OP-babe:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hij verdient wel erg goed.. Maar daar heb je niet zoveel aan als je met je zak op een bureaustoel zit de hele dag om achterlijke kut websites te bouwen waarvan je collega's weer de codes overhoop K******quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterker nog, hij mag het zelfs weigeren.
En als hij altijd elke week flink moet overwerken zou ik toch maar eens vragen om een salarisverhoging
Hij kan wel nee zeggen, hij doet/durft het alleen niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij verdient wel erg goed.. Maar daar heb je niet zoveel aan als je met je zak op een bureaustoel zit de hele dag om achterlijke kut websites te bouwen waarvan je collega's weer de codes overhoop K******.... Hij is altijd de sjaak.. hij kan gewoon geen nee zeggen..
Naja ik heb er weer genoeg over gezegd.. Dat is iig de rede waarom ik een beetje "meh" ben.
Idd hij is gewoon een beetje een slappe zak wat dat betreft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij kan wel nee zeggen, hij doet/durft het alleen niet.
Maar is begrijpelijk ja
Logisch, jij kan er zo weinig aan doen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij verdient wel erg goed.. Maar daar heb je niet zoveel aan als je met je zak op een bureaustoel zit de hele dag om achterlijke kut websites te bouwen waarvan je collega's weer de codes overhoop K******.... Hij is altijd de sjaak.. hij kan gewoon geen nee zeggen..
Naja ik heb er weer genoeg over gezegd.. Dat is iig de rede waarom ik een beetje "meh" ben.
Ik voel me best machteloos vaak, ik wil hem zo graag wat vaker zienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Logisch, jij kan er zo weinig aan doen...
Vin, truste
Ik heb geen dag/nacht ritme dus ik ben er de komende paar uur nog welquote:
Misschien juist wel goed, dan gaat ie prioriteiten stellenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik voel me best machteloos vaak, ik wil hem zo graag wat vaker zien.. Maar dat is nu gewoon echt geen mogelijkheid, en ik weet gewoon niet wanneer dat wel is.. Ik ben echt bang wanneer de bom een keer bij me barst en ik em de pan uit flip tegen hem
Mijn dzg/nacht ritme gaat iets beter laatste tijd, ga iets minder laat slapen als ik er vroeg uit moetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb geen dag/nacht ritme dus ik ben er de komende paar uur nog wel!
Maar ik lig/zit ook al wel in bed just in case ik ineens moe ben!
Als ik em de pan uit flip ben ik echt klaar met iemand, dan valt het ook niet meer zo snel te makenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien juist wel goed, dan gaat ie prioriteiten stellen
Gematigd boos worden dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik em de pan uit flip ben ik echt klaar met iemand, dan valt het ook niet meer zo snel te maken..
Ik kan gewoon niet boos worden op hem, rede waarom niet, is omdat ik echt denk dat hij het zelf ook niet zo leuk vind dat hij steeds moet werken en shit van anderen moet oplossen..quote:
Huw waar komt dit ineens vandaan danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:22 schreef Koen66 het volgende:
Ben je nog in beeld geweest op TC Raene?
Schoot me opeens te binnen dat ik je al lang niet gezien hebquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Huw waar komt dit ineens vandaan dan?
Kan me goed voorstellen dat je er zo over denktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet boos worden op hem, rede waarom niet, is omdat ik echt denk dat hij het zelf ook niet zo leuk vind dat hij steeds moet werken en shit van anderen moet oplossen..
Hij is ook altijd zo onwijs lief voor me op zijn manier, als ik in paniek schiet weet hij precies wat hij moet doen om me weer rustig te krijgen, als ik verdrietig ben weet hij precies wat hij moet zeggen om me te troosten.. hij steunt me en hij zorgt voor me als ik niet lekker ben..
Er zit echt geen enkel kwaad in hem, en daarom kan ik dus niet boos worden, maar het vreet me wel op dat hij zoveel werkt... En daarom denk ik dat ik echt een keertje insane de pan uit flip en dat het dan klaar is
..
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schoot me opeens te binnen dat ik je al lang niet gezien heb
Hij is zo godverdomme liefdevol en zorgzaam en waarom moet hij nou godverdomme zo'n drukke kut baan hebben dat ik niks van hem hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je er zo over denkt
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:28 schreef Raene het volgende:
[..]! Ik heb een facebook vol foto's
Garpjen. Als het weer TC tijd is zal ik wel op cam komen
!
Frustratingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij is zo godverdomme liefdevol en zorgzaam en waarom moet hij nou godverdomme zo'n drukke kut baan hebben dat ik niks van hem hoor!?
Oh Koen dat is weer een punt waar ik niet over uit kanquote:
Hmmmmmquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh Koen dat is weer een punt waar ik niet over uit kan..
Mijn relatie faalt toch wel hard op een paar essentiele punten..
Dat is waar, ik ben er ook wel aan toe hoor.. Alleen hij nog niet heb ik het idee.. We zijn ook nog niet zo super lang samen, in december 2 jaar. En we hebben allebei ons eigen huisje, dan zou nog de vraag zijn "wie" geeft "wat" op... Hij is er behoorlijk aan gewend om alleen te wonen, en ik denk dat hij bang is om zo'n "grote" stap te maken in een relatie..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm
Het zou samen zijn een stuk eenvoudiger maken
Destijds woonden wij na 1 jaar samen (ik was toen 28, zij 26)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ben er ook wel aan toe hoor.. Alleen hij nog niet heb ik het idee.. We zijn ook nog niet zo super lang samen, in december 2 jaar. En we hebben allebei ons eigen huisje, dan zou nog de vraag zijn "wie" geeft "wat" op... Hij is er behoorlijk aan gewend om alleen te wonen, en ik denk dat hij bang is om zo'n "grote" stap te maken in een relatie..
Lees de rest van het bericht ook even als je wiltquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Destijds woonden wij na 1 jaar samen (ik was toen 28, zij 26)
Wil hij je niet graag vaker zien?
Ik was te snelquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Lees de rest van het bericht ook even als je wilt.
Hij wil me heus wel vaker zien, alleen samenwonen gaat hem nog niet worden.quote:
Ja precies, ik ben nog soort van jong.. Ik ga het ook geen jaren meer geven, maar een jaartje kan ik hem nog wel gevenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:45 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik snap het wel.... Gewoon nog even de tijd geven dus
Ook leuk als je half in slaap valt als je met je tablet aan het lezen bent en je droomt ineens dat je een smack in je gezicht krijgt en het is je tabletquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:47 schreef Koen66 het volgende:
En nu ga ik
Anders val ik straks in slaap met foon in handen
Inderdaad, veeleisende types zatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben nog soort van jong.. Ik ga het ook geen jaren meer geven, maar een jaartje kan ik hem nog wel geven.. Ik hoop gewoon wel dat hij weet dat menig ander meisje hem een hoop meer shit zou geven hiervoor
..
Ik ben zo ongelooflijk makkelijkquote:
Doen we, moeten ff een datum prikken voor eind dit jaar danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:50 schreef Koen66 het volgende:
En nu weg, we moeten echt eens een keer URL kletsen![]()
Alle dagen in de week vol jij?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Doen we, moeten ff een datum prikken voor eind dit jaar dan..
Nee ik bedoel dat het leuk zou zijn als het nog in 2013 zou gebeurenquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat het leuk zou zijn als het nog in 2013 zou gebeuren...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |