Day & Night is al wel te koop via de Amerikaanse iTunes, dus het zou kunnen...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:23 schreef knnth het volgende:
Tegenwoordig staat shit al op TPB voordat het gereleased is, zo raar is dat toch niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: vanavond gaan we!![]()
Pixar is dan ook zo ongeveer de enige die nog snapt dat effecten het verhaal moeten dienen, en niet andersom.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Tijdens de rest van de film was het beeld mooi, maar echt fantastisch waren de effecten ook weer niet.
True, het maakt het beeld gewoon mooier, that's it. Die 2 euro die het meer kost maakt ook niet meer uit op het toch al belachelijk dure kaartje.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Pixar is dan ook zo ongeveer de enige die nog snapt dat effecten het verhaal moeten dienen, en niet andersom.
RealD is idd beter, heb Avatar 2x met RealD gezien en 1x met shutter, reald is veel mooier, al mag je ze in Pathe Den Haag niet meenemenquote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef nietzman het volgende:
Pathe Groningen is in ieder geval al over op RealD, met passieve brillen. Zitten een stuk beter en je hoeft ze niet eens te jatten, je mag ze gewoon meenemen.
Bij Day & Night werkte dat heel goed maar bij de hoofdfilm zat ik me af te vragen waarom ik nou met zo'n irritant ding op m'n hoofd zat ...quote:Op zondag 27 juni 2010 23:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Pixar is dan ook zo ongeveer de enige die nog snapt dat effecten het verhaal moeten dienen, en niet andersom.
Sinds kort wel, ik mocht gister m'n bril meenemen zodat ik de volgende keer een hele euro voordeliger uit ben.quote:Op maandag 28 juni 2010 01:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
RealD is idd beter, heb Avatar 2x met RealD gezien en 1x met shutter, reald is veel mooier, al mag je ze in Pathe Den Haag niet meenemen
die buzz was idd geweldig..quote:Op zondag 27 juni 2010 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Day and Night was lief!. Eigenlijk kwam 3D daar het beste tot z'n recht. Tijdens de rest van de film was het beeld mooi, maar echt fantastisch waren de effecten ook weer niet.
De film zelf was trouwens erg vermakelijk. Echt ouderwets Disney/Pixar, met een flinke scheut moraal en verdrietigheid en liefde. En ik ben verlief op Spaanse Buzz.
Ik heb ze nog niet binnen van play.com, maar de Nederlandse blu-rays van Toy Story 1 & 2 zijn nu bij bol.com in de aanbieding voor ¤ 14,99 per stuk:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zou heel tof zijn.
Het lijkt me zelf ook geweldig zoiets te doen, nasynchroniseren van dit soort films. Misschien dat ik daarom juist het Nederlandse waardeer.
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je ziet veel andere grote stereoscopische films uit de rest van de wereld komen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige in de VS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de blu-Ray's van Play.com nu binnen en ze hebben ook de Nederlandse (en Vlaamse) audiotracks!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zou heel tof zijn.
Het lijkt me zelf ook geweldig zoiets te doen, nasynchroniseren van dit soort films. Misschien dat ik daarom juist het Nederlandse waardeer.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb de blu-Ray's van Play.com nu binnen en ze hebben ook de Nederlandse (en Vlaamse) audiotracks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |