Haha die kut busjes daar zijn vaak te vroeg. Ik stond daar laatst ook om 5 uur, toen was die ook al geweest terwijl die om 6 over oid zou komen. Dus dat werd wachten tot 6 uur, ook geen zin in als je nog terug moet naar Groningen vanaf daarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Net een auto afgeleverd in Waalwijk bij Van M/DL (die laatste heeft ook een vestiging in Oldenzaal). Volgens 9292 zou de bus om 10.08 vertrekken, ik was om 10.05 bij de halte en toen zag ik in de verte nog met een puntje van de eens-n-het-uur bus verdwijnen
Toen maar gaan lopen naar het busstation (dat duurde iets minder dan 40 minuten) en nu ben ik uiteindelijk nog eerder op mijn volgende adres dan wanneer ik de bus wél had gehaald
Moet namelijk naar Den Bosch, de bus die ik miste ging via Almkerk en niet het busstation. Bus dr andere kant op (wel via het station) moest ik 40 minuten voor wachten. Uiteindelijk dus gaan lopen en toen stond meteen de sneldienst naar Den Bosch klaar, dus mooi direct en snel ipv kutten via Almkerk en.soortgelijke gaten.
Kan je zien hoe slecht ik hem kon verstaanquote:
Dit heb ik uiteindelijk gelopen (en dan eerste natuurlijk vanaf Van M/DL nog): http://goo.gl/maps/I5tuCquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:46 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha die kut busjes daar zijn vaak te vroeg. Ik stond daar laatst ook om 5 uur, toen was die ook al geweest terwijl die om 6 over oid zou komen. Dus dat werd wachten tot 6 uur, ook geen zin in als je nog terug moet naar Groningen vanaf daar![]()
Het busstation kon ik zo gauw niet vinden op google maps, waar zit die dan?
Ik let op de A28 ook niet op mijn snelheidquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Over de A31 was het snelste, wat rijdt het toch lekker in Duitsland zonder als een neuroot op je snelheid te hoeven letten.
Wat te denken van de A38quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De A37 vind ik een mooie snelweg. Altijd lekker doorrijden daar.
Maar dan moet je even opletten bij de flitsers onder het viaduct net voor het kartcentrum...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
De A20 van Vlaardingen naar Hoek van Holland kan je ook wel lekker gassen. Geen trajectcontrole of zulk soort onzin en er staan maar heel zelden mobiele flitsers.
Het stukje A4 vanaf Prins Clausplein richting Delft kan je ook wel flink gassen, daar heb ik nog nooit flitsers gezien en het is er nooit druk, maar daar is de Vmax 100 en geen 130 en als de A4 dadelijk verlengd is zal het daar ook wel uit zijn met de pret.
Kartcentrum? Ik ken alleen een kartcentrum bij Delft langs de A13..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Maar dan moet je even opletten bij de flitsers onder het viaduct net voor het kartcentrum...
In en rond Amsterdam is eigenlijk alleen de A5 echt lekker. Kaarsrecht en weinig flitsers, maar als hij er staat zie je hem te laat en ga je er gegarandeerd op.
Oops, verkeerd gelezen. Ging automatisch uit van A13quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kartcentrum? Ik ken alleen een kartcentrum bij Delft langs de A13..
A13 staan ze sowieso vrij vaak te flitsenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:14 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Oops, verkeerd gelezen. Ging automatisch uit van A13
Ja, vandaag voor het eerst gereden. Rijdt helemaal niks, alleen een enkele vrachtwagen richting Duitsland. Bizar dat die weg evenveel capaciteit heeft als de A27 of A1 op grote delen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De A37 vind ik een mooie snelweg. Altijd lekker doorrijden daar.
Collega in die hal een keer een busje van voor tot achter langs een muur zien halen, not goodquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Doet me denken aan de plek waar leasemaatschappij A. eerder zat in Nijmegen. Paar van die aan elkaar geschakelde halletjes bomvol auto's.. Iedere hoek was knalrood geverfd.
Ja doe ik ook, maar alsnog vind ik het irritant dat de Staat voor mij bepaald hoe ik veilig moet rijden. Dat hele idee staat me tegen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:41 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik let op de A28 ook niet op mijn snelheid
Gewoon goed de berm afspeuren op de bekende locaties met ondertussen FlitsNav draaiend is voldoende.
Zo zag ik vandaag op de N35 nog mooi op tijd een kliko in de bosjes staan
Bij Ames in dort? Daar is het helemaal geen doen :|. Heb echt nog nooit zo lang er over gedaan om een garage uit te komen...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:11 schreef qua111 het volgende:
Hier mist ook geld, maar het gros in binnen dus we kunnen weer leven!
Vandaag volgens mij de krapste parkeergarage ooit gevonden in Dordrecht. Wat een hel vanaf de 3e verdieping naar beneden in mn Prius. Alle doorgangen hadden flink wat verfsporen eroverheen en op bepaalde plekken metalen hoeken verbogen, dat was een redelijke indicatie dat het iets te smal was...
Snelheid heeft niks met veilig rijden te maken.. Laat ze eens de echte verkeershufters aan pakken en linksplakkers. Dat is veel gevaarlijker dan met 150 op de cruise van Deventer terug naar Groningen rijden, zoals ik twee keer in de week doe..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar alsnog vind ik het irritant dat de Staat voor mij bepaald hoe ik veilig moet rijden. Dat hele idee staat me tegen.
Als die uit de provincie Groningen moet komen kan ik wellicht wat voor je betekenenquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:16 schreef MuurStraat het volgende:
Easyway even bellenOf hier even lief rondkijken
Waar moet de bak vandaan komen?
Zou gaan om Noord Holland (Daar ligt in ieder geval ons HQ, weet niet waar de auto precies staat) - Limburg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:16 schreef MuurStraat het volgende:
Easyway even bellenOf hier even lief rondkijken
Waar moet de bak vandaan komen?
Hé.. Laat ik nou stage lopen in NH, en wonen (althans mijn ouders dan) in Limburg. Ik kan wel wat voor je betekenen eventueel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:24 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zou gaan om Noord Holland (Daar ligt in ieder geval ons HQ, weet niet waar de auto precies staat) - Limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |