 3 dingen tegelijk doen
Tijd voor maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik tijd heb om dat 's ochtends te doen?
disciplinequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eerder opstaan zeker, haaaaaaaa. Nee.
Ik vind mezelf met 6 uur opstaan al zo sneuquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, dat wordt om 4:30u opstaan dus.
Ach ik doe het met plezier hoor, maar als ik wat tijd kan besparen door 's avonds het brood te smeren dan doe ik datquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik vind mezelf met 6 uur opstaan al zo sneuMaar nu wat minder
Leuk programma ja
Ik vind het eng.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Daar keek ik ook even van op.
Deze heeft niet het syndroom van Down hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik vind het eng.
En begrijp me niet verkeerd, gun mensen met syndroom van down alle geluk en vrijheid.
Ik gun jou met je blindheid ook alle geluk en vrijheidquote:
Op donderdag
17 oktober 2013 22:08 schreef
Tha_Duck het
volgende:
[..]
Ik vind het eng.
En begrijp me niet verkeerd, gun mensen met syndroom van down alle geluk
en vrijheid.
Mensen die dat (verschil) niet weten/begrijpen en zien zijn ook behoorlijk onwetend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:09 schreef mascara-klodder het volgende:
En wat een leuke aflevering weer! Het laat mooi zien dat niet alle mensen die verstandelijk gehandicapt zijn het syndroom van down hebben.
Ik heb genoten wederom!
Klopt, hij heeft een beperking door zuurstoftekort tijdens de geboorte.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Deze heeft niet het syndroom van Down hoor.
Maargoed, ik neem aan dat hij examen heeft moeten doen, dat hij zijn theorie heeft gehaald en dat hij elke twee jaar herkeurd wordt door een arts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |