SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
Lijkt me echt zo goed dit jaar jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef DutchSL het volgende:
Iemand ervaring met Eric Maxim Choupo-Moting? Wat een stats voor een reus van 190cm
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef DutchSL het volgende:
Iemand ervaring met Eric Maxim Choupo-Moting? Wat een stats voor een reus van 190cm
Mag je een shirt uitkiezen, ga je voor de Duitse Dirk Kuytquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef DuTank het volgende:
Mijn pa is nu bij das Oktoberfest. Hij smste mij nog of hij een shirtje van me mee moet nemen.
Ik heb er eentje van Müller gevraagd, omdat ik best wel een Duitser ben eigenlijk.
Joe loek for TUT's for autobuyer ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef Djeetje het volgende:
Wie heeft nummer of mail van die kc.psv uit andijk city ?
Dm even
Ja morgen vakantiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Joe loek for TUT's for autobuyer ?
Is je bet ongeldig volgens mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:59 schreef BDIL het volgende:
Wat gebeurt er ook al weer als je goalscorer op de bank zit ? Vous toch ?
Hangt van de bookmaker af. Unibet void.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:59 schreef BDIL het volgende:
Wat gebeurt er ook al weer als je goalscorer op de bank zit ? Vous toch ?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef DuTank het volgende:
Mijn pa is nu bij das Oktoberfest. Hij smste mij nog of hij een shirtje van me mee moet nemen.
Ik heb er eentje van Müller gevraagd, omdat ik best wel een Duitser ben eigenlijk.
Duitser dan Duits krijg je het niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mag je een shirt uitkiezen, ga je voor de Duitse Dirk Kuyt!
Thanks. Heeft wel echt geniale stats dit jaar..idd zonde dat het geen spits is eigenlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja, zou op de ST positie beter dan goed zijn.
Als RW viel de me wat tegen.
Die is geen drol waard toch, zag hem volgens mij net nog voorbij komenquote:
Is Benteke beter?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
Dzeko is ook best brak eigenlijk..leek me wel een toffe spits, maar hij heeft net als Lukaku geen balance, geen agility en dan ook nog eens kut jumping en relatief lage strength voor dat type speler. Zonde.
Toch een 84 dus vind ik leuk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die is geen drol waard toch, zag hem volgens mij net nog voorbij komen
Nog 7 maar zijn prijs gaat alleen maar omlaag.. sowieso heb ik niet het idee dat de prijzen nu stijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef dion_v_k het volgende:
DS2, hoeveel Torres Nilo's heb jij nog?
Dzeko alleen op basis van stats beoordeeld hoor.quote:
Oke, dan hem maar in plaats van Lukaku.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dzeko alleen op basis van stats beoordeeld hoor.
Maar Benteke is sowieso de oppereindbaas.
Eredivisie silver team is ook niet echt een waardevolle investering gebleken. Voor seasons ga ik wel een gouden team voor erbij maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog 7 maar zijn prijs gaat alleen maar omlaag.. sowieso heb ik niet het idee dat de prijzen nu stijgen.
Ik vond Lukaku erg prettig spelenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oke, dan hem maar in plaats van Lukaku.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oke, dan hem maar in plaats van Lukaku.
Van wie moet ik volgens jou dan een Bayern shirtje kopen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik zal wel kei scheel zijn, maar waar staan de filters voor skill, weak foot, preferred foot en lengte bij wefut?
Zijn er nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik zal wel kei scheel zijn, maar waar staan de filters voor skill, weak foot, preferred foot en lengte bij wefut?
Wel lekker dat EA nog even de stats van de PSV'ers kon veranderen vlak voordat de PSV hype van het begin van het seizoen was overgewaaidquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Zakaria "Ribery" Bakkali.Pfffffffffffffffff
Meestal zakken ze nog wel even in de periode dat ze erin zitten en later kunnen ze weer stijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef DePresident. het volgende:
Is het aannemelijk dat TOTW op dit moment goedkoper zijn dan over een week. Ik zit te twijfelen om een Miranda IF te kopen voor 64.000. Maar heb geen idee of die volgende week dan normaal gesproken meer waard moet zijn.
Robbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Van wie moet ik volgens jou dan een Bayern shirtje kopen?
Bedankt! Dan ga ik hem niet kopen. Heb 65k om te handelen maar dan koop ik daar niet 1 speler van.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Meestal zakken ze nog wel even in de periode dat ze erin zitten en later kunnen ze weer stijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |