Ik doe met je mee voor Kursor!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:59 schreef Fee-nix het volgende:
*Komt even jompelen voor Kursor!!![]()
![]()
Een knipper! Wat goed!
gehhehequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:55 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het altijd zo maf staan in het lijstje, bij sommigen staat (meisje) of (jongen) en dan bij de papa's staat (papa) net alsof de vrouw een papa gaat baren![]()
.
Geen idee verder. Tot voor heel kort wist ik niet eens dat je bij de bekkenfysio nakend moest...quote:Vanmiddag naar de bekkenfysio, ben erg benieuwd! Heeft iemand een idee wat ik kan verwachten van zo'n eerste keer? Moet ik gelijk met de billen bloot enzo?.
Volgens mij mag je wel je sokken aanhoudenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:11 schreef Dot. het volgende:
Moet je naakt bij de bekkenfysio? Niet eens je ondergoed aanhouden naakt?
Ach, zolang je bij het bevallen maar je kleren aan mag houdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij mag je wel je sokken aanhouden
sorry, ik heb geen idee....
Mocht je -onverhoopt- een keizersnede krijgen, dan krijg je zelfs een complimentaire groene jurk van het ziekehuisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ach, zolang je bij het bevallen maar je kleren aan mag houden
Zo eentje waar je billen uit hangen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mocht je -onverhoopt- een keizersnede krijgen, dan krijg je zelfs een complimentaire groene jurk van het ziekehuis![]()
Die jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:22 schreef Dot. het volgende:
[..]
Zo eentje waar je billen uit hangen?
Andijviestamppotquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:11 schreef Dot. het volgende:
Argh, ik heb met de lunch een broodje houmous gehad en nu wil ik nog meerToch gek, die dingen waar je zin in krijgt
Ik ben de laatste paar weken ook helemaal gek op puree en stamppot, dat kan ik elke avond wel eten.
Moet je naakt bij de bekkenfysio? Niet eens je ondergoed aanhouden naakt?
Niet zo'n net onderbroekje erbij? Helemaal te kinkyquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die ja![]()
Ik heb gevraagd of ik 'm mee naar huis mocht nemen. En soms, als ik me een beetje naughty voel, dan trek ik 'm aan voor mijn man. En alleen mijn pin-up hakken eronder, uiteraard.
Daar kan ik me ook een breuk aan eten, hartje zomer zelfs alquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:25 schreef Mabawa. het volgende:
Andijviestamppot![]()
Hier elke week en soms vaker!
Ligt er een beetje aan wat je klachten zijn denk ik...hier mocht ik de eerste keer de kleren aanhoudenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:55 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het altijd zo maf staan in het lijstje, bij sommigen staat (meisje) of (jongen) en dan bij de papa's staat (papa) net alsof de vrouw een papa gaat baren![]()
.
Vanmiddag naar de bekkenfysio, ben erg benieuwd! Heeft iemand een idee wat ik kan verwachten van zo'n eerste keer? Moet ik gelijk met de billen bloot enzo?.
Oh, dat elektroding vind ik toch wat akelig klinken. Ik heb ooit een fysio behandeling gehad waarbij hij allemaal naaldjes in mijn rug stak, dat vond ik toch een minder groot succesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:43 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je klachten zijn denk ik...hier mocht ik de eerste keer de kleren aanhouden![]()
Er werden de eerste paar keer ademhalingsoefeningen uitgelegd en oefeningen met de bal en over je houding enzo.
Na een paar keer moest ik wel de broek en schoenen uit omdat ze mijn billen en onderrug ging masseren en daarna tape erop plakte ( heb gister knalroze tape gekregen,maar ik krijg een jommetje)
Verder krijg ik steeds elektrodes op mijn enkels en gaat het elektrostimulatie apparaat aan. Dit omdat ik moeilijk plas en in je enkels zenuwen oid lopen die in verbinding staan met de blaas. Heel gek tintelend gevoel is dat. Maar het lijkt wel iets te helpen.![]()
Maar niet helemaal naakt dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |