Ik vermoed dat de meeste moslims het helemaal niet interesseert wat ik daarvan vind.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:05 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ok, ik ben benieuwd wat Moslims vinden van jouw standpunt, "de Koran is niet een absolute autoriteit, en is niet volmaakt".
Maar hoe kom je er bij dat ik jou die vraag stel? Jij gaf wel antwoord op mijn initieele vraag, maar kan jij voor TO antwoorden?quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:05 schreef Molurus het volgende:
Dan heeft het weinig zin om die vraag aan mij te stellen
Wel als jij stelt dat ze volgens Islam(want daar voor spreek je in de context) de Koran de Koran niet absolute autoriteit hoeven geven en ook niet als volmaakt hoeven zien.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:06 schreef Molurus het volgende:
Ik vermoed dat de meeste moslims het helemaal niet interesseert wat ik daarvan vind.
Je quote mij daar. Als je de vraag aan iemand anders (of algemeen) wilt stellen, quote mij dan niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:09 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er bij dat ik jou die vraag stel? Jij gaf wel antwoord op mijn initieele vraag, maar kan jij voor TO antwoorden?
Dan ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:10 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Wel als jij stelt dat ze volgens Islam(want daar voor spreek je in de context) de Koran de Koran niet absolute autoriteit hoeven geven en ook niet als volmaakt hoeven zien.
Ik stelde een vraag zonder iemand te quoten(initieele vraag), jij geeft antwoord. Ok, maar dan wel uit perspectief van de context van het topic.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:12 schreef Molurus het volgende:
Je quote mij daar. Als je de vraag aan iemand anders (of algemeen) wilt stellen, quote mij dan niet.
Nee. Je bent pas moslim als je de hele koran aanneemt. Dat is het hele geloof en je kunt niet half geloven en half niet. Er is geen halve moslim. Net zo goed als dat je pas christen bent als je aanbidding volgens de bijbel is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:45 schreef HongKongPhoey het volgende:
Kun je jezelf Moslim noemen als je een deel van de Koran verwerpt?
Jezus ligt iets anders. Die is niet de schrijver vab het woord, Mohammed wel. De bijbel kan je los zien van Jezus, Mohammed niet van de Koran.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:20 schreef Hexx. het volgende:
Net zo goed als dat je pas christen bent als je aanbidding volgens de bijbel is.
Wat wil je zeggen? Dat sommige moslims niet geloven in Mohammed?quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:24 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Jezus ligt iets anders. Die is niet de schrijver vab het woord, Mohammed wel. De bijbel kan je los zien van Jezus, Mohammed niet van de Koran.
Dat een Christen(volger van Jezus) Christen kan zijn zonder bijbel. Maar een Moslim niet Moslim zonder Koran.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:29 schreef Hexx. het volgende:
Wat wil je zeggen? Dat sommige moslims niet geloven in Mohammed?
Whadah?!quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:31 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Dat een Christen(volger van Jezus) Christen kan zijn zonder bijbel.
Lul niet. Dit is waar je je vraag stelt, en daarin quote je mij:quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:17 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ik stelde een vraag zonder iemand te quoten(initieele vraag), jij geeft antwoord. Ok, maar dan wel uit perspectief van de context van het topic.
Nogmaals, initieel stelde ik een vraag "aan Islam" dus verwacht een antwoord uit dat perspectief. Jij antwoordt daarop vanuit jouw perspectief(of ben jij Moslim?).quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:36 schreef Molurus het volgende:
Lul niet. Dit is waar je je vraag stelt, en daarin quote je mij:
F&L / [Centraal] Vragen over de Islam #13
Dus ga ik er vanuit dat je die vraag aan mij stelt.
Omdat kleine kinderen neuken ernstige psychische schade kan veroorzaken. Maakt niet uit hoe heilig je pik isquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:17 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Misschien omdat het antwoord heel moeilijk is voor sommigen?
Hoe kun je nou tegen pedosexualiteit zijn wanneer jouw boven alles staande profeet het met een meisje van 9 deed? En is die vaststelling een belediging? Zo ja, waarom?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:00 schreef HongKongPhoey het volgende:
Moet een Moslim de Koran boven alles stellen, en is de Koran een volmaakt boek?
HongKongPhoey ik raad je aan om de user Tevik te berichten ( al dan niet privé). Als hij wat meer tijd heeft zal hij je graag te woord staanquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:48 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Nogmaals, initieel stelde ik een vraag "aan Islam" dus verwacht een antwoord uit dat perspectief. Jij antwoordt daarop vanuit jouw perspectief(of ben jij Moslim?).
quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:05 schreef NobodyKerz het volgende:
Omdat kleine kinderen neuken ernstige psychische schade kan veroorzaken. Maakt niet uit hoe heilig je pik is
Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:05 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Omdat kleine kinderen neuken ernstige psychische schade kan veroorzaken. Maakt niet uit hoe heilig je pik is
Iedereen mag reageren hoorquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:17 schreef Szikha2 het volgende:
HongKongPhoey ik raad je aan om de user Tevik te berichten ( al dan niet privé). Als hij wat meer tijd heeft zal hij je graag te woord staan
Allahu Akbar! Ik heb mij spontaan bekeerd!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:10 schreef Odaiba het volgende:
Ze maken wel mooie websites hoor, kunnen andere gelovigen nog wat van leren.
http://shareislam.com
Ho, ho, niet zo snel, je moet je ook nog besnijden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Allahu Akbar! Ik heb mij spontaan bekeerd!
Ik zal mijn vriendin vanavond eens tegen haar kaak slaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ho, ho, niet zo snel, je moet je ook nog besnijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |