Ophalen bij de groene of brengen moet dan ook gewoon in het gebouw. Krijg je een sleutel mee voor de garage direct rechts naar beneden. Schadeherstel is inderdaad 3e verdiepingquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Geloof dat het alleen in de ritinfo staat als je naar de schadehersteller moet, maar ben al zo lang niet in Houten geweest dat ik dat ook wel fout kan hebben.
Shell is inderdaad beter. Mijn pas is nog geldig tot in 2015 dus ik krijg er dan voorlopig ook geen eenquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef joppie_saus het volgende:
Bijzonder dat nieuwe chauffeurs een tankpas van de Shell krijgen maar de 'oude' die van Esso moeten blijven gebruiken...
Wordt tijd dat we dit toevoegen aan eerste postquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:33 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Moet morgen naar snelweglocatie in Meerkerk. Vanaf halte Blommendaal gaat een bus, op P+R rijdt ie toch niet meer of zo ?
Stadsgenoot! hopelijk is er genoeg werk als hiker in Arnhem. Ik werk als privé-chauffeur dus wij zullen niet "concurreren" met elkaar. ^^quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:19 schreef Cassenzo het volgende:
Maandag gesolliciteerd bij Easyway als hiker, voor de omgeving Arnhem. Er stond dat ik binnen 3 weken reactie ontvang. Maar heb gelezen dat het best vaak een stuk langer kan duren, iemand een idee na hoeveel weken ze gemiddeld reageren
Ja hier godver, ik sta sinds vannacht 30 euro rood.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef Stibba het volgende:
Zijn er meer chauffeurs die nog geen salaris over de maand september hebben ontvangen?
Kan ik me niet meer herinneren? Anyway, ik maak me ook geen zorgen maar ik zit er wel op te wachten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:13 schreef DrSnuggle het volgende:
Kregen wij een twee maanden geleden niet een mail dat zij het uitbetalingsdatum een aantal dagen verlegt hebben? Ik ga mij de 18e pas zorgen maken mocht ik dan nog niks binnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |