abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131991832
Sinds gisteren moet ik het doen met een Peugeot 107 als leenauto. (eigen auto staat bij de schadehersteller.. :( ) nieuwste versie, maar wat een prutding zeg.. Zon Prius zal vast veel beter zijn; in die 107 valt het net 20 minuten vol te houden op die zitting. (sowieso zit die veel te hoog voor mij.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_131992100
De stoelen van een 107 zijn echt om te janken ja, wij hadden laatst ook tijdelijk een 107 als leenauto. M'n ouders hebben er toen nog serieus over na zitten denken, tot ze er een half uur achter elkaar in hadden gereden..
pi_131997318
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 23:39 schreef Rubenr3 het volgende:
De stoelen van een 107 zijn echt om te janken ja, wij hadden laatst ook tijdelijk een 107 als leenauto. M'n ouders hebben er toen nog serieus over na zitten denken, tot ze er een half uur achter elkaar in hadden gereden..
Precies.. De rugleuning is nog niet eens zo erg, maar het zitvlak.. :X Zelfs in mijn bijna 11 jaar oude Seat Ibiza zitten stukken betere stoelen.
pi_132000790
Ach stel oe an! Je moet de stoel gewoon in standje strandstoel zetten, dan is het prima uit te houden. Zitting had inderdaad langer gemogen.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:06:17 #105
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132000860
Ik moet ook zeggen dat zo'n 107 gans niet slecht is, je kunt heerlijk gooien en smijten met de hokjes.

En de stoelen vallen best mee, ik heb meer moeite met de Corsa en Zafira van Slopel.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_132001471
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:03 schreef Mallet het volgende:
Ach stel oe an! Je moet de stoel gewoon in standje strandstoel zetten, dan is het prima uit te houden. Zitting had inderdaad langer gemogen.
Lengte van de zitting is geen probleem.. Hij is echter te vlak en hard en bied dus niet voldoende steun en comfort, ook al zet je hem in standje strandstoel(wat ik overigens 3x niks vind, ben geen Sjonnie...)

Bokkepoot, wel eens in de nieuwe Corsa gezeten? Die stoelen zitten echt 1000x beter als die van de nieuwe 107. (zelfde geld voor de Astra met de AGR stoelen, die zitten echt goed..)Maar goed, zitcomfort is ook een mening, dat scheelt. (Mijn Ibiza bied trouwens betere grip, zelfs met zijn Chinese bandjes.. :P )
  woensdag 9 oktober 2013 @ 14:14:50 #107
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132004503

Zo eentje met de 1.2
De enige opels die ik gereden heb die ik nog enigzins goed vond waren de Insignia en die oude Vectra en Astra's
pi_132007478
De Corsa heb ik 1 keer gereden, wat een KUTauto is dat. Voelde goedkoop aan, reed voor geen meter. Het waaide een beetje hard toen, dacht dat het mijn laatste rit ooit was :P

Dinsdag moest ik een Kangoo rijden van een niet nader te noemen postbedrijf. Man wat wordt daar beknibbeld op de auto's zeg, volgens mij bestellen ze die dingen helemaal kaal. Geen airco, dramatische radio, geen cruise uiteraard, helemaal niks :P
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:51:24 #109
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_132007642
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef Viezze het volgende:
De Corsa heb ik 1 keer gereden, wat een KUTauto is dat. Voelde goedkoop aan, reed voor geen meter. Het waaide een beetje hard toen, dacht dat het mijn laatste rit ooit was :P

Dinsdag moest ik een Kangoo rijden van een niet nader te noemen postbedrijf. Man wat wordt daar beknibbeld op de auto's zeg, volgens mij bestellen ze die dingen helemaal kaal. Geen airco, dramatische radio, geen cruise uiteraard, helemaal niks :P
Ik moet zeggen dat de Kangoo's van dat postbedrijven inderdaad vrij klote zijn, met 75.000 op de klok compleet afgeragde remmen, interieur en koppeling.. Erg kundige mensen daar bij dat bedrijf :')
pi_132008285
Volgens mij ben ik met m'n verjaardag te duur geworden voor EW.. Nog steeds niet gebeld voor morgen..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_132009054
quote:
7s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:51 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat de Kangoo's van dat postbedrijven inderdaad vrij klote zijn, met 75.000 op de klok compleet afgeragde remmen, interieur en koppeling.. Erg kundige mensen daar bij dat bedrijf :')
Ja deze stond 85.000 op, finaal naar de tering. Koppeling greep bijna niet aan, stoelen kapot. Lak overal bekrast. Hoe ze het voor elkaar krijgen..

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 16:09 schreef Kevindinhinho het volgende:
Volgens mij ben ik met m'n verjaardag te duur geworden voor EW.. Nog steeds niet gebeld voor morgen..
Hoe oud ben je worden?
pi_132009736
21.. Sindsdien al drie dagen beschikbaar geweest :(

Edit: inmiddels gebeld voor een enkeltje Zwolle - Breda in een Qashqai.

[ Bericht 22% gewijzigd door Kevindinhinho op 09-10-2013 17:02:18 ]
pi_132011180
Ik ben in augustus 22 geworden, morgen voor de tweede keer deze week werk dus zo werken ze blijkbaar niet :)

Bij de grote in Breda, die mooie paint met de gekleurde vakken, ik ga er vanuit dat die lijnen er nu echt staan? :P
pi_132011661
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:37 schreef Viezze het volgende:
Ik ben in augustus 22 geworden, morgen voor de tweede keer deze week werk dus zo werken ze blijkbaar niet :)

Bij de grote in Breda, die mooie paint met de gekleurde vakken, ik ga er vanuit dat die lijnen er nu echt staan? :P
Dat hoop ik toch wel! Wat een pokkezooi in die ritinfo..
pi_132013998
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 17:37 schreef Viezze het volgende:

Ik had vorige week een rit naar de grote in Breda, en inderdaad zijn de vakken nu eindelijk eens met een kleurtje aangebracht! Een stuk gemakkelijker!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_132014704
Daar alles zelf kopieren is ook wel relaxed. Weet je iig zeker dat je de bus haalt, aan de receptie wist je dat nooit ook al was je op tijd :D
pi_132018182
De werkdagen zijn wel een stuk korter sinds ik verhuisd ben ;( Voorheen maakte ik makkelijk 8 uur, vaak meer. Ook altijd een rit van >2 uur, nu twee ritjes van 1-1,5 uur en wat OV. Hopen op wat vertraging :+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:05:58 #118
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132021770
Heu, vandaag weer 15 uur. En wanneer gaan mensen nou eens rechts houden in geval van meer dan twee rijstroken in plaats van op de middelste baan te blijven hangen? Filevorming en vertraging door die hampels...
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:16:12 #119
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132022421
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
Heu, vandaag weer 15 uur. En wanneer gaan mensen nou eens rechts houden in geval van meer dan twee rijstroken in plaats van op de middelste baan te blijven hangen? Filevorming en vertraging door die hampels...
Hopeloos dat soort gevallen. Kilometers lang achter elkaar lekker in het midden blijven rijden, liefst nog een kilometer of 5 onder de snelheidslimiet.
pi_132024003
Als er een vluchtstrook is ga ik dan meestal rechts voorbij. Dat helpt soms wel :P
pi_132024367
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
Inderdaad zeer irritant. Op de A28 voor Zwolle heb je altijd veel van dat soort figuren.
pi_132025284
En dan maar stom kijken als je ze rechts voorbij gaat, ik heb dat heel vaak bij spitsstroken, ik ga geen reuzenslalom maken om maar links in te halen hoor.
pi_132035460
Nu al gebeld voor morgen. Born - Rotterdam in een VW polo en Breda - Landgraaf in een Megane. Niet de meest relaxte auto's maar wel aardig wat kilometers.
pi_132035670
De 24e een sollicitatiegesprek bij EasyWay! :)
pi_132036474
Oef, ik moest gisteren een klein ritje doen in de avond, had ik eigenlijk geen zin in... totdat bleek dat er een Audi S8 met Milltek uitlaat voor me klaar stond *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')