SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Manchester ShittyZe hebben wel de beste competitie ter wereld, althans... dat denken ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga bijna met vakantie. Dat wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Kopsterk het volgende:
Prachtig hoe de backs van Bayern constant helemaal tot de achterlijn opkomen en gevaarlijk zijn.
Bij het volgende topic kan het zo maar weer anders zijn. Je weet het nooit met de man uit Bedum.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het was een goede TT, daarom blijft die staan.
Ik ga je hacken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Gaat Arjen Robben scoren?
Je hebt gestemd op: Ja
Je IP is: 169.209.34.100
(C) BOOTZ 2003-2006
Uiteraard moeilijk om te vergelijken, maar ze hebben wel de breedste top.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze hebben wel de beste competitie ter wereld, althans... dat denken ze.
Dank.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
Je IP is: 169.209.34.100
(C) BOOTZ 2003-2006
Tenminste weer een Nederlandse club die aardig presteert in Europa.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef aadspagaat het volgende:
die commentator is wel fan van kuipers cluppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo stem je nu pas?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef KingRoland het volgende:
Je IP is: 93.03.111.912
Had ik al gedaan , dacht ik Copy+paste het nu ter bewijs nu iedereen het doet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Mooi IP manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:23 schreef Grifte het volgende:
Poll: Uitslag Manchester City - FC Bayern München
Je hebt gestemd op: Winst Bayern
Je IP is: 19.40-19.45
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:23 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF HOE DAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Er is daar helemaal geen top meer, zelfs Arsenal kan weer kampioen gaan worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Uiteraard moeilijk om te vergelijken, maar ze hebben wel de breedste top.
Ik vind jou een tikkeltje vreemdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat dit tikkie-takkie voetbal alleen gespeeld kon worden met Xavi, Iniësta en Johan Verhaes in de gelederen.²
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was gewoon slecht verdedigd. Die had mijn moeder er nog in gepist in een leeg goal.* hafcfanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah u mad?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is daar helemaal geen top meer, zelfs Arsenal kan weer kampioen gaan worden.
Maar jouw moeder is dan ook wereldkampioen ballen in goals pissen, dus dat telt niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was gewoon slecht verdedigd. Die had mijn moeder er nog in gepist in een leeg goal.* hafcfan
beter dan ajax - milanquote:
En om daarop voort te borduren. Ik mis een voetballer van de school van Nemev: Bergkamp, van Persie, Zidane en Catona. Waar zijn ze?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vind jou een tikkeltje vreemd.
Kan het ook met pingpongballetjes.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jouw moeder is dan ook wereldkampioen ballen in goals pissen, dus dat telt niet.
Nee, normaalgesproken kan Arsenal nooit geen kampioen meer worden maar dit seizoen kan het weer.quote:
Daarom ook Celtic gekeken, dan heb je tenminste nog wat reuring op de tribunes die het matige veldspel vergoedt.quote:
Matige troll.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, normaalgesproken kan Arsenal nooit geen kampioen meer worden maar dit seizoen kan het weer.
United is sowieso geen kandidaat, Chelsea en Tottenham waarschijnlijk ook niet, wellicht dat City in de winter nog even voor 150 miljoen pond aan spelers haalt maar dan is het wel een erg duur kampioenschap voor ze.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooi veld hadden ze daar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was Den Haag - Vitesse vanmiddag ook.
Dat lag aan het veldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was Den Haag - Vitesse vanmiddag ook.
Agüero, net als Müller, zowel bij Gerd als Thomas.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
Ik denk niet dat Aguero denkt: 'Ik ben Aguero'.
Ik had het over jou moeder gr grquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Praat eens normaal tegen je moeder.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
graag op anoniem
cristiani ronaldiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat als Robben nooit geblesseerd raakte hij in een adem genoemd zou worden met Ronaldi, Messi en Jason Donovan.²
Mwah, Ietwat vochtig als je het mij vraagt.quote:
Noem je nu expres niet Strootman?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat als Robben nooit geblesseerd raakte hij in een adem genoemd zou worden met Ronaldi, Messi en Jason Donovan.²
Jason Donovan is wel van een heel ander niveau. Messi en Ronaldo komen daar geen eens bij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
In Snoeks zijn wereld versloeg Barcelona vorig jaar Bayern Munchen tweemaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:29 schreef Morendo het volgende:
Ik heb hem voor de 264e keer Barcelona horen zeggen. Stapelgek die man.
Hey Banshee goed vriend. Lang niet gezienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwah, Ietwat vochtig als je het mij vraagt.²
De bal is rondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een kut elftal heeft dat City zeg
*van Gaalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef NLGooner het volgende:
Kuijpers doet het goed
En wat heeft Guardiola zijn stempel erop gedrukt
Vorig jaar domineerde Bayern inderdaad geen wedstrijdenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef NLGooner het volgende:
Kuijpers doet het goed
Tis net Barcelona dit Bayern.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef NLGooner het volgende:
Kuijpers doet het goed
Strootman is goed. Hij is robuust. Heeft redelijke flegmatieke benen en ook zijn gemaakte norse blik maakt van hem een geweldige voetballer (joule). Maar wereldtop? Neen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Noem je nu expres niet Strootman?
Al dat gelul over die man. Laat hem maar eens coach worden van Feyenoord en zien hoe goed hij echt is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef NLGooner het volgende:
Geef hem 2 jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Strootman is goed. Hij is robuust. Heeft redelijke flegmatieke benen en ook zijn gemaakte norse blik maakt van hem een geweldige voetballer (joule). Maar wereldtop? Neen.²
Ja, gaat lekker. Hoest me jou?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Snoeks zijn wereld versloeg Barcelona vorig jaar Bayern Munchen tweemaal.
[..]
Hey Banshee goed vriend. Lang niet gezien
Ik geef hem liever levenslang als hij die norse blik nog eens opzet.quote:
En wie was degene die vorige keer Chelsea tegen Bayern El Classico noemde?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Snoeks zijn wereld versloeg Barcelona vorig jaar Bayern Munchen tweemaal.
[..]
Hey Banshee goed vriend. Lang niet gezien
Gaat lekker. Ter ere van jou zaterdag, pizzadag ingevoerd dus ik heb wekelijks iets om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker. Hoest me jou?²
Nice! Het respect is wederzijds. Ik moet zeggen dat we er ineens vanaf zijn gestapt. Vanwege de lijn neem ik minder deeg (en andere metaalsoorten) tot me.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat lekker. Ter ere van jou zaterdag, pizzadag ingevoerd dus ik heb wekelijks iets om naar uit te kijken.
JA EN WAT LIJKT HET TEAM NET ALS BARCALONA WANT JE ZIET DAT GUARDIOLA HET TEAM MAAKT EN DAT ZIE JE METEEN WAT EEN GENIE IS HET WEERquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
WAT EEN GEWELDENAAR DIE GUARDIOLA. VAN ZO'N STROEF DRAAIEND TEAM BINNEN NO TIME EEN BARCELONA 2.0 MAKEN IN 1 WOORD UITSTEKELBAARS
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
WAT EEN GEWELDENAAR DIE GUARDIOLA. VAN ZO'N STROEF DRAAIEND TEAM BINNEN NO TIME EEN BARCELONA 2.0 MAKEN IN 1 WOORD UITSTEKELBAARS
Nou? Ik geef het op.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:36 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En wie was degene die vorige keer Chelsea tegen Bayern El Classico noemde?
Spijtig. Gaat het gezonder koken het vrouwtje goed af, of was er wat bijscholing nodig?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nice! Het respect is wederzijds. Ik moet zeggen dat we er ineens vanaf zijn gestapt. Vanwege de lijn neem ik minder deeg (en andere metaalsoorten) tot me.²
Het probleem van Feyenoord is dat ze Immers wel hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:38 schreef Morendo het volgende:
Het ontbreekt City aan een type Immers.
Ik zeg niet dat Bayern vorig jaar slecht was, maar zo zag het Barcelona onder Guardiola er ook uit dus je kunt niet zeggen dat je de hand van Guardiola niet zietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vorig jaar domineerde Bayern inderdaad geen wedstrijden
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef Caland het volgende:
Nou en? Fuck barcelona.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Bayern vorig jaar slecht was, maar zo zag het Barcelona onder Guardiola er ook uit dus je kunt niet zeggen dat je de hand van Guardiola niet ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe sta jij tegenover de komst van de Marokkaanse verlosser bij Feyenoord?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het probleem van Feyenoord is dat ze Immers wel hebben.²
Nouja. Hij staat wel vaak met zijn handen in de zak langs de zijlijn. Een soort gemaakte vorm van nonchalance.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Bayern vorig jaar slecht was, maar zo zag het Barcelona onder Guardiola er ook uit dus je kunt niet zeggen dat je de hand van Guardiola niet ziet
Ja leuk, maar dat ligt aan de spelen voorhanden. Zoveel aanpassingen zijn er ook niet doorgevoerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Bad hair day.quote:
Bakkal? Ik vind hem geen Marokkaanse voetballer. Speelt te nuttig, zakelijk en in dienst van het team. En hij is weinig creatief. Ik reken hem niet tot de school van Diba, El Hamdoaui, Afellay en van Persie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover de komst van de Marokkaanse verlosser bij Feyenoord?
Hey Alors....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover de komst van de Marokkaanse verlosser bij Feyenoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Weet het ook niet meer, maar het zal hij of Grueter zijn geweestquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou? Ik geef het op.
[..]
Spijtig. Gaat het gezonder koken het vrouwtje goed af, of was er wat bijscholing nodig?
Wat is dat blokje bij Koeman? Kan ik die over twintig seconden wegklikken?quote:
Snapchat ofzoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is dat blokje bij Koeman? Kan ik die over twintig seconden wegklikken?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef Caland het volgende:
VAN PERSIE IN DE OEKRAINE
Mooi stripboek gaat dat worden.
In die 54 seconden kun je ook niet veel kwijt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef Morendo het volgende:
Ik heb niet de indruk dat Van Bommel z'n zegje heeft kunnen doen.
Boven hem, is het einde van een lamp volgens mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Wat is dat blokje bij Koeman? Kan ik die over twintig seconden wegklikken?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hey Alors....Sjcheer je weg, zemmel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Kijkt een beetje sip ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
In die 54 seconden kun je ook niet veel kwijt.
Nee boven zijn glas, bij zijn overhemd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boven hem, is het einde van een lamp volgens mij
Voor hem ligt een tablet voor de Piro
van halstquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens. Wie is de slechtste analyticus ooit bij de NOS. Ik ben benieuwd of jullie hem raden.²
Ik kijk de goals op sport1 vriend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:43 schreef Nober het volgende:
Robben in het Nederlands op ZDF, dat missen jullie NOShonden.
Robben
Jan van Halst.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens. Wie is de slechtste analyticus ooit bij de NOS. Ik ben benieuwd of jullie hem raden.²
Pietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Geen idee ..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nee boven zijn glas, bij zijn overhemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Je verwisselt het ZDF journaal met Robben volgens mij....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:43 schreef Nober het volgende:
Robben in het Nederlands op ZDF, dat missen jullie NOShonden.
Robben
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:45 schreef KingRoland het volgende:
xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
hhhhh
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:46 schreef Morendo het volgende:
Ik ben ook tegen racisme, maar zoals Balotelli zich gisteren weer gedroeg.
Ja dan wat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:46 schreef Morendo het volgende:
Ontken ik dat dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat ligt aan de spelen voorhanden. Zoveel aanpassingen zijn er ook niet doorgevoerd.
[..]
Bad hair day.
Komt door zijn huidskleur idd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:46 schreef Morendo het volgende:
Ik beken ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:46 schreef Morendo het volgende:
kkrasistquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:46 schreef Morendo het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een hekel aan 2 dingen:
- Racisme
- Négers
- Boetseerklei²
en van gaalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:48 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Gaat niet over Barcelona maar om de visie van Guardiola
Nasri vind ik ook overschat.quote:
Friekik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Frank Snoeks die engels probeert te praten.
Nee gewoon niet.
Dat is al Robben zijn ding.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Neuer kijkt altijd alsof er elk moment een drol uit zijn pants kan komen.²
Blijft wel een bazenkeeper samen met Petr Cech en die belg of waal bij Ateltii Curtoisquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Wedstrijdspanning. Ook mijn darmen draaien op volle toeren als het even niet meezit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Belg of Waal?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijft wel een bazenkeeper samen met Petr Cech en die belg of waal bij Ateltii
Eerlijk is eerlijk. Misschien wel de beste keeper der Welt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Courtois.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
Ik voel mij 'geownd'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
HihahoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ban voor jouIk smack meer chickies dan Regilio Tuur
Nee.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedkoop scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeg me al af
graag op anoniem
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze zijn veel beter. Had 10-x moeten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:56 schreef Morendo het volgende:
Ja hoor, laten we het nog even over Guardiola hebben.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niks mis met dit goaltje.
Nu Robben nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
Dit is dat verschil in fysiek wat het spel nog beter maakt. Deze bal was over Messi heen gevlogen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:58 schreef Morendo het volgende:
Hoezo briljant. Bij Barcelona werd er nooit met de lange bal gespeeld!
mag wel eens meer bij Ajax, zo'n lange balquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:58 schreef Morendo het volgende:
Hoezo briljant. Bij Barcelona werd er nooit met de lange bal gespeeld!
Hier kon ik wel om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fritz Korbach.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
Wie is de trainer van Bayern eigenlijk tegenwoordig?
Balotelli in zijn vrije tijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
Van gaalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ottmar Hitzfeldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
Doet ie er postuum even bij.quote:
louis van gaalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
Jonker, had alleen een stroman nodigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom noem je mij een homo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is Juventus overigens mee bezig in de CL. Vat dit op zoals jezelf wil.
Ik concludeer hieruit dat ze niet gelijk staan, spoiler dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is Juventus overigens mee bezig in de CL. Vat dit op zoals jezelf wil.
PSVquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij welke club zat die trainer van Bayern eerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |