abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131917028
Ja, ik ben een hiker uit Groningen. :) Ik zit bij AutoReset. Nog niet zoveel ervaring hoor, maar tot nu toe bevalt het me helemaal prima.
Your opinion of me is none of my business.
pi_131917230
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 21:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik heb van augustus 2010 tot december 2012 als hiker vanuit Groningen gewerkt. Zie de OP voor de rest. Overigens werd ik pas een half jaar na mijn sollicitatie benaderd door EW, dus het kan altijd nog.
Oké, dankje! :) Heb vandaag ook m'n mooie Megané 2 1.9 met 410.000km op de teller moeten afmelden, hopen dat ik binnenkort een reactie krijg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Solidberg op 06-10-2013 23:52:49 ]
Nee, toch niet
pi_131920415
Heb na twee maanden eindelijk weer voor EW gewerkt. Heb het toch wel gemist :P
pi_131940204
Ik mag morgen ook eindelijk weer op pad *O* Beginnen in een V50, tweede rit helaas in een Kangoo.

Ik moet mijn tweede rit rijden voor de grote in Breda, maar in Breda afleveren bij een "car cleaner". Nou staan er 100 mogelijkheden bij klant informatie, maar niks over dit bedrijf. Is dit gewoon een transportformulier invullen en daar naar de receptie lopen en af laten tekenen?
pi_131943660
Niet te moeilijk denken, gewoon een transportformulier, verder niet jouw probleem ;).

Ik mag morgen ook weer als pc, kort ritje naar Amsterdam vanaf Soest en aan het einde van de middag weer terug. Verdoe mijn tijd wel in Amsterdam :).
pi_131948987
Ja idd, zal wel goed zijn.

Mijn nieuwe aanwinst:

Mijn telefoonbatterij is niet meer zo goed, dus kan nu zowel mijn navi als telefoon opladen 8-) Nou hopen dat ik hem nooit vergeet, zou echt wat voor mij zijn.
pi_131949080
Ik sloop die dingen altijd op de een of andere manier, heb uiteindelijk maar een grotere batterij voor m'n telefoon gekocht zodat ik zeker weet dat ik de hele dag kan navigeren en doen.
pi_131949157
Ik heb een apart navigatiesysteem dus dat is het probleem niet, maar mijn batterij is hartstikke snel leeg, vooral als je de hele tijd om 9292/NS app kijkt. En nu kan ik ook flitsmeister aan laten staan want zonder oplader is je batterij dan binnen no-time leeg.
pi_131949311
Helaas werkt mijn navigatiesysteem alleen op een speciaal Garminsnoertje, waar geen USB aansluiting in zit. Dus het is echt of nav, of telefoon. Gelukkig kan mijn navigatie best een paar uur zonder stroom en is mijn telefoon tegen die tijd wel weer opgeladen, maar als ik de Garmin vervang, zorg ik dat ik een navigatiesysteem op USB heb want dit is ook een duur grapje als dat snoertje stuk is. :'(
pi_131949567
Ik heb ook een losse navi (nooit meer zonder!) maar mijn batterij is ook vrij snel leeg na een beetje google maps tijdens het lopen en wat 9292 kijken. Vooral bij meerdere ritten of lange treinreizen.
pi_131949631
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:55 schreef Sarasi het volgende:
Helaas werkt mijn navigatiesysteem alleen op een speciaal Garminsnoertje, waar geen USB aansluiting in zit. Dus het is echt of nav, of telefoon. Gelukkig kan mijn navigatie best een paar uur zonder stroom en is mijn telefoon tegen die tijd wel weer opgeladen, maar als ik de Garmin vervang, zorg ik dat ik een navigatiesysteem op USB heb want dit is ook een duur grapje als dat snoertje stuk is. :'(
Je hebt ook van deze apparaten:
pi_131949704
Liefde! Waar, waar! Nog nooit tegen gekomen, ik zal morgen even de Dixons/Mediamarkt/blaa binnen lopen. :) Dank voor de tip!
pi_131949826
Die van mij komt gewoon van de action, kost helemaal niks daar.
pi_131949862
Bij de Mediamarkt hebben ze het sowieso, daar verkopen ze Hama en die hebben dit sowieso.

Action kan inderdaad ook. Hadden ze daar ook van die USB omzetters? Want ik ben bij de Mediamarkt wel een beetje afgezet ;(
pi_131949936
Ik heb zo'n usb/sigarettending voor 2 euro bij de Expo gehaald toen. :') Action is wel heel veel dichterbij dan de Mediamarkt, dus dan wordt dat mijn eerste keus. :)
pi_131950074
Auto OM 12.00 afleveren bij een leasemaatschappij, slaat natuurlijk weer nergens op :')
pi_131953432
Jawel. Die auto moet gebruikt worden om de lunch op te halen bij de plaatselijke patatboer.

Komende weken geen ritjes voor mij. Gelukkig vanaf 1 november t/m half februari minstens 2 dagen per week vrij *O*
.
pi_131953765
Dat patat halen lukt ook wel als die auto er al een uur staat.
pi_131954222
Als ze hem echt niet willen rijd ik zelf wel naar de snackbar :+
pi_131957067
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef Viezze het volgende:
Ja idd, zal wel goed zijn.

Mijn nieuwe aanwinst:

[ afbeelding ]

Mijn telefoonbatterij is niet meer zo goed, dus kan nu zowel mijn navi als telefoon opladen 8-) Nou hopen dat ik hem nooit vergeet, zou echt wat voor mij zijn.
Dat is wel echt super handig! Laat mij nou net een week geleden een 12V lader voor m'n telefoon hebben gekocht, zodat ik óf m'n navigatie óf m'n telefoon kan opladen .. Had ik dit maar iets eerder geweten .. ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_131957145
Terugbrengen? Of was het zo'n verpakking die niet met goed fatsoen open te krijgen is.
pi_131966142
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef Viezze het volgende:
Zo'n verpakking die niet met goed fatsoen open te krijgen is.
Dit helaas .. en gekocht op de markt van een turk dus ruilen sowieso geen optie. Maar goed, dan weet ik waar ik de volgende keer voor werk als ik weer een ritje heb :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_131986973
Hee ik heb een vraagje! Op de site van EasyWay staat dat je alleen kan solliciteren als je eerstejaars student bent. Echter ben ik derdejaars student en zou ik heel graag aan de slag gaan als hiker. Is het echt zo dat ze alleen eerstejaars studenten aannemen of klopt deze informatie niet en kan ik beter even bellen?

Verder heb ik ooit het contactformulier van EasyWay ingevuld en nooit reactie op gekregen. Is het hier algemeen bekend dat ze hier niet op reageren of zullen ze me over het hoofd gezien hebben :)?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 23:23:32 #99
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_131991368
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 22:01 schreef Cassenzo het volgende:
Domme vraag
Als je al te lui bent om dit topic door te lezen zou ik niet beginnen aan EW. Dezelfde vraag is verdomme nog op deze pagina gesteld :')
#26 || Luciano da Silva
pi_131991695
Ik zal er morgen toch aan moeten geloven, voor het eerst in een Prius rijden. Ik ben benieuwd hoe zo'n ding nou rijdt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')