Misschien heeft calibre er een plugin voor?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef loezzie het volgende:
Ik heb net een Sony PRS-T2, maar eigenlijk ben ik niet zo tevreden over het gebruiksgemak.
Ik vind het erg vervelend dat alle boeken standaard in 1 map gezet worden en ik ze alleen handmatig naar een andere map kan verplaatsen.
Bij e-readers die ik eerder in bezit had, kon ik de mappen die ik op de pc had verplaatsen en de boekjes stonden zo allemaal in het juiste mapje
2 vragen:
- Is er een andere manier om boeken makkelijk in mappen op de Sony te krijgen.
- Hoe is dit bij andere ereaders zoals bijv de KOBO Glo?
dat kun je toch via de verkenner gewoon doen?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:56 schreef loezzie het volgende:
Ik heb net een Sony PRS-T2, maar eigenlijk ben ik niet zo tevreden over het gebruiksgemak.
Ik vind het erg vervelend dat alle boeken standaard in 1 map gezet worden en ik ze alleen handmatig naar een andere map kan verplaatsen.
Bij e-readers die ik eerder in bezit had, kon ik de mappen die ik op de pc had verplaatsen en de boekjes stonden zo allemaal in het juiste mapje
2 vragen:
- Is er een andere manier om boeken makkelijk in mappen op de Sony te krijgen.
- Hoe is dit bij andere ereaders zoals bijv de KOBO Glo?
Als ik via Verkenner de boeken overzet naar de ereader zet hij ze in 1 map.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kun je toch via de verkenners gewoon doen?
Hoe zie je ze uiteindelijk dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:19 schreef Grouch het volgende:
Je kan bij de Kobo dingen op elke manier die je wilt op de schijf zetten - in mapjes, in 1 map etc.
De Glo zal ze echter niet op die wijze gesorteerd weergeven; dus het praktisch nut is helaas niet zo groot.
Al je boeken komen in een lijst onder elkaar te staan. Te sorteren op auteur, titel etc. Nader filteren doe je via de zoekfunctie.quote:
hmm t lijkt erop dat je dan je boek op een server moet mikken en gewoon downloaden via de urlquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:13 schreef CherryOnTop het volgende:
Kun je op de T2 ook boeken via wifi op je e-reader krijgen? Ben namelijk de kabel vergeten en wil er een boek opzetten.
Hmm, toch maar even een kabeltje kopen dan. Is sowieso nooit weg want ik raak ze nog al eens kwijtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm t lijkt erop dat je dan je boek op een server moet mikken en gewoon downloaden via de url
of je moet ze downloaden van de readerstore
zie ook http://esupport.sony.com/(...)ate_id=1&info_id=989
Actionquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hmm, toch maar even een kabeltje kopen dan. Is sowieso nooit weg want ik raak ze nog al eens kwijt
Micro usb toch ? Net als vrijwel alle telefoons.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Over kabeltjes gesproken, ik dacht altijd dat m'n Kindle gewoon met een willekeurig mini USB-kabeltje opgeladen kon worden, maar die past dus niet
O, weer iets andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:27 schreef Grouch het volgende:
[..]
Micro usb toch ? Net als vrijwel alle telefoons.
epub gaat ook jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef RenRen- het volgende:
ereader thuis vergeten, en ik ben onderweg naar de andere kant van het land
welk bestandtype kun je op een ipad zetten? Epub of iets anders?
epub en pdf gaat goed, mits ze geen kopieerbeveiliging hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef RenRen- het volgende:
ereader thuis vergeten, en ik ben onderweg naar de andere kant van het land
welk bestandtype kun je op een ipad zetten? Epub of iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |