Volgens mij was het geen standaardprocedure om volledig bewapende straaljagers de lucht in te sturen bij een mogelijke kaping of contactverlies met de cockpit (kan het mis hebben - tijd geleden dat ik hier naar heb gekeken).quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar waren die ook bewapend, ik lees op wikipedia dat ze niks bij zich hadden en ik weet niet of die toestellen armed waren voor dogfights dus evt machine guns en zo.. wat ik begrijpt waren die niet bewapend en anders is het een beetje tegenstrijdig.
Ben daar niet zo in thuis
Oeh TY helaas gen geluid op mijn werk pc en in de avonden zit ik vaak volgeboekt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef Terecht het volgende:
Het beste artikel over de mislukte operatie van de Amerikaanse luchmacht om de gekaapte vluchten op 9/11 te onderscheppen, is een lang stuk in de Vanity Fair, waar ook delen van de gesprekken die dag tussen de FAA, NORAD en de straaljagerpiloten te beluisteren zijn:
http://www.vanityfair.com/politics/features/2006/08/norad200608
Als je íets van de response van de US Air Force op 9/11 wilt weten zou ik hier beginnen.
Mislukte my arse.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef Terecht het volgende:
Het beste artikel over de mislukte operatie van de Amerikaanse luchmacht om de gekaapte vluchten op 9/11 te onderscheppen, is een lang stuk in de Vanity Fair, waar ook delen van de gesprekken die dag tussen de FAA, NORAD en de straaljagerpiloten te beluisteren zijn:
Als je íets van de response van de US Air Force op 9/11 wilt weten zou ik hier beginnen.
Mooi zo. Veel plezier elders.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mislukte my arse.
Hoe kunnen ze 'mislukken' als er waren geen vliegtuigen.
Ben klaar hier.
Dat jij gelooft in dergelijke vergezochte dingen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mislukte my arse.
Ben klaar hier.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mislukte my arse.
Ben klaar hier.
Veel plezier op het Cluesforumquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mislukte my arse.
Ben klaar hier.
Wel lekker makkelijk natuurlijk. Hoef je niet kritisch na te denken.quote:
Ik vind het idd een zwaktebod van Tingo. Een forum is om te discussiëren met elkaar en mja wij zijn geen cluesforum waar we allemaal dezelfde theorie aanhangen. Maar dat maakt het juist interessanter dan een jaknikkersforum..quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk natuurlijk. Hoef je niet kritisch na te denken.
Ik zoek het wat dichter bij huis.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:37 schreef Terecht het volgende:
Oh,OKquote:Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mislukte my arse.
Ben klaar hier.
Ik hengel niet naar de gunst van Holocaustontkenners. Daarbij, ik had het niet tegen jou.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo hey... ik ben onder de indruk.
Die was ik helemaal vergeten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:37 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik zoek het wat dichter bij huis.
BNW / [9/11] NORAD
Voordat alles nog 's gezegd gaat worden. Laatste post is van jouw btw.
Hoi Kont van Tingo.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Mislukte my arse.
Ben klaar hier.
Bestaat holocaustontkenners?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik hengel niet naar de gunst van Holocaustontkenners. Daarbij, ik had het niet tegen jou.
Nu doe je net alsof je dat nog nooit eerder hebt gehoord.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bestaat holocaustontkenners?
Er zijn wel revisonists die hebben twijfels over de cijphers.
Jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bestaat holocaustontkenners?
Er zijn wel revisonists die hebben twijfels over de cijphers.
off topic maar veel van hen houden zich met 9-11 bezig.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja
Mahmoud Abbas
Mahmoud Ahmadinejad
Salvador Borrego
Patrick Cocriamont
Léon Degrelle
Robert Faurisson
Bobby Fischer
Hajo Herrmann
Eric Hufschmid
David Irving
Colin Jordan
Micha Kat
Nicholas Kollerstrom
Jeroen de Kreek
Jean-Marie Le Pen
Horst Mahler
Robert Poulet
Jürgen Rieger
Florrie Rost van Tonningen-Heubel
Miguel Serrano
Gerald Smith
Siegfried Verbeke
Richard Williamson
Harun Yahya
linkje
Schrijft over Irvin:quote:The War of the Words: We research the Holocaust, we don't deny it
http://www.erichufschmid.net/Holocausts.html
Eric Hufschmid over de 9-11 truth movement:quote:He investigates Hitler and World War II, but the evidence suggests that he is an infiltrator. By putting him in jail for investigating the Holocaust, the emotionally weak people are frightened into silence. Don't be a sucker! Don't fall for this simple and rather obvious trick
quote:99% of the 9-11 truth seekers are worthless
http://www.erichufschmid.net/InvestigateTheTruthSeekers.htm
Ik denk niemand ontkent de holocaust - alleen maar twijfelen over de cijphers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof je dat nog nooit eerder hebt gehoord.
Hij weet het ook wel. Er is in andere topics al vaker over gepraat. Ook door Tingo.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:18 schreef ems. het volgende:
Jij denkt verkeerd. Genoeg mensen die het ontkennen. Als je niet zo wereldvreemd was geweest had je dat ook wel geweten.
Het 9/11 gebeuren begint inderdaad op het schreeuwen van Alex Jones te lijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:13 schreef Resonancer het volgende:
[..]
off topic maar veel van hen houden zich met 9-11 bezig.
Eric Hufschmid
[..]
Schrijft over Irvin:
David Irving... Historian? Or Zionist agent?
[..]
Eric Hufschmid over de 9-11 truth movement:
[..]
Niet waar - ik heb niet erg veel ingediept over t holocaust en ik ben zeker geen 'ontkenner'.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij weet het ook wel. Er is in andere topics al vaker over gepraat. Ook door Tingo.
De officiele verhaal bedoel je.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet zeer boeiende materie is maar, veel van deze komen of geeneens geloof waardig over of zijn theoretisch niet haalbaar.
Dat mag best, Maar niet op FOK!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet waar - ik heb niet erg veel ingediept over t holocaust en ik ben zeker geen 'ontkenner'.
Wel 'n beetje grappig dat het is oh-zo taboe dat we mogen geen twijfelen hebben of vragen stellen.
Maar toch taboe om slachtoffers van wat dan ook te twijfelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat mag best, Maar niet op FOK!
Staat duidelijk in hier BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
Is geloof ik al de 2e keer dat ik je dit laat zien, gray heeft je hier ook al eens op gewezen.
holocaust Ja ( waarom lees dat stukje nog ff goed door)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar toch taboe om slachtoffers van wat dan ook te twijfelen.
Grappig - want mensen doen dat altijd voor alle soorten redenen.
Het gaat op veel meer dan 'n paar pixels en dat weet je goed.....en als je dat niet weet dan heb je zeker niet goed gekeken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als een pixel niet klopt dan word gelijk van alles bij elkaar geveegd dat het CGI is.
Nee - ik bedoel dat mensen spelen de slachtoffer voor alle soorten redenen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
holocaust Ja ( waarom lees dat stukje nog ff goed door)
wat jij beweert over 9/11 nee, ook al staat het me niet aan het is jou mening.
En nee is niet grappig! de enige mens die ik ken die het doet daar reageer ik nu op.
Bedankt, voor deze opheldering uit jou theorie maar blijf er bij dat het uit de luccht gegrepen is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het gaat op veel meer dan 'n paar pixels en dat weet je goed.....en als je dat niet weet dan heb je zeker niet goed gekeken.
Ik heb genoeg gezien, ik maakte maar een opmerking waarmee mensen een eigen theorie hebben verzonnen lees nog eens goed!
Het gaat over hele achtergronden dat klopt niet in kleur en perspectief.
On 'A beautifully clear and sunny day'?
ik heb de docu gezien hoor
Als we moeten geloven die fotos van de 'mensen' die uit t ramen hangen van de toren bvb. - dan moeten ze allemaal 3m lang zijn.
De ramen waren rondom 200x50.....waarom zijn de 'mensen' zo groot?
vind jij of het forum ik niet
Hoe kan dat er zijn 'mensen' aan t rondlopen bij 't 'impact zone' ?
volgens jou theorie was alles afgezet, Plus cgi je spreekt jezelf tegen!
Volgens t verhaal is de vrouw Edna Cintron .....maar zij is verklaard dood in Maart 2001.
heb je linkje ik heb hier een lijst met slachtoffers kunnen we wel even uitzoeken
Als het vlak na het 'impact' en/of vlak voor het 'collapse' twas toch meer dan 'n beetje warme? ....als we moeten het OCT geloven.
geen idee wat je met deze zin bedoelt
Waarom zijn de beelden niet op TV gekomen ?
welke
Ze zijn toch ook zo 'hartscheurend' en sensationalistisch en emotionele, als de zogenaamde 'Falling Man' beeld?
is docu is later misschien uitgezonden de foto is in eerste instantie in de krant geplaatst
I especially like the foto of the 'first responders' and a shovel that is almost floating in mid-air.
welke?
Er is bewiijs zat dat veel fotos zijn bewerkt maar je wil of kan het gewoon niet zien.
ik zie het wel meer dan genoeg, door mensen die zeggen dat bewerkt is door middel van pijltjes en vierkantjes en rondjes.
Je doet ook echt helemaal niets he, met de informatie die je aangedragen krijgt...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het gaat op veel meer dan 'n paar pixels en dat weet je goed.....en als je dat niet weet dan heb je zeker niet goed gekeken.
Als we moeten geloven die fotos van de 'mensen' die uit t ramen hangen van de toren bvb. - dan moeten ze allemaal 3m lang zijn.
Volgens t verhaal is de vrouw Edna Cintron .....maar zij is verklaard dood in Maart 2001.
Als het vlak na het 'impact' en/of vlak voor het 'collapse' twas toch meer dan 'n beetje warme? ....als we moeten het OCT geloven.
Ze zijn toch ook zo 'hartscheurend' en sensationalistisch en emotionele, als de zogenaamde 'Falling Man' beeld?
I especially like the foto of the 'first responders' and a shovel that is almost floating in mid-air.
Er is bewiijs zat dat veel fotos zijn bewerkt maar je wil of kan het gewoon niet zien.
Dat gebeurt nou eenmaal mensen willen aandacht en zeg dat dan ipv jou zinquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - ik bedoel dat mensen spelen de slachtoffer voor alle soorten redenen.
Klopt. Door complotgelovers.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:58 schreef Tingo het volgende:
En ik zie nog steeds niet hoe in vredes naam 'n alu buis kan door deze.
[ afbeelding ]
Is dat het beste je kan doen?quote:
Wij wel, jij niet!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is dat het beste je kan doen?
Discussie my arse.
Jij durft niet eens verder te denken.
Figures.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:58 schreef Tingo het volgende:
Still can't figure out how to post a foto FFS.
Dankje - en ook van 'n 'conspiracy theorist' site.quote:
Wat, wil je beweren dat deze foto nep is?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje - en ook van 'n 'conspiracy theorist' site.
Ik wilde graag 'n foto posten van de spandrels.
Nee hoor - ik blijf speciaal om jou te irriteeren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik dacht btw dat je klaar was met dit forum.
Nee - ze ziet 'n beetje leeg uit.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat, wil je beweren dat deze foto nep is?
geschoten ochten of avond dus, waarschijnlijk weinig mensen aanwezig gebeurt wel vaker bij kantoor gebouwen niks speciaals aan.quote:
Jij had ook je twijfels als t mogelijk was om van de gat in t toren te zwaaien toch?quote:
Het heeft geen zin om een lang verhaal te typen, jij doet toch geen moeite om bijdrages van anderen te lezen dus ik hou het beknopt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is dat het beste je kan doen?
Discussie my arse.
Jij durft niet eens verder te denken.
Volgens mij begreep jij ook toen mijn post weer eens niet, boy.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:09 schreef Tingo het volgende:
Jij had ook je twijfels als t mogelijk was om van de gat in t toren te zwaaien toch?
Waarom waren die beelden niet op TV te zien, media girl?
Dat is juist mijn hele puntquote:
Maar waarom waren die sensational beelden van de zwaaiende vrouw niet op TV te zien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij begreep jij ook toen mijn post weer eens niet, boy.
Ik lees alles.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om een lang verhaal te typen, jij doet toch geen moeite om bijdrages van anderen te lezen dus ik hou het beknopt.
Misschien omdat het merendeel net als ik in die beelden helemaal geen vrouw in bijpassende staalkleuren zagen, maar verwrongen staal?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:12 schreef Tingo het volgende:
Maar waarom waren die sensational beelden van de zwaaiende vrouw niet op TV te zien?
Maar steek je er ook weleens iets van op? Iets waarvan je denkt: hey, dat maakt dat ik er toch iets anders tegenaan kijk?quote:
omdat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar waarom waren die sensational beelden van de zwaaiende vrouw niet op TV te zien?
En de site waar je de foto heeft gekregen is van n structural engineer....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is juist mijn hele puntHet was geen solide plaat staal. Dat maakt het vast makkelijker om in te zien dat een vliegtuig daar best doorheen komt.
Omdat ik heb helemaal niks gezien dat maakt me zo denken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar steek je er ook weleens iets van op? Iets waarvan je denkt: hey, dat maakt dat ik er toch iets anders tegenaan kijk?
Omdat wat?quote:
Ok, en waarom geloof je de informatie op deze website?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
En de site waar je de foto heeft gekregen is van n structural engineer....
http://heiwaco.tripod.com/nist.htm
Waarschijnlijk is ie veel beter in t analyseren dan jou en ik.
Hier is 'zij' wel duidelijk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat het merendeel net als ik in die beelden helemaal geen vrouw in bijpassende staalkleuren zagen, maar verwrongen staal?
Ik zei niet dat ik t geloof.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, en waarom geloof je de informatie op deze website?
Gelukkig maar zegquote:
Zijn er ubehaupt filmpjes ergens van die je wel gelooft?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hier is 'zij' wel duidelijk.
Ik geloof niet dat deze zijn echte beelden trouwens.
wat een verglijkingen ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Erg vermakelijk: http://forums.randi.org/showthread.php?t=127318
Disclaimer: Geeft je vertrouwen in de mensheid mogelijk een deuk.
Het antwoord daarop gezien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat een verglijkingen ook.![]()
opmerkingen die er bij staan![]()
Just for laughs I jumped on my old scale and it broke! It didn't break when I just stepped on it. How is this possible, Heiwa?
Nu komt de grote vraag heeft Heiwa zijn eigen experiment uitgevoerd en overleeft vraag ik me af.quote:
http://forums.randi.org/showthread.php?p=4280640#post4280640quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nu komt de grote vraag heeft Heiwa zijn eigen experiment uitgevoerd en overleeft vraag ik me af.
als hij het niet overleeft had en niet heeft voortgeplant, is het Darwin award nominatie waardig![]()
Grappig dat je die site van James Randi geeft aan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Over 911?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zijn er ubehaupt filmpjes ergens van die je wel gelooft?
Bedoel zelfs beelden van het puinruimen is in scene gezet volgens september cluess.
Want???
Heb je filmpje nu al eens gekeken, agh waarom vraag ik het nog..
Bewijs maar eens dat alle beelden nep zijn, praten we dan weer verder.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Over 911?
Nee....alle beelden zijn nep.....en daarom het enige manier om achter de waarheid te komen is harde bewijs van media fakery.....wat clues heeft al gedaan is genoeg voor mij en vele anderen.
September Clues/Clues forum effe rondkijken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat alle beelden nep zijn, praten we dan weer verder.
zie, je staat dus inderdaad nergens open voor!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Over 911?
Nee....alle beelden zijn nep.....en daarom het enige manier om achter de waarheid te komen is harde bewijs van media fakery.....wat clues heeft al gedaan is genoeg voor mij en vele anderen.
Nee, ik vraag jou. Jij brengt de stelling toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
September Clues/Clues forum effe rondkijken.
AUB.
Waarom kwam je dan met die link, en de suggestie dat die persoon het vast wel goed na zou kunnen rekenen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grappig dat je die site van James Randi geeft aan.
Die William 'Last Man out' The Keymaster' Rodriguez is 'n voormalig assistent van James Randi,magician.
William Rodriguez was 'n grote held in 'truth' cirkels en hij was ook ontdekt als 'n leugenaar.
Hij heeft ook 'n Medal of Honour gekregen van Bush voor z'n heroic reddingacties van sommige 'survivors'.Twas allemaal echt 'n grote drama. Volgens het OCT was ie onderhoudsman in t WTC complex.Hij heeft ook 'public speaking lessons' gekregen van t Republicaanse Party. Hij heeft wel de wereld gereizen om prestaties te doen.
Ik heb hem gezien in Amsterdam 'n aantal jaren terug en hij was meer ''n professionele entertainer dan 'n janitor die komt verhalen vertellen.
M'n punt is : De zogenaamde Truth Movement is helemaal expres verzeikt met deze soort figuren.....om mensen expres op de verkeerde pad te zetten.
Tis allemaal in scene gezet. Er is echt niks te geloven van 911.
Een enorme toneelstuk.
Uiteraard, ''vicsims'' is even krankzinnig als de bewering dat er geen gaskamers bestonden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:13 schreef Resonancer het volgende:
[..]
off topic maar veel van hen houden zich met 9-11 bezig.
De verhalen rondom sommige vermeende slachtoffers van de aanslagen idem.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:30 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Uiteraard, ''vicsims'' is even krankzinnig als de bewering dat er geen gaskamers bestonden.
Idem? En welke slachtoffers bedoel je?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De verhalen rondom sommige vermeende slachtoffers van de aanslagen idem.
Sommige van de 9/11 slachtoffers. En idem als in krankzinnige verhalen die gewoonweg ongeloofwaardig zijn. Zo ongeloofwaardig en slecht dat het haast wel verzonnen moet zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Idem? En welke slachtoffers bedoel je?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:52 schreef ATuin-hek het volgende:
Er was alleen sprake van krankzinnigheid met betrekking tot de ontkenning van de gaskamers en het bestaan van de slachtoffers van de aanslagen, dus ik ben blij dat jij dat ook krankzinnig vindt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sommige van de 9/11 slachtoffers. En idem als in krankzinnige verhalen die gewoonweg ongeloofwaardig zijn. Zo ongeloofwaardig en slecht dat het haast wel verzonnen moet zijn.
Het is wel heel sneu dat 'ie niets op het spel zet. Hij ontzenuwt in een ommezien de onzin over de aanslagen en over de maanlanding, maar alleen op een forum. Martin Luther King en Rosa Parks liepen veel ernstiger gevaar tijdens hun strijd tegen de segregatie in het openbaar vervoer dan Tingo in zijn strijd tegen alle overheidszwendel van de afgelopen honderd jaar.quote:
vergeet "letsrollforums" niet, voor totale paraquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
September Clues/Clues forum effe rondkijken.
AUB.
De uitspraak "The great virtue of a fake conspiracy is that it calls on you to do nothing" lijkt me wel van toepassing bij al de fopperij die de truthers beweren te hebben ontdekt. Stuk waarin dat citaat staat:quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is wel heel sneu dat 'ie niets op het spel zet. Hij ontzenuwt in een ommezien de onzin over de aanslagen en over de maanlanding, maar alleen op een forum. Martin Luther King en Rosa Parks liepen veel ernstiger gevaar tijdens hun strijd tegen de segregatie in het openbaar vervoer dan Tingo in zijn strijd tegen alle overheidszwendel van de afgelopen honderd jaar.
quote:The 9/11 conspiracy theories are a coward’s cult.
(..)
The obvious corollorary to the belief that the Bush administration is all-powerful is that the rest of us are completely powerless. In fact it seems to me that the purpose of the “9/11 truth movement” is to be powerless. The omnipotence of the Bush regime is the coward’s fantasy, an excuse for inaction used by those who don’t have the stomach to engage in real political fights.
Let me give you an example. The column I wrote about Loose Change two weeks ago generated 777 posts on Comment is Free, which is almost a record. Most of them were furious.. The response from a producer of the film, published last week, attracted 467(2). On the same day I published an article about a genuine, demonstrable conspiracy: a spy network feeding confidential information from an arms control campaign to Britain’s biggest weapons manufacturer, BAE. It drew 60 responses(3). The members of the 9/11 cult weren’t interested. If they were, they might have had to do something. The great virtue of a fake conspiracy is that it calls on you to do nothing.
The 9/11 conspiracy theories are a displacement activity. A displacement activity is something you do because you feel incapable of doing what you ought to do. A squirrel sees a larger squirrel stealing its hoard of nuts. Instead of attacking its rival, it sinks its teeth into a tree and starts ripping it to pieces. Faced with the mountainous challenge of the real issues we must confront, the chickens in the “truth” movement focus instead on a fairytale, knowing that nothing they do or say will count, knowing that because the perpetrators don’t exist, they can’t fight back. They demonstrate their courage by repeatedly bayoneting a scarecrow.
http://www.monbiot.com/2007/02/20/bayoneting-a-scarecrow/
Reageer eens normaal, of niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:45 schreef polderturk het volgende:
ahahahahha. Moet je die zieligerds zien die nog steeds doen alsof ze in het officiele verhaal geloven.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:02 schreef polderturk het volgende:
Mensen die in het officiele verhaal geloven worden steeds meer de pariahs van de samenleving. Ik vergelijk ze met de geestelijke elite in de middeleeuwen die geloofde dat de wereld rond was en dit aan de mensen oplegde.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:02 schreef polderturk het volgende:
Mensen die in het officiele verhaal geloven worden steeds meer de pariahs van de samenleving. Ik vergelijk ze met de geestelijke elite in de middeleeuwen die geloofde dat de wereld rond was en dit aan de mensen oplegde.
Zo klopt ie weer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:45 schreef polderturk het volgende:
ahahahahha. Moet je die zieligerds mensen zien die nog steeds doen alsof ze in het officiele verhaal geloven.
Want de wereld is zo plat als een pannenkoek, dat weten we allemaal.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:02 schreef polderturk het volgende:
Je kan toch beter die originele text lezen van waar het komt vandaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik vraag jou. Jij brengt de stelling toch?
Wie da fok is Braddie?quote:
(Het officiele verhaal van t moord van MLK is ook bs trouwens)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:10 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is wel heel sneu dat 'ie niets op het spel zet. Hij ontzenuwt in een ommezien de onzin over de aanslagen en over de maanlanding, maar alleen op een forum. Martin Luther King en Rosa Parks liepen veel ernstiger gevaar tijdens hun strijd tegen de segregatie in het openbaar vervoer dan Tingo in zijn strijd tegen alle overheidszwendel van de afgelopen honderd jaar.
Dit is een discussieforum. Jij discussieert alleen niet, jij deelt mede. Als je zelf niets in te brengen hebt is het toegestaan om de boodschapper neer te schieten, want dan beschouw je jezelf kennelijk als de boodschap.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan toch beter die originele text lezen van waar het komt vandaan.
Don't shoot the messenger.
Dat is je al even intelligente FOK!-neefje.quote:
Sommige dingen hebbeb ze ook verkeerd.....Maar toch dichter bij het waarheid dan the 'truth' communityquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vergeet "letsrollforums" niet, voor totale para
Uiteraard. En de moord op Kennedy, de moord op Malcolm X, die op Emmet Till. We zijn nooit op de maan geweest en de aarde is een pannenkoek. All is bullshit.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:19 schreef Tingo het volgende:
(Het officiele verhaal van t moord van MLK is ook bs trouwens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |