Is een goed teken ja! Aan de andere kant hebben ze zondag iets goed te maken natuurlijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef Kerftminister het volgende:
Vitesse verloren is een goed teken, die gingen tot nu toe redelijk voorspoedig.
Het had ook wel wat met het veld te maken hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Is een goed teken ja! Aan de andere kant hebben ze zondag iets goed te maken natuurlijk.
Dat zijn smoezen voor Ajacieden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het had ook wel wat met het veld te maken hoor
Niet als je dat veld van Ado zagquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat zijn smoezen voor Ajacieden.
Nog erger dan vorig jaar winter bij ons?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet als je dat veld van Ado zagDaar zouden ze in Afrika nog hun neus voor ophalen.
Maffe anime dat ie is...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Havenaar is een prima spits om vertrouwen tegen te tanken
Doe normaal man.quote:
Respect voor hem.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Een Nederjap die geen woord Nederlands spreekt.
Ik doe normaal. Doe zelf normaal. Die dude gebruikt eyeliner...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe normaal man.
[..]
Respect voor hem.
quote:'Koeman speelt met vuur'
Ronald Koeman moet oppassen bij Feyenoord.
Dat is de conclusie die Hugo Borst trekt. "Koeman speelt met vuur."
Samen met Koert Westerman bespreekt hij wekelijks de Eredivisie in hun programma Betweters en ditmaal kwam de trainer van Feyenoord aan bod. "Het is geen geheim dat hij er in de kleedkamer niet meer goed voor staat. Hem rest niet meer zoveel."
Borst en Westerman waren het eens over een ding: spits Graziano Pelle wordt hevig voorgetrokken door de trainer. "Hij wordt op handen gedragen door de fans, maar zijn medespelers zijn het zat dat de Italiaan zoveel aandacht krijgt. De Rotterdamse club is meer dan alleen Pelle."
Toch staan de kwaliteiten van de 28-jarige aanvaller buiten kijf. "Feyenoord zocht jaren naar de opvolger van Bengt Ove Kindvall, die hebben ze nu gevonden. De club moet Pelle koesteren."
quote:maar zijn medespelers zijn het zat dat de Italiaan zoveel aandacht krijgt.
Moet ik een kast opentrekken met smoezen die Feyenoord supporters altijd van stal halen als het hun tegenzit want die heb ik zo hoor...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:54 schreef Kerftminister het volgende:
Dat zijn smoezen voor Ajacieden.
okquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Moet ik een kast opentrekken met smoezen die Feyenoord supporters altijd van stal halen als het hun tegenzit want die heb ik zo hoor...![]()
- Wedstrijd verloren? = schuld van de scheidsrechter die een Jood is en de KNJB
- Feyenoord bestraft? - schuld van de overheid die bestuurt wordt door snavels
en dat zijn er nog maar 2...
Koeman zou er zo kunnen figureren voor een nieuwe HAK reclamequote:
Hear,hear...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een slap geouwehoer. Als spelers niet begrijpen waarom Pelle populair is of voorgetrokken wordt dan moeten ze eens wat beter opletten tijdens de wedstrijden. Geen een van die eenheidsworsten heeft het recht om kritiek op Graziano Pelle te leveren.
Deze manquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een slap geouwehoer. Als spelers niet begrijpen waarom Pelle populair is of voorgetrokken wordt dan moeten ze eens wat beter opletten tijdens de wedstrijden. Geen een van die eenheidsworsten heeft het recht om kritiek op Graziano Pelle te leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |