Mwah, Ietwat vochtig als je het mij vraagt.quote:
Noem je nu expres niet Strootman?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat als Robben nooit geblesseerd raakte hij in een adem genoemd zou worden met Ronaldi, Messi en Jason Donovan.²
Jason Donovan is wel van een heel ander niveau. Messi en Ronaldo komen daar geen eens bij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat als Robben nooit geblesseerd raakte hij in een adem genoemd zou worden met Ronaldi, Messi en Jason Donovan.²
In Snoeks zijn wereld versloeg Barcelona vorig jaar Bayern Munchen tweemaal.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:29 schreef Morendo het volgende:
Ik heb hem voor de 264e keer Barcelona horen zeggen. Stapelgek die man.
Hey Banshee goed vriend. Lang niet gezienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwah, Ietwat vochtig als je het mij vraagt.²
De bal is rondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een kut elftal heeft dat City zeg
*van Gaalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef NLGooner het volgende:
Kuijpers doet het goed
En wat heeft Guardiola zijn stempel erop gedrukt
Vorig jaar domineerde Bayern inderdaad geen wedstrijdenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef NLGooner het volgende:
Kuijpers doet het goed
Tis net Barcelona dit Bayern.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef NLGooner het volgende:
Kuijpers doet het goed
Strootman is goed. Hij is robuust. Heeft redelijke flegmatieke benen en ook zijn gemaakte norse blik maakt van hem een geweldige voetballer (joule). Maar wereldtop? Neen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Noem je nu expres niet Strootman?
Al dat gelul over die man. Laat hem maar eens coach worden van Feyenoord en zien hoe goed hij echt is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef NLGooner het volgende:
Geef hem 2 jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Strootman is goed. Hij is robuust. Heeft redelijke flegmatieke benen en ook zijn gemaakte norse blik maakt van hem een geweldige voetballer (joule). Maar wereldtop? Neen.²
Ja, gaat lekker. Hoest me jou?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Snoeks zijn wereld versloeg Barcelona vorig jaar Bayern Munchen tweemaal.
[..]
Hey Banshee goed vriend. Lang niet gezien
Ik geef hem liever levenslang als hij die norse blik nog eens opzet.quote:
En wie was degene die vorige keer Chelsea tegen Bayern El Classico noemde?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Snoeks zijn wereld versloeg Barcelona vorig jaar Bayern Munchen tweemaal.
[..]
Hey Banshee goed vriend. Lang niet gezien
Gaat lekker. Ter ere van jou zaterdag, pizzadag ingevoerd dus ik heb wekelijks iets om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker. Hoest me jou?²
Nice! Het respect is wederzijds. Ik moet zeggen dat we er ineens vanaf zijn gestapt. Vanwege de lijn neem ik minder deeg (en andere metaalsoorten) tot me.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat lekker. Ter ere van jou zaterdag, pizzadag ingevoerd dus ik heb wekelijks iets om naar uit te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |