Oké, dankje!quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik heb van augustus 2010 tot december 2012 als hiker vanuit Groningen gewerkt. Zie de OP voor de rest. Overigens werd ik pas een half jaar na mijn sollicitatie benaderd door EW, dus het kan altijd nog.
Je hebt ook van deze apparaten:quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:55 schreef Sarasi het volgende:
Helaas werkt mijn navigatiesysteem alleen op een speciaal Garminsnoertje, waar geen USB aansluiting in zit. Dus het is echt of nav, of telefoon. Gelukkig kan mijn navigatie best een paar uur zonder stroom en is mijn telefoon tegen die tijd wel weer opgeladen, maar als ik de Garmin vervang, zorg ik dat ik een navigatiesysteem op USB heb want dit is ook een duur grapje als dat snoertje stuk is.
Dat is wel echt super handig! Laat mij nou net een week geleden een 12V lader voor m'n telefoon hebben gekocht, zodat ik óf m'n navigatie óf m'n telefoon kan opladen .. Had ik dit maar iets eerder geweten ..quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:48 schreef Viezze het volgende:
Ja idd, zal wel goed zijn.
Mijn nieuwe aanwinst:
[ afbeelding ]
Mijn telefoonbatterij is niet meer zo goed, dus kan nu zowel mijn navi als telefoon opladenNou hopen dat ik hem nooit vergeet, zou echt wat voor mij zijn.
Dit helaas .. en gekocht op de markt van een turk dus ruilen sowieso geen optie. Maar goed, dan weet ik waar ik de volgende keer voor werk als ik weer een ritje hebquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:41 schreef Viezze het volgende:
Zo'n verpakking die niet met goed fatsoen open te krijgen is.
Als je al te lui bent om dit topic door te lezen zou ik niet beginnen aan EW. Dezelfde vraag is verdomme nog op deze pagina gesteldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |