NEe doe maar niet, vanaf 1 nov ook al 2 vogeltjes hier dus t wordt beetje drukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders stopt muffin in een doos
JA GRAAG OF NIET HOORquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEe doe maar niet, vanaf 1 nov ook al 2 vogeltjes hier dus t wordt beetje druk
vogels als huisdierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgende keer gevogelte BBQquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij steekt zijn tong uit, wat een brutaal beest!!!!quote:
Ga je hem dan wel revieuwen met mijn linkje in de post? Dan mag het :vquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nouja alleen als ie ook in de pan mag dan
SF vind het leuk, ik zou zelf ook nooit vogels gekozen hebben maar ik wil dan eigenlijk ook alleen beesten die zindelijk zijnquote:
OKEquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je hem dan wel revieuwen met mijn linkje in de post? Dan mag het :v
BINGO!!!!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je hem dan wel revieuwen met mijn linkje in de post? Dan mag het :v
oh ja, ik was een keer bij iemand die twee papegaaien had die rond vlogen, ECHT ALLES ZAT ONDER DE SCHIJT DAARquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SF vind het leuk, ik zou zelf ook nooit vogels gekozen hebben maar ik wil dan eigenlijk ook alleen beesten die zindelijk zijn
deze zijn heel klein dus er komen ook kleine poepjes uit gelukkig en SF moet idd gewoon wel alles opruimen als ze uit de kooi zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, ik was een keer bij iemand die twee papegaaien had die rond vlogen, ECHT ALLES ZAT ONDER DE SCHIJT DAAR![]()
![]()
ik vind het meer een cavia manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:32 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde dat ik er zo weinig foto's van heb, het was echt een episch konijn!
of jouw katten vreten het op EINZ!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
deze zijn heel klein dus er komen ook kleine poepjes uit gelukkig en SF moet idd gewoon wel alles opruimen als ze uit de kooi zijn
In combinatie met jouw katten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SF vind het leuk, ik zou zelf ook nooit vogels gekozen hebben maar ik wil dan eigenlijk ook alleen beesten die zindelijk zijn
en Fred dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind vogels zulke onmenselijk saaie huisdieren.
Nog erger dan hamsters
Dat is iets anders dan een piemel metenquote:
Fred is een bijzonder vermakelijk en praktisch huisdierquote:
Ermahgerd brum ook, hij stinkt soms wel dat is een beetje een minpuntjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred is een bijzonder vermakelijk en praktisch huisdier![]()
Als hij maar zindelijk isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd brum ook, hij stinkt soms wel dat is een beetje een minpuntje
Ja als de vogels los zijn moet je wel in dezelfde ruimte blijven of de katten moeten ff naar hun kamerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In combinatie met jouw katten?
Mja zoals k al zei ik zou het zelf ook niet kiezen maar ga ook niet zeggen dat hij ze weg moet doen, ik vind mijn katten tof en zou die ook nooit weg willen doen en als hij die vogels tof vind dan ga ik dat ook niet van hem verwachten. Ik vind katten of honden gewoon leuker omdat ze lekker bij je kroelen enzo met vogels heb je dat niet echt maargoedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind vogels zulke onmenselijk saaie huisdieren.
Nog erger dan hamsters
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan een piemel meten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
O hij heeft ze al, dan snap ik het welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja als de vogels los zijn moet je wel in dezelfde ruimte blijven of de katten moeten ff naar hun kamer
[..]
Mja zoals k al zei ik zou het zelf ook niet kiezen maar ga ook niet zeggen dat hij ze weg moet doen, ik vind mijn katten tof en zou die ook nooit weg willen doen en als hij die vogels tof vind dan ga ik dat ook niet van hem verwachten. Ik vind katten of honden gewoon leuker omdat ze lekker bij je kroelen enzo met vogels heb je dat niet echt maargoed
hier zij nze wel weer lief
[ afbeelding ]
serieus?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd ik had een konijnen verzorgingsboek waar exact dat plaatje in stond!!!
Ja hij heeft ze al een tijdjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O hij heeft ze al, dan snap ik het wel
mijne was afgekeurd uit de dorpsbieb waar mijn moeder werktequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus?
Ik dus ook, maar ja, dat verrast je vast niks
Was een afgekeurd boek uit de schoolbieb
Ik zou er nog meer beesten bij zettenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hij heeft ze al een tijdjeZe zitten savonds dus altijd samen in zijn trui, opzich wel schattig
minder leuk als ze lopen te krijsenmagoed, als mijn katten peeuwen zijn ze ook irritant
plus dat mijn beesten de boel ook vaak genoeg terroriseren
ja ik dus ook, duhquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijne was afgekeurd uit de dorpsbieb waar mijn moeder werkte
Ik vond de myxomatoseplaatjes fascinerend
ik denk hetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik dus ook, duh
zouden we een tik van de stralingswolk van Tsjernobyl hebben opgelopen ofzo?
Jillquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou er nog meer beesten bij zetten
Jij sobersoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik dus ook, duh
zouden we een tik van de stralingswolk van Tsjernobyl hebben opgelopen ofzo?
ja en ze gaan raar gedrag vertonen en bloeien enzo, ik heb weleens konijntjes hier in de buurt zien rond zwalken ermeequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat ze bij myxomatose gewoon lief neervielen maar ze krijgen allemaal tumoren in hun gezichtvet zielig
Net als de Tasmaanse duivels die zijn daardoor praktisch aan het uitsterven
dat er zo tulpen uit hun aars schieten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ja en ze gaan raar gedrag vertonen en bloeien enzo, ik heb weleens konijntjes hier in de buurt zien rond zwalken ermee
bloeien is zeer goed Rotterdams, ik ben aan het inburgeren hierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat er zo tulpen uit hun aars schieten?
+1quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien even langs de dokter of je hem niet weer gebroken hebt?
En ik zeg hem nog een keer:
Gij muts gij!
jullie hebben ook rare liefhebberijen zegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of iemand frot een haaknaald in je neus
Volgende keer spacebrownies maken :vquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:58 schreef Mirjam het volgende:
dat je dan 1 x per jaar een joint rookt en dat je dan een kutjoint hebt gekocht die niks doet
Ik kan joop wel om tips vragen, da's een ex-junk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:58 schreef Mirjam het volgende:
dat je dan 1 x per jaar een joint rookt en dat je dan een kutjoint hebt gekocht die niks doet
Waar zit hetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Vreemde blauwe plekken zijn vreemd.
Bovenbeen en onder mijn voet. Hoe.quote:
Onder je voet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bovenbeen en onder mijn voet. Hoe.
Jup. Echt geen idee hoe ik dat geflikt heb, maar het is er echt een.quote:
ja, daar zat ik over na te denken inderdaadquote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgende keer spacebrownies maken :v
Wel oppassen dat je geen vreetkick krijgt en daardoor teveel ervan eet zodat je de volgende dag nog spaced
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan joop wel om tips vragen, da's een ex-junk.
Gewoon helemaal fijn maken in een vijzel en dan door het beslag en bakkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, daar zat ik over na te denken inderdaadMaar hoe en wat, geen idee
[..]
Mensen die zich opgeven voor naaktportretten wil je heul niet niet naakt zien, ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:42 schreef Diconnected het volgende:
Hopelijk wordt ik ingeloot voor Drawing is Seeing, ermahgerd naakte mensen tekenen
DOKTER!!!!!!!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:24 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuhhh !! Pijn.. Aww...Maar wat steviger verband gepakt zodat het wat minder flexibel is
Echt waarom ben ik zo eigenwijs*gaat vlg week niet trainen*
Ja maar straks is ze kaput en we hebben geen bonnetje meerquote:
Ik functioneer nog 3/4dequote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar straks is ze kaput en we hebben geen bonnetje meer
Mijn persoonlijke pakezelsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
moeten ik zeker zaterdag al je tassen zeulen op de ultrageheime shopmeet
Mjah, waren we een soort van verplicht omdat we het eigenlijk buiten hem om hadden geregeld. We konden het niet maken er niets van te zeggen..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ja sorry, maar nodig 'm dan ook niet uit
nee okee maar dan is het in de basis dus al verkeerd gegaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, waren we een soort van verplicht omdat we het eigenlijk buiten hem om hadden geregeld. We konden het niet maken er niets van te zeggen..
Ben jij stiekem aan man, met je rationele reactiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee okee maar dan is het in de basis dus al verkeerd gegaan.
Ik snap je frustratie helemaal! Maar de fout ligt wel bij jullie
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat altijd zo schattig aan goochelmaps. Dat je een wandelroute opvraagt en dat je dan altijd zo de suggestie
OR take public transport!
krijgt. Zo van, mens dat ga je toch niet leaupe
Ja wist je dat nog nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, ze hebben het stuk Mathildelaan voor het stadion af hernoemd naar PSVlaan
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
goed, ik hobbel die kant maar weer eens op, anders haal ik mijn wandeldoelstelling niet meer voor dit jaar
Wellicht kunnen we in het weekend af en toe samen trainen? Gaan we lekker ergens de hei op ofzoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Succes
Gisteren met mijn derby mud buddy gesproken.. Zij doet helemaal niet hardlopen zelfs; dus die gaat nu nog beginnen voor maartEn een andere die al vaker colour runs en mud runs heeft gedaan zei dat ze eigenlijk maar zelden trainde. De derby training zijn haar 'trainingen' voor het hardlopen
Vind ik nog steeds knap; want ik zou echt zo bang zijn voor overbelasting ookZij gaat de 18k lopen in maart.
Anyway ik heb uitgerekend dat ik mijn training op moet krikken naar 2x in de week.. Dus ik dacht: Dan op vrijdag en dan in het weekend.
Liefst train ik 's ochtends; maar ik heb een hekel aan donker... Moet ik me toch eens overheen zetten vrees ik
Hij wilde mijn hersenen eruit trekken, zoals de Egyptenaren dat ook dedenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jullie hebben ook rare liefhebberijen zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jammer dat je deze niet onder sommige blogposts kan postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.n.a.v. welke blogpost heb je deze opgezocht
?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Geen, ik kwam het gifje tegen en vond hem toepasselijk op alle matige blogposts die hier de revue passerenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]n.a.v. welke blogpost heb je deze opgezocht
?
Ub je hoofdscherm en daar bij extra instellingenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan iemand mij vertellen HOE je de standaard opmaak van je emails aanpast? Het is nu blauw en calibrido not like
quote:machaa jij heb ook een hele makkelijk baan om geld teverdienen jij doet alleen maar leuke dingen en daar verdien jij vet veel geld mee
een ander moet erg had werken voor geld en opvakantie tegaan het zal niet slecht zijn als jij keer gewoon voor een baas werkt ja sorry dat ik het zeg dit is geen krietiek
quote:Ik heb heel wat jaren voor bazen gewerkt hoor, Natasja.
quote:oke maar ook echt hard waar je bij zweet bijv want ik werk bij ah maar dat is vaak erg hard werken hoor
Ik zou niet eens meer willen bloggen met zulk publiekquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
potver wat een kutkoters heeft izj toch op dr site
erg he? bbrrrrr ik krijg ook altijd de rillingen van die hysterische lappen tekst op instagram van die 12jarige bakvissenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
potver wat een kutkoters heeft izj toch op dr site
Mja ze verdient er wel bakken vol geld meequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
erg he? bbrrrrr ik krijg ook altijd de rillingen van die hysterische lappen tekst op instagram van die 12jarige bakvissen
goed bekeken van d'rquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja ze verdient er wel bakken vol geld mee
Daarom, ze doet het goed, je kunt van d'r vinden wat je wil maar wij hebben 't niet zo goedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je kunt alles van dr zeggen maar ik weet zeker dat ze elke maand meer geld binnenhaalt dan iedereen hier
Ga tours geven daaroquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Daarom, ze doet het goed, je kunt van d'r vinden wat je wil maar wij hebben 't niet zo goed
ik niet in ieder geval.
maar ik heb dan weer een alpaca-farm in de buurt
Pahahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
' en als u rechts kijkt ziet u de Derpaca. Niet allemaal tegelijk aaien alstublieft.,'
ja hallon ik weet toch niet waar mijn telefoon isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:10 schreef Diconnected het volgende:
ja hallon reageer eens op mijn app
ik ook niet ermahgerd ff zoekenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja hallon ik weet toch niet waar mijn telefoon is
Ermagerd briljantquote:
Ik moetsowieso alles goedkeuren als iemand nog niets heeft geplaatst, en dingen waar een linkje in staat komt automagisch bij spamquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd briljant![]()
![]()
Lipglans heeft inmiddels blijkbaar zoveel rellen dat de reacties op haar blog nu door haar goedgekeurd moeten worden en dat ze haar twitter heeft afgeschermd
Da's wat de meeste bloggers doen. Zij keurt alle reacties nu met de hand goed, anders komen ze niet op haar sait.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik keur sowieso alles goed als iemand nog niets heeft geplaatst, en dingen waar een linkje in staat komt automagisch bij spam
oh, heeft ze daar een stagaire voor? Wat een kutwerkjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's wat de meeste bloggers doen. Zij keurt alle reacties nu met de hand goed, anders komen ze niet op haar sait.
Ze doet het sinds vandaag. Maar het feit dat ze haar twitter afschermt, dan ben ik heel benieuwd hoe erg het was. Aangezien twitter een onderdeel van haar werk is..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh, heeft ze daar een stagaire voor? Wat een kutwerkje
Dat er zo een filmpje van 10 minuten staat en dat er binnen drie seconde na plaatsen een reactie is met "leuk filmpje!"quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:22 schreef Debsterr het volgende:
Ook dat eeuwige EERSTE COMMENT 2E LIKE 3E HOEPSIEFLOEPS overal op
Jup. Tevens verbaas ik me ook altijd over alle reacties op IG foto's van Beautylab, dat de 1 dan stom reageert en meteen 5 anderen daar weer op ingaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat er zo een filmpje van 10 minuten staat en dat er binnen drie seconde na plaatsen een reactie is met "leuk filmpje!"
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb de pakjesman al gemist vandaag en gisteren. Werd gisteravond nog gevraagd of ik wilde werken en toen kon ik de bezorging niet meer wijzigen.
Ik zit dagen thuis en dan zegt PostNL dat de zending nog voorbereidt wordt door H&M en uiteraard vandaag als ik weg moet komen ze tussen half 4 en half 6 bezorgen....quote:
Die heb ik gekregen ja. Ik moet hem nog even testen. Staat in de planning!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Jij hebt toch laatst een Pupart palette gekocht? Hoe bevalt ie?
Ik heb geen zin meer om te werkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:35 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om er heen te lopen.
+1quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer om te werken
Ik weet het.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
+1
en Dwyn, luie aap, het is keimooi weer en een pakketje, gewoon heenwandelen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
+1
en Dwyn, luie aap, het is keimooi weer en een pakketje, gewoon heenwandelen
Ik vind het zo'n briljante actiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, wie heeft er een kameel?
We krijgen net pasjes binnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n briljante actie![]()
Wat zijn dat?quote:
Bij truien heb ik dat ook vaak.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
Sparkles!!!nagellak ziet er leuk uit Dwyn.
Mijn pakketje ondertussen ontvangen. Bestel ik een aantal truien, zijn het allemaal van die vormeloze dingenIk had me zo verheugd op een paar leuke simpele warme truien
![]()
Alleen de t-shirts zijn goed. Ach ja, bespaart weer geld
Ik had gehoopt/verwacht dat deze iets minder vormloos waren dan eerder teuien van de h&m. en dat het verholpen kon worden door een riempje of een stukje instoppen maar zelfs dat hielp niet.quote:
Nee het ligt aan de truien. Ik heb nu een maat s van de H&M aan en het is nog een slobberding.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik had gehoopt/verwacht dat deze iets minder vormloos waren dan eerder teuien van de h&m. en dat het verholpen kon worden door een riempje of een stukje instoppen maar zelfs dat hielp niet.
kan natuurlijk ook aan mijn lijf liggen, maar daar gaan we gewoon niet vanuit
Nu heb ik visuals van Spees die in zo'n weide staat achter zo'n hekje hihahoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
' en als u rechts kijkt ziet u de Derpaca. Niet allemaal tegelijk aaien alstublieft.,'
Oeh interesting. Zijn van die pallettes swatches te vinden ergens?quote:
http://www.thesundaygirl.(...)nd-eyes-palette.htmlquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:42 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh interesting. Zijn van die pallettes swatches te vinden ergens?
hehehehequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Nu heb ik visuals van Spees die in zo'n weide staat achter zo'n hekje hihaho
Merciquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.thesundaygirl.(...)nd-eyes-palette.html
ik vind ze mehquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.thesundaygirl.(...)nd-eyes-palette.html
Wut?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, wie heeft er een kameel?
Als je morgen de eerste bent met een levende kameel bij de Makro krijg je velen gratiesj.quote:
LOLquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je morgen de eerste bent met een levende kameel bij de Makro krijg je velen gratiesj.
Hier in het duurp hebben ze 3 kamelen staanquote:
tante til!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spinazie feta lasagne in de oven
Kom je ze brengen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier in het duurp hebben ze 3 kamelen staan
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je morgen de eerste bent met een levende kameel bij de Makro krijg je velen gratiesj.
ERMAHGERD RECEPT?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Spinazie feta lasagne in de oven
Daaafuqquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, maar zo garpig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daaafuq![]()
Welke pretjurk heeft dat verzonnen?![]()
Lijkt mij een soort vlecht...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef Puckzzz het volgende:
FUUUU!!
Dit patroon proberen uit te vogelen omdat ik er geen tutorial van kan vinden
[ afbeelding ]
Volgens mij is het met twee naalden. Om en om over twee grote kralen zeg maar...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lijkt mij een soort vlecht...
Patroon zelf lijkt niet zo ingewikkeld, maar hoe je zorgt dat het stevig blijft zitten...
Krijg je dan gratis kamelenvoer?quote:
Dat zeggen ze toch over babies die lelijk zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
bb is er klaar voor. Ik liet de foto van Sintersik zien en zijn reactie:
Awwww die is heel liev!![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
bb is er klaar voor. Ik liet de foto van Sintersik zien en zijn reactie:
Awwww die is heel liev!![]()
![]()
Neinz, vouchers met ¤1000 waarde.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Krijg je dan gratis kamelenvoer?
want iets was op tijd en volledig in tact bezorgd bij jou thuis, op het goede adres?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik heb voor het eerst negatievon feedback op d'n Ebay achtergelaten
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Molo het volgende:
[..]
want iets was op tijd en volledig in tact bezorgd bij jou thuis, op het goede adres?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Molo het volgende:
[..]
want iets was op tijd en volledig in tact bezorgd bij jou thuis, op het goede adres?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jammer dat je deze niet onder sommige blogposts kan postenen deze is echt fucking briljant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hardop gnorken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Molo het volgende:
[..]
effe lekker peukie rokahhhhhhh!!!!quote:
Must havequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:08 schreef Molo het volgende:
Oh, bazentopic, zeker omdat we het gisteren over panterprintjes hadden![]()
ONZ / Bazenochtendjas van de Zeeman
zouden ze 'm ook in XXXXL hebben?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef Sharana_LV het volgende:
volgende meet allemaal die badjas aan!
ik ken die nicht rijder vrijwel uit mijn hoofdquote:
hij trekt (hihaho) net een hoofd alsof hij zichzelf aan het afsjorren isquote:
same herequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ken die nicht rijder vrijwel uit mijn hoofd
dat is het nieuwe woord voor oud?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Molo het volgende:
Mijn collega noemde me vandaag rebels trouwens![]()
![]()
vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
same here
en arie en bastiaan
en alle andere
nee ik was weer eens tegen de regels in aan het gaan want stomme kutregels en onpraktischquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is het nieuwe woord voor oud?
Ermagerdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:08 schreef Molo het volgende:
zeebatsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
vrouw naar mijn hart
altijd als iemand zegt "ik heb gehoord dat..." zeg ik er snel achteraan "dat schapen kankerverwekkend zijn, MONGOOL!!!!!"
En dan kijken mensen je vrij vreemd aan
Walla, ik ben een Chinees!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:27 schreef Sharana_LV het volgende:
JA IK ZAT FF TE DENKE
MOOIE KRANS OP ZO'N LELIJK WIJF
daar moet ik altijd zo hard om lachen
lekker inhalen wijffiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben nu al moe, ik heb zo slecht geslapen afgelopen dagen vanwege die pokkescan, nu t voorbij is ga k volgens mij vee lslapen
godsamme ik wil 'm.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:08 schreef Molo het volgende:
Gij baasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
QFT
Ingeschreven voor de 10k van Rotterdam![]()
![]()
whehehequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
Dat je zo heel nodig moet plassen maar een broek met strikkoord aan hebt en de strik niet los krijgt.
NET OP TIJD!!
Argh de opluchting
in die badjas?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
QFT
![]()
Godverquote:
ik zit dan altijd zo "aaaahhhhhh" te zuchten op de wcquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
Dat je zo heel nodig moet plassen maar een broek met strikkoord aan hebt en de strik niet los krijgt.
NET OP TIJD!!
Argh de opluchting
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
QFT
![]()
Hahahaha ik zou best sportkleding met luipaardprint willenquote:
Ja maar de *bijna* paniek wanneer je die strik niet los krijgtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik zit dan altijd zo "aaaahhhhhh" te zuchten op de wc
Ik liet net de hond even uit en zag welgeteld 4 joggers en 2 fietsers...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef Debsterr het volgende:
Ik moet nu wel echt de winter doortrainen
Hier kan je best in rennenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha ik zou best sportkleding met luipaardprint willenmaar een badjas is niet zo handig
Volgende week is de marathon van Eindhoven, ik zie er tijdens een gemiddelde avondwandeling 35quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik liet net de hond even uit en zag welgeteld 4 joggers en 2 fietsers...
damn...sportieve mensen om me heen
Da's meer voor Priem d'r sportquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier kan je best in rennen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, nee echt niet, zeker geen 10k. Dan schuurt alles kapotquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het één sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's meer voor Priem d'r sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |