OP-babe:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hij verdient wel erg goed.. Maar daar heb je niet zoveel aan als je met je zak op een bureaustoel zit de hele dag om achterlijke kut websites te bouwen waarvan je collega's weer de codes overhoop K******quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterker nog, hij mag het zelfs weigeren.
En als hij altijd elke week flink moet overwerken zou ik toch maar eens vragen om een salarisverhoging
Hij kan wel nee zeggen, hij doet/durft het alleen niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij verdient wel erg goed.. Maar daar heb je niet zoveel aan als je met je zak op een bureaustoel zit de hele dag om achterlijke kut websites te bouwen waarvan je collega's weer de codes overhoop K******.... Hij is altijd de sjaak.. hij kan gewoon geen nee zeggen..
Naja ik heb er weer genoeg over gezegd.. Dat is iig de rede waarom ik een beetje "meh" ben.
Idd hij is gewoon een beetje een slappe zak wat dat betreft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij kan wel nee zeggen, hij doet/durft het alleen niet.
Maar is begrijpelijk ja
Logisch, jij kan er zo weinig aan doen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij verdient wel erg goed.. Maar daar heb je niet zoveel aan als je met je zak op een bureaustoel zit de hele dag om achterlijke kut websites te bouwen waarvan je collega's weer de codes overhoop K******.... Hij is altijd de sjaak.. hij kan gewoon geen nee zeggen..
Naja ik heb er weer genoeg over gezegd.. Dat is iig de rede waarom ik een beetje "meh" ben.
Ik voel me best machteloos vaak, ik wil hem zo graag wat vaker zienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Logisch, jij kan er zo weinig aan doen...
Vin, truste
Ik heb geen dag/nacht ritme dus ik ben er de komende paar uur nog welquote:
Misschien juist wel goed, dan gaat ie prioriteiten stellenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik voel me best machteloos vaak, ik wil hem zo graag wat vaker zien.. Maar dat is nu gewoon echt geen mogelijkheid, en ik weet gewoon niet wanneer dat wel is.. Ik ben echt bang wanneer de bom een keer bij me barst en ik em de pan uit flip tegen hem
Mijn dzg/nacht ritme gaat iets beter laatste tijd, ga iets minder laat slapen als ik er vroeg uit moetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb geen dag/nacht ritme dus ik ben er de komende paar uur nog wel!
Maar ik lig/zit ook al wel in bed just in case ik ineens moe ben!
Als ik em de pan uit flip ben ik echt klaar met iemand, dan valt het ook niet meer zo snel te makenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien juist wel goed, dan gaat ie prioriteiten stellen
Gematigd boos worden dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik em de pan uit flip ben ik echt klaar met iemand, dan valt het ook niet meer zo snel te maken..
Ik kan gewoon niet boos worden op hem, rede waarom niet, is omdat ik echt denk dat hij het zelf ook niet zo leuk vind dat hij steeds moet werken en shit van anderen moet oplossen..quote:
Huw waar komt dit ineens vandaan danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:22 schreef Koen66 het volgende:
Ben je nog in beeld geweest op TC Raene?
Schoot me opeens te binnen dat ik je al lang niet gezien hebquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Huw waar komt dit ineens vandaan dan?
Kan me goed voorstellen dat je er zo over denktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet boos worden op hem, rede waarom niet, is omdat ik echt denk dat hij het zelf ook niet zo leuk vind dat hij steeds moet werken en shit van anderen moet oplossen..
Hij is ook altijd zo onwijs lief voor me op zijn manier, als ik in paniek schiet weet hij precies wat hij moet doen om me weer rustig te krijgen, als ik verdrietig ben weet hij precies wat hij moet zeggen om me te troosten.. hij steunt me en hij zorgt voor me als ik niet lekker ben..
Er zit echt geen enkel kwaad in hem, en daarom kan ik dus niet boos worden, maar het vreet me wel op dat hij zoveel werkt... En daarom denk ik dat ik echt een keertje insane de pan uit flip en dat het dan klaar is
..
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schoot me opeens te binnen dat ik je al lang niet gezien heb
Hij is zo godverdomme liefdevol en zorgzaam en waarom moet hij nou godverdomme zo'n drukke kut baan hebben dat ik niks van hem hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je er zo over denkt
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:28 schreef Raene het volgende:
[..]! Ik heb een facebook vol foto's
Garpjen. Als het weer TC tijd is zal ik wel op cam komen
!
Frustratingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij is zo godverdomme liefdevol en zorgzaam en waarom moet hij nou godverdomme zo'n drukke kut baan hebben dat ik niks van hem hoor!?
Oh Koen dat is weer een punt waar ik niet over uit kanquote:
Hmmmmmquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh Koen dat is weer een punt waar ik niet over uit kan..
Mijn relatie faalt toch wel hard op een paar essentiele punten..
Dat is waar, ik ben er ook wel aan toe hoor.. Alleen hij nog niet heb ik het idee.. We zijn ook nog niet zo super lang samen, in december 2 jaar. En we hebben allebei ons eigen huisje, dan zou nog de vraag zijn "wie" geeft "wat" op... Hij is er behoorlijk aan gewend om alleen te wonen, en ik denk dat hij bang is om zo'n "grote" stap te maken in een relatie..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm
Het zou samen zijn een stuk eenvoudiger maken
Destijds woonden wij na 1 jaar samen (ik was toen 28, zij 26)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ben er ook wel aan toe hoor.. Alleen hij nog niet heb ik het idee.. We zijn ook nog niet zo super lang samen, in december 2 jaar. En we hebben allebei ons eigen huisje, dan zou nog de vraag zijn "wie" geeft "wat" op... Hij is er behoorlijk aan gewend om alleen te wonen, en ik denk dat hij bang is om zo'n "grote" stap te maken in een relatie..
Lees de rest van het bericht ook even als je wiltquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Destijds woonden wij na 1 jaar samen (ik was toen 28, zij 26)
Wil hij je niet graag vaker zien?
Ik was te snelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Lees de rest van het bericht ook even als je wilt.
Hij wil me heus wel vaker zien, alleen samenwonen gaat hem nog niet worden.quote:
Ja precies, ik ben nog soort van jong.. Ik ga het ook geen jaren meer geven, maar een jaartje kan ik hem nog wel gevenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:45 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik snap het wel.... Gewoon nog even de tijd geven dus
Ook leuk als je half in slaap valt als je met je tablet aan het lezen bent en je droomt ineens dat je een smack in je gezicht krijgt en het is je tabletquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
En nu ga ik
Anders val ik straks in slaap met foon in handen
Inderdaad, veeleisende types zatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben nog soort van jong.. Ik ga het ook geen jaren meer geven, maar een jaartje kan ik hem nog wel geven.. Ik hoop gewoon wel dat hij weet dat menig ander meisje hem een hoop meer shit zou geven hiervoor
..
Ik ben zo ongelooflijk makkelijkquote:
Doen we, moeten ff een datum prikken voor eind dit jaar danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:50 schreef Koen66 het volgende:
En nu weg, we moeten echt eens een keer URL kletsen![]()
Alle dagen in de week vol jij?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Doen we, moeten ff een datum prikken voor eind dit jaar dan..
Nee ik bedoel dat het leuk zou zijn als het nog in 2013 zou gebeurenquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het leuk zou zijn als het nog in 2013 zou gebeuren...
quote:
Werk hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:56 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje wat zijn jullie altijd vroeg!
Nee joh is niet vroegquote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:56 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje wat zijn jullie altijd vroeg!
Echt wel, wel als je last hebt van je onderrug en geen zin in je werk hebtquote:
I knowquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:04 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Echt wel, wel als je last hebt van je onderrug en geen zin in je werk hebt
Dat is erger als je bedenkt dat je vriendin er in kan liggen. Gelukkig is dat nu niet het geval dus dat scheelt weerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I knowhet leven is zwaar. Vooral niet nogmaals aan je lekkere, warme bed voelen want dan word je spontaan depressief.
Hahaha je bent van het relativeren?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:06 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat is erger als je bedenkt dat je vriendin er in kan liggen. Gelukkig is dat nu niet het geval dus dat scheelt weerAltijd positieve puntjes verzinnen!
Houdt het leven dragelijk als het moeilijk wordt of nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha je bent van het relativeren?
Ik had eigenlijk ook uit kunnen slapen tot 9 uur maar mijn vriend moest er al uit dus ik ook. Dan maar een werkdag van 9.5 uur.
ja ik ook maar ik hoef niet om 6 uur naast mijn bed te staan of zoquote:
Mijn wekker ging pas om kwart over 4 vandaag, dat is wel 45 minuten uitslapen voor mijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik ook maar ik hoef niet om 6 uur naast mijn bed te staan of zo
nog 1 dag werken en vanavond weekend!
Ga je weg?quote:
Mwah, af en toe afwezig omdat er weer een offerte/tekening uit moetquote:
Werk hoort erbij hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:55 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Mwah, af en toe afwezig omdat er weer een offerte/tekening uit moet
Anders valt de-het auto/verzekering/alimentatie/eten/plezier maken niet uit te voerenquote:
I know.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:57 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Anders valt de-het auto/verzekering/alimentatie/eten/plezier maken niet uit te voeren
Klopt!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:09 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Houdt het leven dragelijk als het moeilijk wordt of niet
Gelukkig ben ik vandaag op tijd weer weg...... moet alleen nog wel aan het eind van de dag bij een kliniek langsweer een half uurtje aan het werk
Uiteindelijk ben ik ook na 6 uur thuis denk ik zo, maar wel weer om 3 uur van het werk wegrijdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt!!
Bleh ik ben pas 6 uur klaar
Moet je 3 uur lang rijden om thuis/op je werk te komen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:51 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik ook na 6 uur thuis denk ik zo, maar wel weer om 3 uur van het werk wegrijdenDus die werkstress is dan wel weer weg
Nee man, wekelijkse kwakkie doneren vanmiddagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je 3 uur lang rijden om thuis/op je werk te komen?
Wait whut?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:53 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Nee man, wekelijkse kwakkie doneren vanmiddag
Dus je levert wekelijks je kwak in?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:04 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen bloeddonor zeg maar
Nee, daar is een harde datum grens voorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Zijn ze niet steeds aan het sleutelen aan die wetten zodat je met terugwerkende kracht 'genaait' kunt worden?
Ik dacht dat mensen die hebben gedoneerd onder de wet waarbij ook kinderen niks op kunnen vragen wel geconfronteerd kunnen worden met een kind omdat het nu wel opvraagbaar is
daarom zou ik het niet doen.
Wat is CMV?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:11 schreef Ordos20 het volgende:
Nou, vraag maar raak.
Het is niet anoniem meer. Althans, als de kinderen 12 zijn mogen ze uiterlijke kenmerken opvragen, en als ze 16 zijn krijgen ze ook de naam en de adresgegevens. Voor de ouders ben je gewoon anoniem. Voor de wet ben je ook geen verwekker: ALTHANS als je het via een kliniek/het ziekenhuis doet. Als je lesbische stellen en BOM-ers in de privé sfeer helpt, ben je WEL de vader voor de wet.
Kleine Ordosjes: 6 maanden na je donatie moet je een bloedproef (die je na de intake al hebt gehad) doorstaan om zeker te zijn dat je SOA vrij bent. Dus dat duurt nog even.
Ik heb me opgegeven voor het maximale wettelijke toegestane aan donaties. Om zoveel mogelijk mensen te helpen. En als voordeel, ik heb geen CMV dus ben super bruikbaar voor de bank
En vraag rustig raak!
volgens mij kan iemand die voor 2004 verwkt is met donorzaad wel bepaalde dingen opvragen (mits bekend) terwijl dat toen niet in de wet staatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:30 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Nee, daar is een harde datum grens voor
Trouwens, confronteren is een hard woord. Je hebt het mogelijk gemaakt dat zij het leven hebben kunnen zien. Maar verder heb je er niks mee te maken (om het heel "koud" te zeggen). Nogmaals: dit geldt niet voor mensen die via het internet hun zaad aanbieden. Maar die hebben dan ook geen/weinig rechten.
http://www.rivm.nl/Onderw(...)lovirus_CMV_infectiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is CMV?
Er was pas toch in het nieuws dat een aantal klinieken alles hadden vernietigd aan gegevens en die kinderen (inmiddels volwassen) konden niets meer uitzoeken over de vader.
Wat is het maximaal?
Aha.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:55 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
http://www.rivm.nl/Onderw(...)lovirus_CMV_infectie
Het is zo, als je als man CMV in je bloed hebt (waar je niks van merkt), dan mag je sperma niet gebruikt worden voor vrouwen die nog GEEN CMV hebben (gehad). CMV loos zaad mag overal voor gebruikt worden (en blijkbaar komt dat minder vaak voor, yay me!)
Het maximum is volgens de wet nu 15 gezinnen helpen.
In totaal maar 15quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha.
Per jaar of in totaal?
En waarom moet je dan wel wekelijks doneren?
Nee, je krijgt er niks voor betaald. Je doet het vrijwillig. Net als bloed doneren. Krijg je ook geen geld voor.quote:
15 dagen achter elkaar dus, flink cashenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:01 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
In totaal maar 15
En je mag ook maandelijks of half jaarlijks doneren..... of 2 keer in de week.
Ik heb voor wekelijks gekozen om het overzichtelijk te houden, en om het niet te lang te laten duren tot de laatste donatie. Dan kan relatief snel de hele batch in 1 keer vrijgegeven worden (want na 15 weken 6 maanden wachten en met 1 bloedproef alles vrij). Ander moet je voor meerdere bacthes een bloedtest doen.
Trouwens, het aantal donaties hangt ook af van de hoeveelheid die je doneert per keer. Met ongeveer 5 ml konden ze bij 15 rietjes vullen, wat voor 1 gezin genoeg is. Een gemiddelde man produceert MAAR 3 ml ejaculaat...... Al die verhalen van golven en golven moeten we maar met een berg zout nemen dus.
ow zonde danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:02 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er niks voor betaald. Je doet het vrijwillig. Net als bloed doneren. Krijg je ook geen geld voor.
-Er is een groot tekort aan donorenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
15 dagen achter elkaar dus, flink cashen
[..]
ow zonde danmaar waarom zou je het dan willen? Straks komen al die kinderen je opzoeken
![]()
tja, je weet het niet, wie weet krijg je van die kinderen die je gaan zoeken bij dna onbekend enzoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:06 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
-Er is een groot tekort aan donoren
-Er wordt teveel gesjoemeld in de marge door thuisdonoren
-Ik ben geen orgaandonor, dan geef ik liever via bloed en zaad bij leven euh leven
-Ik hoef geen eigen kinderen meer, waarom niet iets afstaan waar ik anderen mee kan helpen
En, als eerder gezegd, je bent niet hun vader, enkel een leverancier van DNA om het leven mogelijk te maken. Uit eerdere ervaringen wordt aangegeven dat men je (als je al opgezocht wordt) opzoekt om de herkomst een plaats te geven en meer niet.
mweh ik denk dat je niet beren moet gaan opzoeken die er niet zijn. Net als bloed doneren: ja ze verdienen er ook geld aan dus moet je het maar niet meer doen? ik doe het om mensen te helpen en dat gebeurt er ook mee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tja, je weet het niet, wie weet krijg je van die kinderen die je gaan zoeken bij dna onbekend enzozit je daar ...
ik vind het nobel van jequote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:11 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
mweh ik denk dat je niet beren moet gaan opzoeken die er niet zijn. Net als bloed doneren: ja ze verdienen er ook geld aan dus moet je het maar niet meer doen? ik doe het om mensen te helpen en dat gebeurt er ook mee.
Ik ook en gezien het tekort vele anderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik maak mij eerder zorgen om je rchtspositie
de nederlandse overheid heeft al meerdere malen het legaliteitsbeginsel aan zijn laars gelapt en in zaken als deze vind ik dat erg zorgelijk
Ik ben een goedaardige zak, en deel die angst nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
Ik maak mij eerder zorgen om je rchtspositie
de nederlandse overheid heeft al meerdere malen het legaliteitsbeginsel aan zijn laars gelapt en in zaken als deze vind ik dat erg zorgelijk
Als je dat niet wilt moet je niet doneren, simpel zat lijkt me..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tja, je weet het niet, wie weet krijg je van die kinderen die je gaan zoeken bij dna onbekend enzozit je daar ...
Ballonnen.quote:
Maar ik hou van ballonnen. Veel ballonnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee het is er maar 1
Hoe is het?
Ballonnen fetisjist?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik hou van ballonnen. Veel ballonnen.
Wel oké hoor. Met jou?
Lolquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik hou van ballonnen. Veel ballonnen.
Wel oké hoor. Met jou?
Ook lekker, behalve de vegaburgerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zo gestoomde krieljtes met boontjes, worteltjes en een vegaburgerding
Dat klinkt mij veel te gezond..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb zo gestoomde krieljtes met boontjes, worteltjes en een vegaburgerding
Nee, dan zeg je: "Kom je het halen dan?"quote:
Nee ik heet geen faxiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt mij veel te gezond..
[..]
Nee, dan zeg je: "Kom je het halen dan?"
dieet hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Hij stalkt me in een ander topic.quote:
Nee, Faxie vraagt meteen of ze ook z'n Pooltafel wil zienquote:
nee die zou zeggen: ik leg wat pizza op mijn piemel en dan mag je het er af komen etenquote:
Pizza fallusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee die zou zeggen: ik leg wat pizza op mijn piemel en dan mag je het er af komen etennee flauw van me
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
quote:
Te. Fucking. Voorspelbaar.quote:
Er zit zo'n mooie PR knop ergens.quote:
Nee dat hoeft niet want iedereen weet dat hij dat bedoeltquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Faxie vraagt meteen of ze ook z'n Pooltafel wil zien
Wa=t zei ik?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar halen dan
Kun je gelijk m'n pooltafel zien
Ik kom altijd verrassend uit de hoekquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Te. Fucking. Voorspelbaar.![]()
![]()
Maar hij kan ook lief zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zit zo'n mooie PR knop ergens.
[..]
Nee dat hoeft niet want iedereen weet dat hij dat bedoelt
[..]
Wa=t zei ik?
Je komt verrassend in een hoekje ja..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom altijd verrassend uit de hoek
Nee dat zegt ie niet maar daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee die zou zeggen: ik leg wat pizza op mijn piemel en dan mag je het er af komen etennee flauw van me
Ook zonder dat ik lichaamsdelen van je aanraak?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen als je zelf ook lief bent hoor![]()
Blijkbaar ken jij hem dus nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buiten dit topic misschien, maar ik betwijfel het.
ach joh, als hij maar 10% van de kerel scoort heeft ie nog steeds een heel goed doel voor fok gevondenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Buiten dit topic misschien, maar ik betwijfel het.
Ja dat ook hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook zonder dat ik lichaamsdelen van je aanraak?
Kerels scorenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach joh, als hij maar 10% van de kerel scoort heeft ie nog steeds een heel goed doel voor fok gevonden
oeh de vrouwen variant van de knight in shining armor?quote:
ik bedoelde kerenquote:
Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach joh, als hij maar 10% van de kerel scoort heeft ie nog steeds een heel goed doel voor fok gevonden
Ik mag jou ook wel hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had het nog steeds over FOK!
IRL is het een aardige gozer
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh de vrouwen variant van de knight in shining armor?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoelde keren
he freudiaans!
Met een zwaard?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef Fera het volgende:
Als het echt moet, kan Fax wel een ware held zijn.
Haat/liefdeverhouding enzulks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag jou ook wel hoor
Alleen hier niet
als hij 100 vrouwen per maand probeert te scoren via fokquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef Fera het volgende:
Als het echt moet, kan Fax wel een ware held zijn.
Nee, een paarsgepunte lans. Dat wil je horen, toch?quote:
Ooooh keren ipv kerelsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als hij 100 vrouwen per maand probeert te scoren via fok
en hij scoort er 10 (10% he)
dan is het nog een heel goed gebruik van deze website
Uhm nee, dat is niet waar ik aan denk bij een held.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, een paarsgepunte lans. Dat wil je horen, toch?
Nee. Ik weet zeker dat jij naar m'n problemen luistert als ik die heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
10% is best goed, afhankelijk van je beginwaarde natuurlijk. Kijk maar 1 aanspreken, dan werkt het NET weer nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als hij 100 vrouwen per maand probeert te scoren via fok
en hij scoort er 10 (10% he)
dan is het nog een heel goed gebruik van deze website
ja dat zei ik toch al?quote:
Het is wel een typische FOK! uitspraak.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm nee, dat is niet waar ik aan denk bij een held.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik weet zeker dat jij naar m'n problemen luistert als ik die heb.oh ik dacht dat die alleen af en toe 'hmmmmm' dedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat doet die van mij
om daarna om een samenvatting te vragen want blijkbaar kom ik nooit to the point
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik weet zeker dat jij naar m'n problemen luistert als ik die heb.Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom staat er 100 vrouwen aanspreken in een maandquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:37 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
10% is best goed, afhankelijk van je beginwaarde natuurlijk. Kijk maar 1 aanspreken, dan werkt het NET weer niet
Zo irritant is datquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die alleen af en toe 'hmmmmm' deden
dat doet die van mij
om daarna om een samenvatting te vragen want blijkbaar kom ik nooit to the point
Het was ook meer ironisch bedoeld, maar er zijn zeker mannen die het wel kunnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat die alleen af en toe 'hmmmmm' deden
dat doet die van mij
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoorDag heldenstatus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Grappen uitleggen aan Fokkersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom staat er 100 vrouwen aanspreken in een maandjeetje het was een grapje jongens
geen wiskunde som die ik nog heel graag wilde toelichten
ik ben geen wiskunde juf of zo
Het wiskundige deel snapte ik dan ook alquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom staat er 100 vrouwen aanspreken in een maandjeetje het was een grapje jongens
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja hoorDat gaat alleen in films zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prinsen op witte paarden bestaan niet.quote:
Mijn ros is van staalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Prinsen op witte paarden bestaan niet.
Zonder rekenen verdien ik geen geldquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat het een plank wasquote:
Die auto van jou.quote:
Ah de hint komt doorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
oke die vegaburger ziet er eng uit
nu wil ik helemaal pizza!
Ik heb nog een stukje over.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
oke die vegaburger ziet er eng uit
nu wil ik helemaal pizza!
Ik heb een groene hondaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Prinsen op witte paarden bestaan niet.
Doe je ook bezorgen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah de hint komt door![]()
Ik doe de oven vast voorverwarmen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Die auto van jou.
En dan niet de kanarie.
dat is wel heel snel voor iemand die in zo'n vreselijke uithoek woontquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah de hint komt door![]()
Ik doe de oven vast voorverwarmen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is wel heel snel voor iemand die in zo'n vreselijke uithoek woont
zet maar weer uit hoor
erm, hoe wil je betaald worden dan want geld is er nietquote:
Jep.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:45 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik nog optijd voor de wekelijkse dagelijkse faxie-bash?
mooi, dat leek me toch een beetje hardquote:
Ah daar ben je alquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:45 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik nog optijd voor de wekelijkse faxie-bash?
Zo te zien ben je een man....?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:45 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
erm, hoe wil je betaald worden dan want geld is er niet
Ja ik rook een bash dus ik kwam meteen kijken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ah daar ben je al![]()
Miste je een beetje
Zeker hard jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi, dat leek me toch een beetje hard
Dit zegt zoveel meer over jouw gedachten.... je kunt ook helpen met de tuin o.i.d.quote:
Je kan er je wekker op gelijk zettenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ik rook een bash dus ik kwam meteen kijken.
Ik heb vooral grind in de tuinquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dit zegt zoveel meer over jouw gedachten.... je kunt ook helpen met de tuin o.i.d.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zeker hard ja![]()
Ow de tafel?Ach valt mee hoor. Er zit een zacht laken op he
Ja ach, ik doe soms ook mee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan er je wekker op gelijk zetten
Viel spasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ach, ik doe soms ook mee.
Nu niet, Duits leren.
Jak, Duitsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ach, ik doe soms ook mee.
Nu niet, Duits leren.
Bah, het lijkt gezond maar is net zo erg als een magnum met de hoeveelheid suikerquote:
he nu heb ik ook al zin in een ijsjequote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he nu heb ik ook al zin in een ijsje
kuttopic![]()
kutdieet
Ik eet geen perenijsjes omdat het gezond lijkt hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:49 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Bah, het lijkt gezond maar is net zo erg als een magnum met de hoeveelheid suiker
Vin heeftquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kuttopic![]()
kutdieet
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kuttopic![]()
kutdieet
Fuck: verkeerde aannamequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik eet geen perenijsjes omdat het gezond lijkt hoor
nee joh dan ben ik straks het enige wijf dat faxie niet wil neukenquote:
Nein, das ist nicht gut!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Achtung auf wiedersehen schnitsel aufegemacht!!![]()
Geweldige taalIk snap er alleen niks van
Neuken is goed om calorieen te verbrandenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh dan ben ik straks het enige wijf dat faxie niet wil neuken
dat gaat echt te ver!
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Achtung auf wiedersehen schnitsel aufegemacht!!![]()
Geweldige taalIk snap er alleen niks van
Faxie wil iedere vrouw neuken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh dan ben ik straks het enige wijf dat faxie niet wil neuken
dat gaat echt te ver!
Dat valt eigenlijk wel mee en het is voornamelijk cardio wat je doet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuken is goed om calorieen te verbranden
Dood ga je toch wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
owja en dan ga ik dood met kapotte knieschijven en krijg ik aids ownee suikerziekte en zo
omdat ik een walvis ben
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:53 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dan neuk je te weinig blijkbaar dus
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:53 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dan neuk je te weinig blijkbaar dus
Ja dat is toch vet verbranden?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk wel mee en het is voornamelijk cardio wat je doet.
Dat klopt wel geloof ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel alleen te weinig. Denk iets van 100 calorien en allicht 200 als je je best doet.
Huh? vast meer toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel alleen te weinig. Denk iets van 100 calorien en allicht 200 als je je best doet.
*ahum*quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, valt tegen. Je kunt beter gaan hardlopen.
het gaat ook om hoelang en zo hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dat valt tegenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen duur... Vrouwen websitesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
*ahum*
http://www.vrouwonline.nl(...)erbrand-met-sex.html
Ik wist het: afhankelijk van je intensiteit dus
JOH no shirt sherlock.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat ook om hoelang en zo he
en hoe actief je bent
etc
Suikerziekte heeft niet perse met overgewicht te maken..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
owja en dan ga ik dood met kapotte knieschijven en krijg ik aids ownee suikerziekte en zo
omdat ik een walvis ben
quote:
Nee, nu ben ik overtuigt hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:58 schreef Ordos20 het volgende:
[..]te bang voor je vrouwelijke zijde? kom op, beetje zekerder van jezelf zijn!
nee maar er is wel een verband tussen overgewicht en suikerziektequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Suikerziekte heeft niet perse met overgewicht te maken..
Ik heb het, en de meesten hier kunnen je wel vertellen dat ik echt niet dik ben
dan klopt je uitspraak toch nietquote:
Neem de proef op de som en neem zo een horloge die dat bijhoudt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan klopt je uitspraak toch niet
Als ik nu 5 uur de kamasutra door ga nemen verbrand ik meer dan de door jou genoemde 200 (of zei je 300? naja daar kom je dan ook nog wel boven)
True, maar je hoeft het ook niet te krijgen als je wel overgewicht hebtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar er is wel een verband tussen overgewicht en suikerziekte
wat uiteraard niet wil zeggen dat je zonder geen suikerziekte kunt krijgen
Erm, ik ben te stijf voor de helft van de kamasutraquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan klopt je uitspraak toch niet
Als ik nu 5 uur de kamasutra door ga nemen verbrand ik meer dan de door jou genoemde 200 (of zei je 300? naja daar kom je dan ook nog wel boven)
ik te dik geloof ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Erm, ik ben te stijf voor de helft van de kamasutra
nee maar dan blijft het alsnog een goed idee om geen ijsje te nemen vanavondquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, maar je hoeft het ook niet te krijgen als je wel overgewicht hebt
Diabetes blijft een rare aandoening
Dan red ik wel 2000 calorieen met fappenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neem de proef op de som en neem zo een horloge die dat bijhoudt.
Ja soms moet die een beetje kunnen buigen....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:01 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Erm, ik ben te stijf voor de helft van de kamasutra
wtfquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan red ik wel 2000 calorieen met fappen
Je gaat voor een schrale lul?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan red ik wel 2000 calorieen met fappen
5 minuten langer seksen en opgelostquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar dan blijft het alsnog een goed idee om geen ijsje te nemen vanavond
nee dan knapt iequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja soms moet die een beetje kunnen buigen....
ben ik heel raar als ik zeg dat ik stiekem heel benieuwd ben naar hoe dat werkt?quote:
I cringedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben ik heel raar als ik zeg dat ik stiekem heel benieuwd ben naar hoe dat werkt?
hoeveel druk heb je nodig, hoor je een geluid (behalve gejank), hoe ziet het er uit en zo?
niet dat het ooit de moeite waard zou zijn om iemands piemel te breken natuurlijk!
maar goed
De gedachte alleen al..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben ik heel raar als ik zeg dat ik stiekem heel benieuwd ben naar hoe dat werkt?
hoeveel druk heb je nodig, hoor je een geluid (behalve gejank), hoe ziet het er uit en zo?
niet dat het ooit de moeite waard zou zijn om iemands piemel te breken natuurlijk!
maar goed
Er is een gifje van en je kunt zien dat die gozer pijn heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar goed
Voordeel, na de tijd kun je om een hoekje em er in stekenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar goed
Godverdommequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:06 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Voordeel, na de tijd kun je om een hoekje em er in steken
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:06 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Voordeel, na de tijd kun je om een hoekje em er in steken
Mja dit is wel een beetje too muchquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:07 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Relativeren, van elk nadeel je voordeel maken
Ja maar dan ben je wel scheel als je em dan in haar nek legtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:10 schreef Faxie het volgende:
Wel voorzichtig zijn dan he?![]()
[ afbeelding ]
Dat noem ik pas swaffelenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:10 schreef Faxie het volgende:
Wel voorzichtig zijn dan he?![]()
[ afbeelding ]
Ja, boefjes dat we zijn.quote:
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, boefjes dat we zijn.
We moeten maar gestraft worden.
Elkaar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
De vraag is door wie...
Ik weet er wel een paar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een meute hitsige Fok dames die ons wel even onder handen komen nemen
We willen namen, Fax. ;@quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meerdere dames/ex dames uit dit topic en de RnP SC![]()
Net of jij die niet weetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihihihiihihihihi![]()
![]()
![]()
Mijn naam is haas.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]MFNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihihihiihihihihi![]()
![]()
[ afbeelding ]bazenvrouw.
Jammer dat zij niet meer post.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:41 schreef Faxie het volgende:
[..]Je had beter kunnen zeggen: alle vrouwen uit SEX en R&P SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihihihiihihihihi![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |