SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
Lijkt me echt zo goed dit jaar jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef DutchSL het volgende:
Iemand ervaring met Eric Maxim Choupo-Moting? Wat een stats voor een reus van 190cm
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef DutchSL het volgende:
Iemand ervaring met Eric Maxim Choupo-Moting? Wat een stats voor een reus van 190cm
Mag je een shirt uitkiezen, ga je voor de Duitse Dirk Kuytquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef DuTank het volgende:
Mijn pa is nu bij das Oktoberfest. Hij smste mij nog of hij een shirtje van me mee moet nemen.
Ik heb er eentje van Müller gevraagd, omdat ik best wel een Duitser ben eigenlijk.
Joe loek for TUT's for autobuyer ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft nummer of mail van die kc.psv uit andijk city ?
Dm even
Ja morgen vakantiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Joe loek for TUT's for autobuyer ?
Is je bet ongeldig volgens mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:59 schreef BDIL het volgende:
Wat gebeurt er ook al weer als je goalscorer op de bank zit ? Vous toch ?
Hangt van de bookmaker af. Unibet void.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:59 schreef BDIL het volgende:
Wat gebeurt er ook al weer als je goalscorer op de bank zit ? Vous toch ?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef DuTank het volgende:
Mijn pa is nu bij das Oktoberfest. Hij smste mij nog of hij een shirtje van me mee moet nemen.
Ik heb er eentje van Müller gevraagd, omdat ik best wel een Duitser ben eigenlijk.
Duitser dan Duits krijg je het niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mag je een shirt uitkiezen, ga je voor de Duitse Dirk Kuyt!
Thanks. Heeft wel echt geniale stats dit jaar..idd zonde dat het geen spits is eigenlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja, zou op de ST positie beter dan goed zijn.
Als RW viel de me wat tegen.
Die is geen drol waard toch, zag hem volgens mij net nog voorbij komenquote:
Is Benteke beter?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
Dzeko is ook best brak eigenlijk..leek me wel een toffe spits, maar hij heeft net als Lukaku geen balance, geen agility en dan ook nog eens kut jumping en relatief lage strength voor dat type speler. Zonde.
Toch een 84 dus vind ik leuk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die is geen drol waard toch, zag hem volgens mij net nog voorbij komen
Nog 7 maar zijn prijs gaat alleen maar omlaag.. sowieso heb ik niet het idee dat de prijzen nu stijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef dion_v_k het volgende:
DS2, hoeveel Torres Nilo's heb jij nog?
Dzeko alleen op basis van stats beoordeeld hoor.quote:
Oke, dan hem maar in plaats van Lukaku.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dzeko alleen op basis van stats beoordeeld hoor.
Maar Benteke is sowieso de oppereindbaas.
Eredivisie silver team is ook niet echt een waardevolle investering gebleken. Voor seasons ga ik wel een gouden team voor erbij maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog 7 maar zijn prijs gaat alleen maar omlaag.. sowieso heb ik niet het idee dat de prijzen nu stijgen.
Ik vond Lukaku erg prettig spelenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oke, dan hem maar in plaats van Lukaku.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oke, dan hem maar in plaats van Lukaku.
Van wie moet ik volgens jou dan een Bayern shirtje kopen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik zal wel kei scheel zijn, maar waar staan de filters voor skill, weak foot, preferred foot en lengte bij wefut?
Zijn er nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik zal wel kei scheel zijn, maar waar staan de filters voor skill, weak foot, preferred foot en lengte bij wefut?
Wel lekker dat EA nog even de stats van de PSV'ers kon veranderen vlak voordat de PSV hype van het begin van het seizoen was overgewaaidquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Zakaria "Ribery" Bakkali.Pfffffffffffffffff
Meestal zakken ze nog wel even in de periode dat ze erin zitten en later kunnen ze weer stijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef DePresident. het volgende:
Is het aannemelijk dat TOTW op dit moment goedkoper zijn dan over een week. Ik zit te twijfelen om een Miranda IF te kopen voor 64.000. Maar heb geen idee of die volgende week dan normaal gesproken meer waard moet zijn.
Robbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Van wie moet ik volgens jou dan een Bayern shirtje kopen?
Bedankt! Dan ga ik hem niet kopen. Heb 65k om te handelen maar dan koop ik daar niet 1 speler van.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Meestal zakken ze nog wel even in de periode dat ze erin zitten en later kunnen ze weer stijgen.
Bang je record te verliezen zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jeetje Tim... Het wordt tijd voor een vrouwZoveel wedstrijden
http://wefut.com/en/forum/subcategory/2quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jeetje Tim... Het wordt tijd voor een vrouwZoveel wedstrijden
Ja, daar ben ik bekend mee. Maar het ligt dus niet aan mij? Zou zweren dat het er bij wefut 1.0 nog wel bij zat..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/forum/subcategory/2
Ik heb er al 7, nog konkogoedkoper kan toch bijna niet zou je denken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
En we hebben er weer één
VUcinic blessa?quote:
Ja geen idee waar het gebleven is. Reemi zal wel zeggen dat Pascal het verneukt heeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik bekend mee. Maar het ligt dus niet aan mij? Zou zweren dat het er bij wefut 1.0 nog wel bij zat..
Juve pas 1 doelpoging zie ik..brakke bendequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:17 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat verbeteringen
[..]
Ik weet het nietHeb wel goals nodig
quote:
Ik zit nu op 13. Ik hoop nog een 14e te kunnen bemachtigen. Zal ik morgen wel een paar goede daily gifts moeten krijgen. 30 a 35K moet hij straks wel op kunnen brengen, zeker door de goede berichten die ik over hem hoor. Daarna weer een nieuwe IF uitkiezenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb er al 7, nog konkogoedkoper kan toch bijna niet zou je denken.
Er is al eentje voor 30k verkocht, idioten soms(zat wel een hawk style overheen).
Keeper laten uitkomen met Y zodra hij de corner neemt en daarna zelf gewoon meegaan in het duel en proberen te koppen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef zerokil het volgende:
Iemand hier zei, keeper uitlaten komen + wegkoppen bij corners.
Hoe wil je dat tegelijk doen..
Zo die heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:21 schreef Maoist het volgende:
Wel een beetje gay wat Hazard bij Benteke doet
Mijn bazenduo, wat doe jequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:21 schreef Maoist het volgende:
Wel een beetje gay wat Hazard bij Benteke doet
Dat is echt fucking veel, die waardequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nabij-Rosmalen.dhtml
200 kilo MDMA per dag verwerken
Toefjes.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
ah mooiquote:
Is in mijn dorpquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef Toefjes het volgende:
Papa?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
Wie kan me helpen met mijn windows te activeren ?
Per pil is zo'n 150mg. laten we zeggen, 1 gram is 6 pillen.... 1.2 miljoen pillen per dag? De fuck, daar kun je in een week heel volwassen Nederland laten spacenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is echt fucking veel, die waarde
Bakkertquote:
Mac kopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
Wie kan me helpen met mijn windows te activeren ?
Ik kocht eens pure mdma voor 50 euro een gram.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Per pil is zo'n 150mg. laten we zeggen, 1 gram is 6 pillen.... 1.2 miljoen pillen per dag? De fuck, daar kun je in een week heel volwassen Nederland laten spacen
[..]
Bakkert
Zo duur?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kocht eens pure mdma voor 50 euro een gram.
Kun je lang van doen hoor, gram ga jij echt niet gebruiken op een avondjequote:
Dat is toch heel duur, als er nu al pillen op de markt zijn met 200mg? Die per stuk niet zo heel duur zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel maar dat is wel een hele hoge prijs voor een gramquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je lang van doen hoor, gram ga jij echt niet gebruiken op een avondje
Wel jonguh gewoon 5 pillen achterover gooien en gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je lang van doen hoor, gram ga jij echt niet gebruiken op een avondje
Ik weet ook niet precies wat het was, maat had het gekocht. Waren mdma kristallen. Was op zich wel lachen om eens te proberenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel maar dat is wel een hele hoge prijs voor een gram
Pure mdmaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat het was, maat had het gekocht. Waren mdma kristallen. Was op zich wel lachen om eens te proberen
Ja dat is wel goeie shizzle maar dat kost hier hooguit 15 euro voor een G.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies wat het was, maat had het gekocht. Waren mdma kristallen. Was op zich wel lachen om eens te proberen
Krijg je daar veel meer energie van ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Pure mdma![]()
Daar ga je pas hard van.
Daar kan Ds2 zelfs van dansen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Krijg je daar veel meer energie van ?
Dan ben je kei hard opgelicht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Proberen voor een voetbal wedstrijd
Dat werkt niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Percentage ligt vrij hoog hier iddquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:38 schreef Fuszy het volgende:
Allemaal drugsabusers hier![]()
Mijn beeld van jullie, helemaal weg!
neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef pascal08 het volgende:
Die chemstyles hè, zie je het effect daarvan gelijk terug in de 6 basis attributen? Dus stel pace wordt geboost verandert dan ook de pace op de kaart?
Zou ik niet doen. Heel je coördinatie gaat eraanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee, wel in de ingame stats.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef pascal08 het volgende:
Die chemstyles hè, zie je het effect daarvan gelijk terug in de 6 basis attributen? Dus stel pace wordt geboost verandert dan ook de pace op de kaart?
Ik gelukkig nietquote:
Ja maar ik denk niet dat ze allemaal een vloetje gevuld met MDMA in hun bidon krijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Voetbal en doping dat gaat hand in hand. Het is dat ze in Spanje geen anti-doping beleid hebben. Anders waren de bloedzakken van alle Real en Barca spelers die bij Fuentes in beslag waren genomen allemaal aan het licht gekomen.
Ook uit het nietsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Voetbal en doping dat gaat hand in hand. Het is dat ze in Spanje geen anti-doping beleid hebben. Anders waren de bloedzakken van alle Real en Barca spelers die bij Fuentes in beslag waren genomen allemaal aan het licht gekomen.
Vind het altijd erg fijn als de volgende dag je wangen open liggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Heel je coördinatie gaat eraan
Ik heb best vaak dat ik dan een peuk probeer aan te steken en dan de aansteker echt 20 centimeter van m'n gezicht af hou. Zo fucked up is het
Een vriend van mij is onverslaanbaar met fifa als hij speed op heeftquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat ze allemaal een vloetje gevuld met MDMA in hun bidon krijgen.
Haha dat had ik wel willen zien. 20-30 jaar geleden zaten ze wel gewoon aan de speed.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat ze allemaal een vloetje gevuld met MDMA in hun bidon krijgen.
Dan zie je 2 sigarettenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Heel je coördinatie gaat eraan
Ik heb best vaak dat ik dan een peuk probeer aan te steken en dan de aansteker echt 20 centimeter van m'n gezicht af hou. Zo fucked up is het
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het altijd erg fijn als de volgende dag je wangen open liggen.
Nooit last vanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind het altijd erg fijn als de volgende dag je wangen open liggen.
Bevatten die dingen spoilers?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Jaarlijkse Walking Dead webisodes zijn ook weer begonnen
?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:42 schreef poker4lifee het volgende:
Prisoners trouwens Timwel een aanrader
Liep op lowlands nog even om 4 uur 's nachts naar de X-Ray. Stonden een stuk of 8 gasten (jaatje of 22-24) allemaal een raketje af te lebberen. Ging helemaal stuk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is altijd leuk om van die ventjes kauwgom te geven als ze strak staan.
Eind van de avond hangt de kauwgom om hun lippen heen en lekker door blijven kauwen op hun wangen.
Lijkt me wel goed jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:42 schreef poker4lifee het volgende:
Prisoners trouwens Timwel een aanrader
?quote:
Oke even downloadenquote:
Nee, ze spelen zich wel in hetzelfde universum af en er zitten verwijzingen in naar de serie, maar andere personages.quote:
Splinters in je bakkesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Raket ijsjes![]()
Alleen meteen het stokje weggooien.
Disconnect is wel tof ja. Beetje Crash-achtig met die losse verhaallijnen die uiteindelijk in elkaar overlopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke even downloadenLas dat Disconnect ook wel een goede film is
kut kwaliteit nog man had 'm in bios gezien. ja idd die moet ik ook een keer dlenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke even downloadenLas dat Disconnect ook wel een goede film is
RB - LINKS -LINKS - A - B - LT - RT - OMLAAG - OMHOOG - RONDJE DRAAIEN - 2 KEER SPRINGEN - UITKNOPquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:44 schreef Ajacied7 het volgende:
Er zijn alleen maar pauperwagens in de buurt. Weet iemand waar ik snelle auto's kan vinden?
Blu-ray ripquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kut kwaliteit nog man had 'm in bios gezien. ja idd die moet ik ook een keer dlen
Ik probeerde hetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
RB - LINKS -LINKS - A - B - LT - RT - OMLAAG - OMHOOG - RONDJE DRAAIEN - 2 KEER SPRINGEN - UITKNOP
Vinewoodquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:44 schreef Ajacied7 het volgende:
Er zijn alleen maar pauperwagens in de buurt. Weet iemand waar ik snelle auto's kan vinden?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag gedanst zonder dat ik alcohol had gehad.
Ik heb stiekem met je gedanstquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag gedanst zonder dat ik alcohol had gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Die gaat er gewoon voor de normale prijs uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:48 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke deal als je hem goedkoop kan krijgen. Is van mijfoutje ...
Duurt lang voordat iemand een bod plaatstquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die gaat er gewoon voor de normale prijs uit.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is er niet. CAM is het enigequote:
Gabbers?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik sta nog heel fout in beeld te dansen bij een aflevering van Rutger leert Stappen op RTV Rijnmond
Met die wijven stemquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ging over Prisonersquote:
mn 1e deel ging toch over prisonersquote:
Is nog maar 15k.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik had nooit die 2 pakjes moeten halen. Dan had ik Graziano al kunnen kopen...![]()
[ afbeelding ]
Hoe bevalt Pirlo daar?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik had nooit die 2 pakjes moeten halen. Dan had ik Graziano al kunnen kopen...![]()
[ afbeelding ]
Low/Low klopt dat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:54 schreef Thorb het volgende:
eerste speler met 99 strength
http://wefut.com/en/player/11858 #ds2weetjes
Stats zullen zo wel op wefut staan
Neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:54 schreef _NZT_ het volgende:
Pelle kopen? (Alleen om later weer te verkopen voor winst)
Dat is correct en tevens juist ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:54 schreef ThadCastle het volgende:
Maver hoe is Pietje Pelle?
[..]
Low/Low klopt dat?
Dat is nou precies het bedrag wat ik aan pakjes heb uitgegeven....quote:
Heb pas 2 potjes met deze formatie gespeeld. Ging niet heel slecht maar ik moet even aan deze formatie wennen. Bij 4222 maakt het niet heel veel uit hoe ik speel, ik win dik als ik goed speel en ik win net aan als het minder gaat. Met 433 moet ik echt mijn best doen.quote:
Haha zijn positions zijn ST/CBquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:54 schreef ThadCastle het volgende:
Maver hoe is Pietje Pelle?
[..]
Low/Low klopt dat?
Ohquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is nou precies het bedrag wat ik aan pakjes heb uitgegeven....
[..]
Heb pas 2 potjes met deze formatie gespeeld. Ging niet heel slecht maar ik moet even aan deze formatie wennen. Bij 4222 maakt het niet heel veel uit hoe ik speel, ik win dik als ik goed speel en ik win net aan als het minder gaat. Met 433 moet ik echt mijn best doen.
Een bepaalde andere site heeft ze alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:54 schreef Thorb het volgende:
eerste speler met 99 strength
http://wefut.com/en/player/11858 #ds2weetjes
Stats zullen zo wel op wefut staan
Baasquote:
je vergeet RKC jonguhquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Baas
Dus met de FUT Meet hebben we een LA Galaxy , Seattle Sounders en een Bayern shirt.
Anderlecht weer een pingel gemist...echt ongekend.quote:
Patje komt met zijn LA Galaxy shirtquote:
Tsja pazzl heeft het spel niet en ik ben niet meer om 19.00 thuis tegenwoordigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een bepaalde andere site heeft ze al
Pff dat valt me tegen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Patje komt met zijn LA Galaxy shirt
quote:
Sulejmani heeft ook wel eens met rechts gescoord.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:02 schreef DutchSL het volgende:
Robben maakte ooit bij PSV ook eens een geweldige goal met rechts. Eens kijken of ik hem nog kan vinden.
Voor 12.750quote:
Welke league is leuk voor een brons team? Geen Engelse want die zijn vaak duurder dan nodigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sulejmani heeft ook wel eens met rechts gescoord.
El Hamdaoui ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sulejmani heeft ook wel eens met rechts gescoord.
Eredivisie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke league is leuk voor een brons team? Geen Engelse want die zijn vaak duurder dan nodig
Op de voor de hand liggende MLS bronzes na de Tippeligaen en de K-League.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke league is leuk voor een brons team? Geen Engelse want die zijn vaak duurder dan nodig
Modric was wel echt bizar slecht vandaag zeg..heb hem nog nooit zo slecht zien spelen volgens mij.quote:
Bij die dure IF's is het op de eerste avond helemaal bizar..dan zie je ze echt in een paar minuten tijd voor 110k, 160k, 130k, 190k, 120k gaan..slaat nergens opquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit snap ik echt niet
[ afbeelding ]
Nee. Ik had het laatst ook een keer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:08 schreef dion_v_k het volgende:
Normaal gesproken kan je je eigen auctions toch niet zien op de markt?
Di Maria en Bale hebben in ieder geval een gelijkwaardige schwalbe in huisquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zag hem niet geniaal ja
Di Maria > Bale
Mwoa had wel goede ballenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Modric was wel echt bizar slecht vandaag zeg..heb hem nog nooit zo slecht zien spelen volgens mij.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik had het laatst ook een keer.
In de Tippeligaen heb je sowieso een CM met zieke stats (Mjelde) en een LB met pace die ook kan verdedigen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had ik nu verzonnen
Zal even naar MLS en Tippe kijken
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij die dure IF's is het op de eerste avond helemaal bizar..dan zie je ze echt in een paar minuten tijd voor 110k, 160k, 130k, 190k, 120k gaan..slaat nergens op
Dat weet ik niet. Geen goede passes in ieder geval.quote:
Ja ziet er allemaal erg goed uit.quote:
FC Leviquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kwam me ook bekend voor![]()
Dat is het schakelkanaalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef Djeetje het volgende:
Wat zijn dit voor grappen bij Sport1 ?
Om de 5 minuten komt er een andere wedstrijd
Thanks Lorenaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is het schakelkanaal
Zap eens verder dan, ei
Heb je al een controller voor hem gekocht?quote:
Probeer je eens voor te stellen hoe slim/dom de gemiddelde FUT speler is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik zie nu ook bids gaan tot 21k voor Pelle terwijl er bins staan voor 16k
Of het zijn domme rijke tatta's die geen moer om hun coins geven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Probeer je eens voor te stellen hoe slim/dom de gemiddelde FUT speler is.
Moet je je eens voorstellen dat de helft nog dommer is...
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je al een controller voor hem gekocht?
Ik ga wel even op een packspree en bewaar alle MLS en tippe spelersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de Tippeligaen heb je sowieso een CM met zieke stats (Mjelde) en een LB met pace die ook kan verdedigen.
Nee maar heeft al wel een account op de webapp aangemaakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je al een controller voor hem gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
De prijzen van veel bronzes zijn nog wel te laag.. ik had een Koreaanse CB met 70 pace en 69 defending maar die is ook nog geen 200c waardquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga wel even op een packspree en bewaar alle MLS en tippe spelers
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee maar heeft al wel een account op de webapp aangemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik probeer mijn dochter ook al te trainen voor de webapp maar het enige wat ze doet is Serero's discarden
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee maar heeft al wel een account op de webapp aangemaakt.Hoop niet dat hij op z'n vader lijkt... Wat een lelijkerd zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoop niet dat hij op z'n vader lijkt... Wat een lelijkerd zeg
Je ploegje bakt er niet veel vanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef TBakkert het volgende:
Wat blijkt: Voor het spel is Rooney dus zooooooveel belangrijker dan Van Persie.
Kijk welke amateurs om hem heen staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef TBakkert het volgende:
Wat blijkt: Voor het spel is Rooney dus zooooooveel belangrijker dan Van Persie.
dat zag ik ook wel, de commentator heeft het iets lastiger met al die negertsquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://wefut.com/en/player/4500 1.89 met 84 jumping en 70 pace.. en je kan hem oppikken voor 300c of minder. Zijn sliding tackle is wel laag maar dat gebruik ik toch (bijna) nooit.
En ja, een ex Sparta speler.
Donk had dat vorig jaar ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:33 schreef BDIL het volgende:
jajajajajaja 2-1 bayer , 2-2 juve en real 4-0 = cashen hahhahahha
Hoeveel?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:33 schreef BDIL het volgende:
jajajajajaja 2-1 bayer , 2-2 juve en real 4-0 = cashen hahhahahha
Toch wel leuk spelertje.quote:
Allemaal laatste minutenquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
Dreetje heeft rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
100 euro en heb Ronaldo 2 goals + Ibra to score goedquote:
Nicequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
100 euro en heb Ronaldo 2 goals + Ibra to score goed
Morgen rondje bier op stadhuisplein?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
100 euro en heb Ronaldo 2 goals + Ibra to score goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |