SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ok.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan niet meer te snel een topic openen na de lapo.
7 en zijn prijs gaat nog niet omhoog.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ok.
Hoeveel Torres Nilo's heb jij nog?
Ik zou sniper doen, zwakke punten wegwerken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
wat een fail bedoel Benteke.
Hoor je Boateng in de kamer, schrijf je boateng...
Ik 23quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
7 en zijn prijs gaat nog niet omhoog.
Gewoon met blanke spelers spelen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:40 schreef Maoist het volgende:
Mensen die met een stadium spelen waarbij je je eigen spelers niet kan herkennen door de schaduw, sterf
goffer hoe kun je dit nou doen zoveel werk ingestopt kom eens met argumentenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
pacehoer dit dat
edit en ja futhead slegt dit dat
Leitner ipv Ede danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
pacehoer dit dat
En Raphael Martinho ipv die Argentijn.quote:
Hunter heb ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
wat een fail bedoel Benteke.
Hoor je Boateng in de kamer, schrijf je boateng...
Nee Chico lijkt me ook wel goed. Die Martinho is gewoon pacehoerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En Raphael Martinho ipv die Argentijn.
En Kanu ipv Chico.
Ik denk dat die nog wel zal stijgen met die stats.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zak maar lekker door, zak maar lekker door...
Net als Pelle
Midget midfield FTWquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
pacehoer dit dat
Die Argentijn is de beste speler die ik in al mijn teams tot dusver heb gehad, die moet er in. Echt een gigantische heldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En Raphael Martinho ipv die Argentijn.
En Kanu ipv Chico.
Dit had ik net. Hij is maar net groter dan Serero.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Bij Boka denk je echt van hey, best aardige stats. En dan zie je zijn lengte
Bij die foto denk je ook, afrikaan die zal wel beast zijn. Is het zo'n kabouterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Bij Boka denk je echt van hey, best aardige stats. En dan zie je zijn lengte
Koevermans?quote:
Mail ze anders even. Is voor ons ook prettiger.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:48 schreef Maoist het volgende:
Waarom kan je geen time remaining zien bij transfer list?
Kut EA
Die gaat nog veel verder dalen, is zonde van je coins om hem nu te kopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Lukaku ook al onder de 100kook maar even oppikken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die gaat nog veel verder dalen, is zonde van je coins om hem nu te kopen.
Staan er extreem veel te koop.
Ohjaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
cross-console trading kan voortaan?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:58 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Dn eerste stappen zijn gezet.
Rijke tatta.quote:
Waarom geen Nigel de Jong op RCMquote:
oh, kwam deze toevallig tegen. Is echt een budget teampje om IF Milito heen, om de matchcoins binnen te harken. Denk dat ik er sowieso meer succes mee zal hebben dan de eredivisie silversquote:
Bony, Negredoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef zerokil het volgende:
Wat zijn nog meer goede spitsen in bpl?
van Persiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef zerokil het volgende:
Wat zijn nog meer goede spitsen in bpl?
Fernandes?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef DutchSL het volgende:
Die lengte van Boka doet me niks, maar ik zie nu dat hij high/med work rates heeft
En die andere gast is een linkspoot. Kut.
Team maar weer weggooien dan.
Wel schraal in de CDM'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Met alleen Bundesliga kan je dit jaar ook al een ziek silver team maken..niet normaal die league.
Zal wel een knop kapot zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef MRN89 het volgende:
t bij corners/vrije trappen dat zomaar t lijstje met vrije trap nemers komt ? En dat het zolang duurt dat ik hem uberhaupt niet zelf kan nemen (vrije trap én corners) en de computer dat dan maar automatisch doet ?
Best irritant omdat ik daardoor onnodig tegengoals krijg bij vrije trappen op eigen helft.. de computer trapt die bal dan automatisch zo kut
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
Keeper pakt helemaal niets. Blijkt het Nocerino te zijn die op doel staat. Geen keeper op de bank. Dit wordt de eerste verliespartij![]()
!
Wel wat minder in verhouding met de rest ja. Maar met Fernandes, Flum, Zimling etc heb je toch wel wat opties. Had vooraf ook niet verwacht dat Höger zo geniaal goed zou zijn vorig jaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fernandes?
[..]
Wel schraal in de CDM's
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:21 schreef Thorb het volgende:
Keeper pakt helemaal niets. Blijkt het Nocerino te zijn die op doel staat. Geen keeper op de bank. Dit wordt de eerste verliespartij![]()
!
Ik zie geen goede middenvelders die kunnen verdedigen én aanvallen, waardoor voor mij een hoop systemen afvallen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:18 schreef Tim86 het volgende:
Met alleen Bundesliga kan je dit jaar ook al een ziek silver team maken..niet normaal die league.
Prib, Zimling of Leitnerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie geen goede middenvelders die kunnen verdedigen én aanvallen, waardoor voor mij een hoop systemen afvallen.
Lijkt mij ook ja.quote:
Prima team toch? Al zal Dani Alves wel weer episch kut zijn door zijn high/medquote:
Echte zo zonde dit. Kwam 1-0 voor, niets aan de hand. Schiet hij ineens een finesse van 35 meter erin. Daarna een kopbal die makkelijk voor de keeper was en nog een slap schot van 20 meter. Moet ik een doeltrap nemen zie ik ineens Nocerino staan. Ik kijken... ja hoor Nocerino op doel. Uitiendelijk scoor ik 3-2 en gaat hij achter rondtikkenquote:
Flum: http://wefut.com/en/player/6010quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie geen goede middenvelders die kunnen verdedigen én aanvallen, waardoor voor mij een hoop systemen afvallen.
Welke spits hebben ze dan nog? Reis is geschorst.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:30 schreef ThadCastle het volgende:
Dat veld
Waarom speelt Havenaar nog?
Darriquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Welke spits hebben ze dan nog? Reis is geschorst.
Ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:37 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand al welke track ze nu draaien? (Elke keer zeg maar bij die samenvatting op het einde van de uitzending)
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
Het hoort toch geen verschil te zijn in product key van je windows 7 als je windows op een SSD staat in plaats van een normale schijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |