SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ok.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan niet meer te snel een topic openen na de lapo.
7 en zijn prijs gaat nog niet omhoog.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ok.
Hoeveel Torres Nilo's heb jij nog?
Ik zou sniper doen, zwakke punten wegwerken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
wat een fail bedoel Benteke.
Hoor je Boateng in de kamer, schrijf je boateng...
Ik 23quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
7 en zijn prijs gaat nog niet omhoog.
Gewoon met blanke spelers spelen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:40 schreef Maoist het volgende:
Mensen die met een stadium spelen waarbij je je eigen spelers niet kan herkennen door de schaduw, sterf
goffer hoe kun je dit nou doen zoveel werk ingestopt kom eens met argumentenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
pacehoer dit dat
edit en ja futhead slegt dit dat
Leitner ipv Ede danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
pacehoer dit dat
En Raphael Martinho ipv die Argentijn.quote:
Hunter heb ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
wat een fail bedoel Benteke.
Hoor je Boateng in de kamer, schrijf je boateng...
Nee Chico lijkt me ook wel goed. Die Martinho is gewoon pacehoerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En Raphael Martinho ipv die Argentijn.
En Kanu ipv Chico.
Ik denk dat die nog wel zal stijgen met die stats.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zak maar lekker door, zak maar lekker door...
Net als Pelle
Midget midfield FTWquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
pacehoer dit dat
Die Argentijn is de beste speler die ik in al mijn teams tot dusver heb gehad, die moet er in. Echt een gigantische heldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En Raphael Martinho ipv die Argentijn.
En Kanu ipv Chico.
Dit had ik net. Hij is maar net groter dan Serero.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Bij Boka denk je echt van hey, best aardige stats. En dan zie je zijn lengte
Bij die foto denk je ook, afrikaan die zal wel beast zijn. Is het zo'n kabouterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Bij Boka denk je echt van hey, best aardige stats. En dan zie je zijn lengte
Koevermans?quote:
Mail ze anders even. Is voor ons ook prettiger.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:48 schreef Maoist het volgende:
Waarom kan je geen time remaining zien bij transfer list?
Kut EA
Die gaat nog veel verder dalen, is zonde van je coins om hem nu te kopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lukaku ook al onder de 100kook maar even oppikken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die gaat nog veel verder dalen, is zonde van je coins om hem nu te kopen.
Staan er extreem veel te koop.
Ohjaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
cross-console trading kan voortaan?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:58 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Dn eerste stappen zijn gezet.
Rijke tatta.quote:
Waarom geen Nigel de Jong op RCMquote:
oh, kwam deze toevallig tegen. Is echt een budget teampje om IF Milito heen, om de matchcoins binnen te harken. Denk dat ik er sowieso meer succes mee zal hebben dan de eredivisie silversquote:
Bony, Negredoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef zerokil het volgende:
Wat zijn nog meer goede spitsen in bpl?
van Persiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef zerokil het volgende:
Wat zijn nog meer goede spitsen in bpl?
Fernandes?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef DutchSL het volgende:
Die lengte van Boka doet me niks, maar ik zie nu dat hij high/med work rates heeft
En die andere gast is een linkspoot. Kut.
Team maar weer weggooien dan.
Wel schraal in de CDM'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Met alleen Bundesliga kan je dit jaar ook al een ziek silver team maken..niet normaal die league.
Zal wel een knop kapot zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef MRN89 het volgende:
t bij corners/vrije trappen dat zomaar t lijstje met vrije trap nemers komt ? En dat het zolang duurt dat ik hem uberhaupt niet zelf kan nemen (vrije trap én corners) en de computer dat dan maar automatisch doet ?
Best irritant omdat ik daardoor onnodig tegengoals krijg bij vrije trappen op eigen helft.. de computer trapt die bal dan automatisch zo kut
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
Keeper pakt helemaal niets. Blijkt het Nocerino te zijn die op doel staat. Geen keeper op de bank. Dit wordt de eerste verliespartij![]()
!
Wel wat minder in verhouding met de rest ja. Maar met Fernandes, Flum, Zimling etc heb je toch wel wat opties. Had vooraf ook niet verwacht dat Höger zo geniaal goed zou zijn vorig jaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fernandes?
[..]
Wel schraal in de CDM's
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
Keeper pakt helemaal niets. Blijkt het Nocerino te zijn die op doel staat. Geen keeper op de bank. Dit wordt de eerste verliespartij![]()
!
Ik zie geen goede middenvelders die kunnen verdedigen én aanvallen, waardoor voor mij een hoop systemen afvallen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Met alleen Bundesliga kan je dit jaar ook al een ziek silver team maken..niet normaal die league.
Prib, Zimling of Leitnerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie geen goede middenvelders die kunnen verdedigen én aanvallen, waardoor voor mij een hoop systemen afvallen.
Lijkt mij ook ja.quote:
Prima team toch? Al zal Dani Alves wel weer episch kut zijn door zijn high/medquote:
Echte zo zonde dit. Kwam 1-0 voor, niets aan de hand. Schiet hij ineens een finesse van 35 meter erin. Daarna een kopbal die makkelijk voor de keeper was en nog een slap schot van 20 meter. Moet ik een doeltrap nemen zie ik ineens Nocerino staan. Ik kijken... ja hoor Nocerino op doel. Uitiendelijk scoor ik 3-2 en gaat hij achter rondtikkenquote:
Flum: http://wefut.com/en/player/6010quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie geen goede middenvelders die kunnen verdedigen én aanvallen, waardoor voor mij een hoop systemen afvallen.
Welke spits hebben ze dan nog? Reis is geschorst.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:30 schreef ThadCastle het volgende:
Dat veld
Waarom speelt Havenaar nog?
Darriquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Welke spits hebben ze dan nog? Reis is geschorst.
Ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:37 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand al welke track ze nu draaien? (Elke keer zeg maar bij die samenvatting op het einde van de uitzending)
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
Het hoort toch geen verschil te zijn in product key van je windows 7 als je windows op een SSD staat in plaats van een normale schijf
Het lukt me maar niet om mijn windows te activeren, maakt niet uit welke activator ik gebruikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:46 schreef Revontulet het volgende:
[..]je doet gewoon niet meer mee in het leven. Het is klaar. Spullen pakken en kappen ermee.
Thanksquote:
Tijdelijk:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het lukt me maar niet om mijn windows te activeren, maakt niet uit welke activator ik gebruik
Door die chemistry kaart kun je hem vast wel met winst verkopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Thanks
Is dit een goede deal geweest?
[ afbeelding ]
Removewat had ik hiervoor, maar dan kan ik geen windows updates doenquote:
Ik heb er ook nog eentje voor 250 coins. Dus dat is sowieso winstquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Door die chemistry kaart kun je hem vast wel met winst verkopen.
quote:
Netjes!quote:
Jung Sung Ryong is qua overall even goed maar hij is inderdaad wel wat meer waard ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog eentje voor 250 coins. Dus dat is sowieso winst
Maar dat is toch met afstand de beste Koreaanse silver keeper? Dus die zal toch sowieso wel iets op moeten brengen?
Ik kocht hem voor de release voor 8.8k omdat ik dacht dat hij wel duur ging worden.. hij is in ieder geval 10k waard.quote:
Ik zag Jung Sung Ryong inderdaad in de tussentijd ook al hahaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jung Sung Ryong is qua overall even goed maar hij is inderdaad wel wat meer waard ja.
[..]
Ik kocht hem voor de release voor 8.8k omdat ik dacht dat hij wel duur ging worden.. hij is in ieder geval 10k waard.
Vorig jaar was dat ook al zo, nu zijn Engelse bronzes lang niet meer zo goed/snel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:54 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Netjes!
Ik vind het aantal Engelse teams wel heel erg hoog liggen. Weston en Green geef ik gelijk een doodschop.
Dat is ook weer zo. Ik heb momenteel 3 bronze teams. 1 Koreaanse, 1 MLS, 1 Liga Adelante. Werken allemaal prima.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat ook al zo, nu zijn Engelse bronzes lang niet meer zo goed/snel.
Die Kim Young Kwang die ik voor 250 had opgepikt, is nu verkocht voor 2600. Snelle, makkelijke winst zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat ook al zo, nu zijn Engelse bronzes lang niet meer zo goed/snel.
En wie op LB/RB?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit centrum
Agbossoumonde is ook een beest, vond ik beter dan Baptiste op de 1 of andere manier.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit centrum
Ik vind Baptiste niet zo goed als ik had verwacht.. dan denk ik dat hij de bal heeft maar dan heeft de tegenstander hem toch nog. Wynne heeft nog geen 1 keer ver ingegooidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Agbossoumonde is ook een beest, vond ik beter dan Baptiste op de 1 of andere manier.
Ashe en Sarkodie. Laatstgenoemde presteert beter dan Yedlin bij mij.quote:
Ik heb geen volledig MLS team maar ik heb Jean-Baptiste, Wynne, Nyassi, Villarreal en Nguyen gebruikt (en Farfan als invaller) Ik vind de gameplay tot nu toe niet zo goed, daarom speel ik ook niet zo veel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Voor de rest ook de bekende namen hoor. Brown, Nguyen, Clark, Farfan.. etc. Prima team.
je praat weer onzinquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:21 schreef Maoist het volgende:
Ik wou dat Konami PES niet zo hard verneukt had, nu is EA weer net zo slecht als voor Fifa 08 en testen ze het spel niet eens meer. Kan toch nooit dat die testers headers en finesse shots over het hoofd zagen
Ik begin er nu wel aan te wennen, al is de balans nog wel zoek denk ik. Speel zelf 4-3-3. Pace op de vleugels en backs, een wat langzamere maar sterkere spits, middenvelders met goede passing en je komt er vaak wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen volledig MLS team maar ik heb Jean-Baptiste, Wynne, Nyassi, Villarreal en Nguyen gebruikt (en Farfan als invaller) Ik vind de gameplay tot nu toe niet zo goed, daarom speel ik ook niet zo veel.
tja ik blijf gewoon achterin ik ga niet eens meer happen :pquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
kut heb weer EAids te pakken..4x paal/lat en zelf 3 tegengoals van Elia..kopballen..allemaal
Nee, maar Djeetje is wel opzoek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Als je 3 rps een delay noemtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:34 schreef Roypsv het volgende:
Ze missen allemaal zo veel volgens mij
Heeft denk ik niet eens zin om er een aan te schaffen. denk dat al die AB's een delay hebben
ik bedoel als je het vergelijkt met de AB's die mensen gebruiken die ze wss zelf maken en niet releasenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je 3 rps een delay noemtAls het goed is hebben lui dat
Dat gaat inderdaad nergens over, zo had ik er vandaag ook een paarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen als ik verlies van iemand die letterlijk de hele wedstrijd geen tackle inzet en nooit probeert om een man voorbij te komen. Alleen maar 1-2'tjes en LB+Y en achterin containen..en het werkt nog ook. Vorig jaar rolde ik al die gasten moeiteloos op
Ik had gister pas iets mooisquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen als ik verlies van iemand die letterlijk de hele wedstrijd geen tackle inzet en nooit probeert om een man voorbij te komen. Alleen maar 1-2'tjes en LB+Y en achterin containen..en het werkt nog ook. Vorig jaar rolde ik al die gasten moeiteloos op
Je neemt het als een eckte man.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had gister pas iets moois
3x een freeze door ea won ik vanochtend eindelijk een wedstrijd bleef het spel 10 minuten lang nog ingame en er gebeurde niks.
Dus maar afgesloten en weer een verlies partij er bij
Morgen maar eens mijn team veranderenquote:
Inb4 één of andere mongool die zegt dat je Bukharov moet gebrui--ooohh... wacht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Morgen maar eens mijn team veranderen
Danilo dias voegt echt niks toe namelijk.
Koop gewoon de NIF en plak er een chemstyle op manquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:55 schreef BDIL het volgende:
Iemand een team met IF Rakitic voor mij ?100k budget
je beantwoord niet de vraag. Tevens is dit niet relevant voor discard IF'squote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Koop gewoon de NIF en plak er een chemstyle op man
Hey man, niet fucking technicalities erbij gaan halen. Daar word ik moe van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
je beantwoord niet de vraag. Tevens is dit niet relevant voor discard IF'sHeb ik ook gezegd
Dat het een geniale actie wasquote:
Ah ok, op een of andere manier vind ik dat duimpje soms wat sarcastisch ogen haha. Paranoïdequote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat het een geniale actie was
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:05 schreef Tim86 het volgende:
88e minuut 3-2 voor. Einstand 3-4. En wat een wereldgoals waren het toch. EAids ftw
Ja die is echt spuuglelijk inderdaad. Vandaag ook nog op afgegevenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah ok, op een of andere manier vind ik dat duimpje soms wat sarcastisch ogen haha. ParanoïdeGoede actie idd, jammer van de Comic Sans MS beletteringen achterop die shirts
werkt dat een beetje?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gelijk aan het begin van de wedstrijd 'Swap Wings' en dan alles richting Pellè!!!
Als de tegenstander vlak voor tijd een goal krijgt is het vaak het begin van het einde inderdaad. Ik hou dan ook 5 minuten voor tijd alles vast. Niet acherin rondtikken, want dat is lame, maar wel extra voorzichtig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:24 schreef Tim86 het volgende:
3-1 voor 5 minuten voor tijd, 3-3 FT. Alle late tegengoals die ik krijg zijn of crosses of finesses vanaf de zijlijn. Courtois heeft ook gemiddeld 1 redding op de 5 schoten ofzo die hij tegen krijgt.
Valt amper te doen als je eaids hebt. Dan schiet hij toch wel van je voet af of komen je verdedigers vast te zitten aan elkaar (vanavond al 2x gehad..blijven ze rondjes dansen)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als de tegenstander vlak voor tijd een goal krijgt is het vaak het begin van het einde inderdaad. Ik hou dan ook 5 minuten voor tijd alles vast. Niet acherin rondtikken, want dat is lame, maar wel extra voorzichtig.
frustratie gehalte is hoog he ? :pquote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt amper te doen als je eaids hebt. Dan schiet hij toch wel van je voet af of komen je verdedigers vast te zitten aan elkaar (vanavond al 2x gehad..blijven ze rondjes dansen)
Niet echt...quote:
Echt niet normaal gewoon. Kan beter kappen..kutspelletje waar ik me druk om maak. Debiel gewoon. Maar ik heb echt alle achterlijke dingen alweer meegemaakt. Kan er gewoon echt niet tegen als je verliest door debiele programmeerfouten ipv een betere tegenstander. Ik heb misschien 1 potje verloren omdat de tegenstander echt beter was. Volgens mij ook pas 1x verloren door een goal voor de 85e minuut...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
frustratie gehalte is hoog he ? :p
Ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:26 schreef PSV1990- het volgende:
14 Veel verschil met 13?
Speelt ie fijner?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:11 schreef _NZT_ het volgende:
GoeiemorgenGratz, als cadeautje krijg je maintenance deze ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx! Juist nu ik vanochtend wilde spelenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gratz, als cadeautje krijg je maintenance deze ochtend
GoeiemorgenGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
GoeiemorgenGefeliciteerd. Ben jij toch even mooi jarig op dezelfde dag als mijn aanstaande zoon/dochterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Thnxquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ben jij toch even mooi jarig op dezelfde dag als mijn aanstaande zoon/dochter
Ja. Mijn vrouw ondergaat vanmiddag een keizersnee. Nu ik weet dat jij ook jarig bent vandaag, weet ik zeker dat het goed komtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:26 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Thnx
Wait! Whut? Wie word we papa vandaag, pots?
Supervet! Hopen dat alles goed gaatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Mijn vrouw ondergaat vanmiddag een keizersnee. Nu ik weet dat jij ook jarig bent vandaag, weet ik zeker dat het goed komt
Veel te vroeg. Het is nog geen 9 uur, en maintenance duurt tot 11 volgens EA.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:37 schreef wonton het volgende:
Zat er aan te denken om Robbery te verkopen. Maar het is zeker nog te vroeg?
correctie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Veel te vroeg. Het is nog geen 9 uur, en maintenance duurt tot 11 12 volgens EA.
GoeiemorgenMogguh allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Feli jij ouwe rukkert.![]()
Feyenoord Rotterdam
Dank uquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mogguh allemaal
en Feli jij ouwe rukkert.![]()
GoeiemorgenGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe oud ben je geworden?
Ik word overmorgen 24
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Hah. ouwe bok dat je bentquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
GefeliciteerdHoe oud ben je geworden?
Ik word overmorgen 24
Lievvvquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik word overmorgen 24
Dank u, hier 22!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik word overmorgen 24
Hij was gisteren toen ik ging slapen 13k. Nu maintenance dus geen ideequote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:23 schreef Grandesco het volgende:
Goedemorgen mierenneukers![]()
Is Pelle al discard value?
Tot hoe lang is maintenance?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij was gisteren toen ik ging slapen 13k. Nu maintenance dus geen idee
Als Drogba een IF krijgt... 99 strength of iets..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:11 schreef strakkeman het volgende:
Morguuu. Wat was Drogba toch fenomenaal gisteren
Als Drogba een IF krijgt dan is het spel FIFA pas compleet voor mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:13 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als Drogba een IF krijgt... 99 strength of iets..
Tuurlijk, in het echt kun je toch ook een topconditie hebben en geblesseerd raken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:17 schreef jackson het volgende:
Het is bij FUT 2014 normaal dat je spelers blesseren ondanks 90+ conditie neem ik aan?
Helemaal waarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:19 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Tuurlijk, in het echt kun je toch ook een topconditie hebben en geblesseerd raken?
Daar heb je gelijk in, in 12 kreeg je er zowat elke wedstrijd een.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Helemaal waar. Dit gebeurde bij Fifa 13 nooit.
Bij Fifa 13 UT waren ze de blessures "vergeten"quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:17 schreef jackson het volgende:
Het is bij FUT 2014 normaal dat je spelers blesseren ondanks 90+ conditie neem ik aan?
Het is bij mij ook veel raak afgelopen wedstrijden. Toch maar een brede selectie houdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:21 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, in 12 kreeg je er zowat elke wedstrijd een.
2 teamsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is bij mij ook veel raak afgelopen wedstrijden. Toch maar een brede selectie houden.
Offline FUT had dan weer wel blessures.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Bij Fifa 13 UT waren ze de blessures "vergeten"
anders had 80% van de community met een geblesseerde welliton gezetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Even de blessures vergetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Offline FUT had dan weer wel blessures.
Zover ben ik nog niet... Ook pas 10 wedstrijden gespeeld of ietsquote:
GoeiemorgenGratzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoeiemorgenGefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
All injuries wel, en sommige bepaalde healing cards ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:36 schreef Djeetje het volgende:
Zijn die healing cards al wat waard geworden ?
Heb er nog 35
Mooi even verkopen dan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:41 schreef zerokil het volgende:
[..]
All injuries wel, en sommige bepaalde healing cards ook
rare gold ging gister moeizaam voor 400cquote:
Dan wacht ik nog even gaan toch alleen maar meer stijgen en had ze allemaal voor 200cquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
rare gold ging gister moeizaam voor 400c
GoeiemorgenFeli man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter
rare bronze gaat makkelijk voor 500c eergister.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Rest discard is sowieso direct of probeer ze misschien één keer te verkopen, anders weg.quote:
De bronzes gaan voor meer dan de goldsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee ze hebben je TP niet gefixtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:46 schreef byah het volgende:
geeft EA wel eens aan wat ze gedaan hebben tijdens de maintenance?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Mijn vrouw ondergaat vanmiddag een keizersnee. Nu ik weet dat jij ook jarig bent vandaag, weet ik zeker dat het goed komt
he zo stom ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
rare bronze gaat makkelijk voor 500c eergister.
Wss had je ze gister avond op gezet tijdens de TOTW release
11 UK time jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:50 schreef Lindgren. het volgende:
Maintenance tot 11 uur![]()
![]()
Hoe kom ik in godsnaam die 10 minuten door?
Tot 12 uur toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:50 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Jupquote:
Ga dan naar Ecuador ofzoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:53 schreef dion_v_k het volgende:
Als ik ooit op sterven kom te liggen laat ik me naar de UK brengen. Want een uur langer leven/traden
Hebben ze daar internet?quote:
Sluit dan een abonnement afquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:00 schreef Djeetje het volgende:
FOX Sport
1 wedstrijdje daar kost 12 euro.
Echt een stelletje ratten zijn het daar.
Ik heb nog een IF Piazon in de aanbieding.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:01 schreef DutchSL het volgende:
Wat zijn de silver LM's in de Ligo do Brasil pauper zeg.
De speler met de laagste rating ziet er nog het beste uit (Maranhao).
dequote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb nog een IF Piazon in de aanbieding.
In 2 dagen van 100k naar 60kquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
desmilie betekend niet veel goeds denk ik
ik koop hem voor 30k van je gaat sowieso naar de 20k toe dus ja.quote:
Ja, ik bedoelde ook meer van: een abonnement is iets duurder dan 1 wedstrijd, dus dan kun je net zo goed een abonnement afsluiten (hoewel dat de insteek van FOX isquote:
Ja kloptquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook meer van: een abonnement is iets duurder dan 1 wedstrijd, dus dan kun je net zo goed een abonnement afsluiten (hoewel dat de insteek van FOX is)
Dreamboxquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:00 schreef Djeetje het volgende:
FOX Sport
1 wedstrijdje daar kost 12 euro.
Echt een stelletje ratten zijn het daar.
Welke wedstrijd wilde je kopen dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt
Bij Eredivisie live kreeg je 1x per jaar dan 1 maand gratis bij de Telegraaf bij FOX kost dat evengoed nog geld
Wou een wedstrijdje van Ajax kopen toen ik die prijs zag liet ik het maar zittenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke wedstrijd wilde je kopen dan?
Waarom Ajax.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wou een wedstrijdje van Ajax kopen toen ik die prijs zag liet ik het maar zitten
100.000x keer beter dan Fifa 12 UT waar je na iedere wedstrijd minstens 1/2 geblesseerde had. Het kostte toen coins om wedstrijden te kunnen spelen met je basis 11quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Lindgren. valt op mannenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat het de mooiste ploeg in Nederland is?
Tja, die hebben wss ook een autobuyer, dus dan is 20k niks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:23 schreef Djeetje het volgende:
Mensen betalen gewoon 20k voor een PS3 account waarmee je op de web app kan
Verkoop account voor 20k. Hij wordt gebruikt voor een AB, wacht een week. Recover account = profitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:23 schreef Djeetje het volgende:
Mensen betalen gewoon 20k voor een PS3 account waarmee je op de web app kan
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wou een wedstrijdje van Ajax kopen toen ik die prijs zag liet ik het maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je bijna alle wedstrijden op vinden. Niet de beste kwaliteit en sommige streams hebben vreemde talen commentaar, maar zeker goed te doen.
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:50 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Is dan ook tot 12uquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Het werkt nog steeds niet.
12 uur Nederlandse tijdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:28 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Het werkt nog steeds niet.
Ze willen ook hotmail er bij..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Verkoop account voor 20k. Hij wordt gebruikt voor een AB, wacht een week. Recover account = profit
Dan pak je een 4* skillerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:33 schreef Fuszy het volgende:
Candreva of Cerci op RW in een 4-3-3 (2) (met Pelle als ST)
Candreva is rechts, maar mist 4* skills. Een van die skills gebruik ik af en toe.
RW heb je dit jaar toch meer aan een linkspoot ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:33 schreef Fuszy het volgende:
Candreva is rechts, maar mist 4* skills. Een van die skills gebruik ik af en toe.
Ik heb voor Cerci gekozen. Maar heb nog niet genoeg potjes gespeeld om hier een oordeel over te vellen. Wel doe ik gelijk aan het begin swap wings zodat ze makkelijker crosses kunnen geven.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:33 schreef Fuszy het volgende:
Dan pak je die Colombiaan ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:33 schreef Fuszy het volgende:
Niks is irritanter dan een 4* skill move proberen en dat die speler het niet kanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja zou je denken, maar Cerci is wel links
perfect voor finesse shot dusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja zou je denken, maar Cerci is wel links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |