Met een beetje googlen moet deze toch wel te beantwoorden zijn?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De vragen worden als maar lastiger
Heel lastig, uiteindelijk toch gelukt. Mooi klokje zegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Met een beetje googlen moet deze toch wel te beantwoorden zijn?
Nee zelfs Ilse.nl wist het antwoord niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Met een beetje googlen moet deze toch wel te beantwoorden zijn?
Nou ja zegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:27 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nee zelfs Ilse.nl wist het antwoord niet.
Dan wordt het het langste antwoord, want de kans dat het langste antwoord goed is is groter (aldus mijn Aardrijkskunde docent in 2004 voor de CITO toets).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Dan wordt het toch gokken...
Er worden willekeurig 11 winnaars gegenereerd uit de lijst met deelnemers die het correcte antwoord hebben gegeven op de vraag. Degene die bovenaan de lijst met winnaars staat, wint het horloge.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:30 schreef Prof_Hoax het volgende:
Hoe werkt die trekking eigenlijk? Neemt die random een naam uit de ingeschrevenen of is dit handmatig?
Dat kan wel hoor, je zult dan alleen een adres in NL of BE moeten opgeven waar de prijs naartoe verzonden wordt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:46 schreef Stuart het volgende:
Waarom kun je niet meedoen als je in een ander land dan NL/BE woonachtig bent eigenlijk
Okay, fair enough. Thanks voor je snelle antwoordquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor, je zult dan alleen een adres in NL of BE moeten opgeven waar de prijs naartoe verzonden wordt.
Ja of Nee is ook een vraag.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef Crisisstudent het volgende:
Ik heb meegedaan maar geen vraag beantwoord. Hoe zit dat?
Je hebt wel degelijk een vraag beantwoord.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef Crisisstudent het volgende:
Okee, okee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt wel degelijk een vraag beantwoord.
Heb je wel gegoogeld?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef Crisisstudent het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Er worden willekeurig 11 winnaars gegenereerd uit de lijst met deelnemers die het correcte antwoord hebben gegeven op de vraag. Degene die bovenaan de lijst met winnaars staat, wint het horloge.
Dit dus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:04 schreef StephenHawkings_Legs het volgende:
Bij sommige reacties krijg je toch wel het idee dat ze denken dat een positieve danwel leuke reactie meer kans geeft op een prijs.
Moet je eens opletten wat een kansloze en mensverlagende reacties mensen plaatsen als ze een facebookactie forwarden. Dat is echt heel hard huilen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:04 schreef StephenHawkings_Legs het volgende:
Bij sommige reacties krijg je toch wel het idee dat ze denken dat een positieve danwel leuke reactie meer kans geeft op een prijs.
Dat verschilt van geval tot geval. Stuur anders even een PMquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:31 schreef Quir het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk als meerdere mensen op een adres mee doen aan een prijsvraag? Gaan jullie er dan automatisch van uit dat het kloons zijn?
Ja nu krijg je geen gratis 1000 dollar horloge.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:43 schreef aequus het volgende:
Meegedaan aan de prijsvraag, maar ik kreeg geen vraag? of mis ik iets?
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja nu krijg je geen gratis 1000 dollar horloge.
quote:
Ja ik doe altijd mee als ik een prijsvraag zie staan zonder eigenlijk maar te kijken wat ik precies kan winnen want ik win toch nooitquote:
Ik heb gisteren de winnaars doorgemaild, dus met een beetje geluk gaan de prijzen vandaag of morgen op de post.quote:
Dat verschilt per prijsvraag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Puur uit interesse, hoeveel personen doen er doorgaans mee met zon prijsvraag? #durftevragen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de winnaars doorgemaild, dus met een beetje geluk gaan de prijzen vandaag of morgen op de post.
Ja, het verschilt echt!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
ECHT? Ik dacht dat het exact hetzelfde zou zijn iedere keer.
Ah duidelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, het verschilt echt!
Het hangt af van de te winnen prijs, hoe lang de prijsvraag loopt, waar deze vermeld wordt, in welke periode van het jaar de prijsvraag is, het onderwerp van de prijsvraag, wat je moet doen om te winnen, enz. Kan dus geen zinnig antwoord geven op je vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |