SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Staat 3 in titel
Half Lief 3
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:26 schreef DeeCruise het volgende:
Epic rant van Gabe over half life 3: http://www.dorkly.com/article/54448/a-message-from-gabe-newell
Ik kan me er ook perfect in vinden. Heb em ook gesubmit als gamenieuws, ben benieuwd of ze hem plaatsen.quote:
Hoop 't. Hij mag hier sowieso in de OP.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:14 schreef DeeCruise het volgende:
Ik kan me er ook perfect in vinden. Heb em ook gesubmit als gamenieuws, ben benieuwd of ze hem plaatsen.
Agreed, misschien dat het HL3 gezeik wat inperkt (al betwijfel ik dat)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:20 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoop 't. Hij mag hier sowieso in de OP.
die laatste alinea is wel goed nieuwsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:26 schreef DeeCruise het volgende:
Epic rant van Gabe over half life 3: http://www.dorkly.com/article/54448/a-message-from-gabe-newell
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:26 schreef DeeCruise het volgende:
Worth a shotquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:26 schreef eQuaL het volgende:
Zou wel hilarisch zijn als FOK! Games dit post als de waarheid
Gisteravond heerlijk om gelachen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:26 schreef DeeCruise het volgende:
Imo niet. Hij doet nu net alsof het de gebruikers zijn die "elk jaar een nieuwe half life" willen. Valve kwam notabene zelf met het idee van Episodes.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Maar hij heeft gelijk, vind ik dan. (de schrijver van het stukje)
quote:It doesn't matter what you think you're innovating. You set a precedent of being unable to complete what you started (with Half-Life 3), and so everything else you do and try to pull off as "innovation" is really just an Attention Deficit Distraction for a kid with too much money. Some kids in a garage also made their own half-assed game console too, they even funded it through kickstarter. It's called Ouya.
You broke the first rule of business - give customers what they want. Which is funny because that's what you founded Valve on to begin with, giving people what they want. They want Half-Life 3 and closure to a story you got them deeply invested in? Get your ass in the studio and do it.
Persoonlijk ben ik het wel met de schrijver eens. Toegegeven, Valve heeft een flinke steek laten vallen door het niet te leveren van beloofde content, maar de hoeveelheid flame die er nog steeds dagelijks over te vinden is is imho buiten proportioneel. Er zijn genoeg devs die klanten op regelmatige basis belazeren (EA anyone?) maar die groep houdt het geen jaren vol om te zeiken over 1 game.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Imo niet. Hij doet nu net alsof het de gebruikers zijn die "elk jaar een nieuwe half life" willen. Valve kwam notabene zelf met het idee van Episodes.
Verder kan ik me meer vinden in wat iemand in de reacties ook zegt (hij denkt trouwens dat dit serieus is):
[..]
De hype boeit me niet zo. En die flamewars, tja ook dat is internet, what's new.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:48 schreef DeeCruise het volgende:
Ik vond Half life 2 zeker een cool spel, maar niet hype-waardig.
Een flamewar op internet duurt meestal 2 dagen, geen 6 jaar. Dat is ook precies wat ik bedoel, het gezeik is gewoon buiten proportioneel. Wat nou als er nooit een HL3 komt? Er zijn zoveel goede games in de tussentijd uitgekomen, en er komen er nog meer. IMHO een gevalletje van "let it go".quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
De hype boeit me niet zo. En die flamewars, tja ook dat is internet, what's new.
Ik merk niet zoveel van die flamewar waar jij het over hebt. Heb je er voorbeelden van?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:58 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Een flamewar op internet duurt meestal 2 dagen, geen 6 jaar. Dat is ook precies wat ik bedoel, het gezeik is gewoon buiten proportioneel. Wat nou als er nooit een HL3 komt? Er zijn zoveel goede games in de tussentijd uitgekomen, en er komen er nog meer. IMHO een gevalletje van "let it go".
Het is niet zozeer 1 flamewar, maar meer een hele generatie users die beginnen te schuimbekken zodra het woord HL episode 3 of HL3 tevoorschijn komt. Mensen die meteen beginnen te ranten hoe waardeloos valve als bedrijf wel niet is (en ondertussen natuurlijk gewoon steam gebruiken).quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik merk niet zoveel van die flamewar waar jij het over hebt. Heb je er voorbeelden van?
Wat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:46 schreef redboyke het volgende:
jammer dat dimens hier niet komt anders had die vast een gifje kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |