Net gedaan. Ik moet race ofzo beginnen maar beeld staat nu al 5 minuten vast. Hoor wel muziek.quote:
Had ik precies etzelfe ,, solo online doet et wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net gedaan. Ik moet race ofzo beginnen maar beeld staat nu al 5 minuten vast. Hoor wel muziek.
Omg, wat was die ene irritantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:16 schreef Donderjagers het volgende:
Ik zit met DivHH in een session.PS3
Kun je online ook tattoos laten zetten?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
Wachtte ff tot een ander speler klaar was met shoppen :p
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eens manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Die reactie's daar
Alsof dit gedoe niet te verwachten was, en sommige doen echt als of het hun leven is)))
Hahaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag ook. Iemand was een winkel overvallen. Toen hij naar buten rende overviel ik hem. Katjingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
Elke x als ik spawnde kwam die gek op me af vliegen als ie in de buurt wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:08 schreef Donderjagers het volgende:
Beetje aan rondschieten. Poltie achter ons aan en een maf die op ons gemunt had de hele tijd. (Maar wel faalde steeds lol)
GTA Online _0_ als alles straks een beetje soepel loopt
Ik zag je wel 2 keer langs rijden met een horde politie achter je aan hahaha
Mannen die als een vrouw spelenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef Donderjagers het volgende:
[ afbeelding ]
why the fuck notquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mannen die als een vrouw spelen
Dat is de probleemquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef Woods het volgende:
Hoe kan het dat bij mij die zogenaamde Cloud niet beschikbaar is kloothonden..
Neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:17 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Dat is de probleemhttp://support.xbox.com/e(...)d=furl_servicealerts
neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef YepssNL het volgende:
[..]
En we doen het via de console zoals xbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |