SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 02-10-2013 18:01:31 ]
Ik vind Balotelli echt heel erg goed. Jovetic ook trouwensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:31 schreef Lastpost het volgende:
Tering, Mario Gomez is dé ideale spits voor Fifa 14 zeg. Snel, groot, sterk en die kopballen (en die 90 positioning) ...
Wat ie bij mij echt slecht doet is afmaken. Kom vaak 1 op 1 met hem en hij mist echt vaak.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:31 schreef Lastpost het volgende:
Tering, Mario Gomez is dé ideale spits voor Fifa 14 zeg. Snel, groot, sterk en die kopballen (en die 90 positioning) ...
welke?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:35 schreef Kiid het volgende:
Ik heb echt zin in de wedstrijd van vanavond
Mooi, want er staat nog een baas in de OP.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de OP een beetje aangepast, die eerste 2 chicks staan er al heel lang in maar die heb ik niet aangepast.. alleen de 3e. Nu ga ik even wat eten.
Ja idd dit kan egt niet kom met fucking agrumenten of ik kom naar je huis en gooi ik een baksteen door je vooraam mafkeesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedankt man voor het waarderen van het maandenlange werk van twee medeFOK!ers. Kom met argumenten dan.
voorruitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja idd dit kan egt niet kom met fucking agrumenten of ik kom naar je huis en gooi ik een baksteen door je vooraam mafkees
beetje futhead gebruiken ik heb me wijf verloren godverdome 3000euro schult zit godverdomme is de schuldzaneering niet normaalquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
beetje futhead gebruiken ik heb me wijf verloren godverdome 3000euro schult zit godverdomme is de schuldzaneering niet normaal
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
beetje futhead gebruiken ik heb me wijf verloren godverdome 3000euro schult zit godverdomme is de schuldzaneering niet normaal
Sissokoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef wonton het volgende:
Weten jullie nog een goede sneller franse CM? 2 dezelfde types op die positie vind ik maar niks dus daarom mag Diaby weg. ( geen nasri of die van Aston)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:02 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik reed over haar heen ja, met een tank
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef wonton het volgende:
Weten jullie nog een goede sneller franse CM? 2 dezelfde types op die positie vind ik maar niks dus daarom mag Diaby weg. ( geen nasri of die van Aston)
[ afbeelding ]
quote:
Waarom geen Nasri? Die doet het bij mij echt heel erg goed. Anders inderdaad Sissoko.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch kei grappig man!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie van een Feyenoorder op Youtube bij een Ajax filmpje![]()
![]()
Kan er geen medelijden mee hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Matuidi natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Nee maar dit is weer het andere uiterstequote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan er geen medelijden mee hebben.
Dit jaar konden ze toeslaan. Wat doen ze...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:29 schreef Reemi het volgende:
Wat ziet dit spel er slecht uit zeg
http://tweakers.net/revie(...)-is-niet-genoeg.html
volgens mij is hij voor telstar hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een Ajacied die dit zo maar op Youtube zegt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
moslimquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom geen Nasri? Die doet het bij mij echt heel erg goed. Anders inderdaad Sissoko.
wefut.com moet je hebbenquote:
Wtfquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een Ajacied die dit zo maar op Youtube zegt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig zingen ze bij Ajax nooit over de bombardement in Rotterdamquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
IF Pellèquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Zie nu het TOTW pas.....![]()
![]()
![]()
Wel 7 brazilianen
Vooral niet van onze FUT opa, krijg ik nu nog wel elke zondag een chocolade reep van je?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hahaha, dat had je niet verwacht he?
Ik wil jouw oordeel over de Lingo kandidaten wel eens horen. Ik vind het erg teleurstellend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:00 schreef zerokil het volgende:
[..]
Vooral niet van onze FUT opa, krijg ik nu nog wel elke zondag een chocolade reep van je?
PS3 nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:01 schreef Maver24 het volgende:
er staan al sinds 5 minuten 3 IF Pelle's op de markt
http://www.futhead.com/14/players/12367/robert-lewandowski/quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:02 schreef DutchSL het volgende:
Lewandowski is al zo enorm OP en dan gaan ze hem +17 punten geven, terwijl andere spelers met hoge rating het met +10 á +12 moeten doen
mag ik ook joinen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:01 schreef BDIL het volgende:
Clubbers join effe de crew dan![]()
http://socialclub.rockstargames.com/crew/white_castle
jawel ik koop de hele dag contracten voor 250 en ik verkoop ze voor 300 moet straks wel naar het ziekenhuis rsi hoofdpijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:03 schreef Principia het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje en de énorme budgetten hier vallen mij op. Die honderdduizenden coins zijn toch niet alleen van traiden neem ik aan? Dan doe ik toch iets verkeerd
jaquote:
Wtf. Koop.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
2e bin 32.000laat maar lekker zakken.
Hij opent wel een shitload aan packs...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Krijgt gewoon half Chelsea en 4x Benteke
Nee die gaat wel richting de 20k denk ik.quote:
Jep. Staat er alweer op voor 40k.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee die gaat wel richting de 20k denk ik.
En hij is al weg.
mijn request is pendingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
jaIedereen die hier actief is op xbox
2equote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:08 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
het maarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:08 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg het maar.
Was echt maar 1.5k waard toen ik 'm paar dagen geleden verkocht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Enige van waarde in mijn 2 pakjes.
Haha ja is inderdaad echt geen fuck waard.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Was echt maar 1.5k waard toen ik 'm paar dagen geleden verkocht.
96 finishingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:12 schreef Maver24 het volgende:
Pelle stats
80 Ball Control
96 Finishing
92 Heading Acc
81 Long Shots
82 Short Passing
89 Shot Power
90 Volley's
93 Strength
1 dag wachten en hij zit op discardvaluequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Pelle voor 19,5k gemist omdat ik echt net niet genoeg coins had omdat ik net 2 bronzen pakjes had gekocht![]()
Snap ik, maar nu had ik er nog wel winst op kunnen maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
1 dag wachten en hij zit op discardvalue
quote:
quote:
quote:
Morgen is hij 10 of 11k ofzo...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Pelle voor 19,5k gemist omdat ik echt net niet genoeg coins had omdat ik net 2 bronzen pakjes had gekocht![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:12 schreef Maver24 het volgende:
Pelle stats
80 Ball Control
96 Finishing
92 Heading Acc
81 Long Shots
82 Short Passing
89 Shot Power
90 Volley's
93 Strength
Met Engine kaart eropquote:
ben nog niet helemaal in thuis wat de plussen allemaal zijn. maar engine is toch PAC + PAS.quote:
Wel jammer van zn lage agility, maar verder zieke stats jaquote:
Catalyst is PAC + PAS.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ben nog niet helemaal in thuis wat de plussen allemaal zijn. maar engine is toch PAC + PAS.
bij mij hebben de meeste nog basic, of ik moet een goedkope deady hawk of hunter BIN op een kaart op kunnen pikken
Ik vond zijn NIF best tegenvallenquote:
Ik hoop 25kquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:24 schreef Jorwol het volgende:
Hoeveel gaat IF Rakitic kosten verwachten jullie?
Stamina staat er altijd verkeerd. Bij NIF's is het echt stamina, maar bij IF's is het altijd fitness. En iedereen heeft 99 fitness als ze net uit packs komen (vorig jaar stond er overal 80 omdat ze 80 fitness hadden)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Is die stamina bij elke IF zo trouwens?
Op die manier, ik vond het al vreemd dat het bij elke IF 99 wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stamina staat er altijd verkeerd. Bij NIF's is het echt stamina, maar bij IF's is het altijd fitness. En iedereen heeft 99 fitness als ze net uit packs komen (vorig jaar stond er overal 80 omdat ze 80 fitness hadden)
en elke FUT speler heeft sowieso 99 staminaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stamina staat er altijd verkeerd. Bij NIF's is het echt stamina, maar bij IF's is het altijd fitness. En iedereen heeft 99 fitness als ze net uit packs komen (vorig jaar stond er overal 80 omdat ze 80 fitness hadden)
Naja, met sommigen kun je 5 potjes spelen zonder ze een keer te hoeven laten rusten en met anderen 2, het boeit wel een beetje natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:26 schreef DutchSL het volgende:
Stamina boeit toch niks in FUT, ik heb nog nooit een vermoeide speler gehad.
Ligt meer aan de positie dan de speler..en workrates ook nog.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Naja, met sommigen kun je 5 potjes spelen zonder ze een keer te hoeven laten rusten en met anderen 2, het boeit wel een beetje natuurlijk
Ligt dat niet gewoon aan je workrates en je sprint knop?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Naja, met sommigen kun je 5 potjes spelen zonder ze een keer te hoeven laten rusten en met anderen 2, het boeit wel een beetje natuurlijk
Tijdens een wedstrijd heb ik er nooit last van gehad en ik begin nooit aan wedstrijd als iemand uit het team onder de 90 zit, dan zet ik ze gewoon op de bank bij een ander team. En dat is eigenlijk altijd na 3 of soms 2 potjes.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmm naja. Stamina is inderdaad bij mij ook nog nooit een factor geweest waar ik naar kijk bij een speler.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ligt meer aan de positie dan de speler..en workrates ook nog.
Ik zat net bij hem te kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Meeeeeeeeeeeegaveel IF Lukaku's
Nu wel crazy bids, maar hij moet toch goedkoper dan die IF van vorig jaar worden als je dit zo ziet
42 op xbox alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zat net bij hem te kijkenAl +20 op de markt
Njah maar hierop is niet geboden. Die gast die die Pelle nu voor 20k verkoopt is een baas, want morgen issie 9,7k BIN.quote:
Balotelli heb ik ernaast staan, leuke combi.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind Balotelli echt heel erg goed. Jovetic ook trouwens
Barzagli.quote:
Dafuq. Mag hopen dat dit een of andere truc is...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen
[..]
Barzagli. Heb Caceres als backup achter Chiellini en Barzagli.
Mooie foto bij Damjanovicquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Jovetic is wel duur geworden alleen omdat hij nu in de BPL speelt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mensen
[..]
Barzagli. Heb Caceres als backup achter Chiellini en Barzagli.
Wefut slijmbalquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wefut slijmbalals het door een of andere Francesco uit Italië was gemaakt gebruikte niemand hier het.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wefut slijmbalals het door een of andere Francesco uit Italië was gemaakt gebruikte niemand hier het.
Dan zou ik het ook gebruiken. Die squadbuilder en zoekfilters zijn gewoon veel fijner. Zelfs als djeetje het had gemaakt dan had ik het gebruikt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hoeft geen lover te zijn, maar nu ben je gewoon een haterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook gebruiken. Die squadbuilder en zoekfilters zijn gewoon veel fijner. Zelfs als djeetje het had gemaakt dan had ik het gebruikt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Jovetic is wel duur geworden alleen omdat hij nu in de BPL speelt.
was dat minnetje maar wegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij klopt dit niet
Nee idd, zoveel kun jij nooit gewonnen hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen één keer gelijk gespeeld, dat moet een foutje zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee idd, zoveel kun jij nooit gewonnen hebben.
Als mensen hier mij vanmiddag eerst gaan uitkafferen omdat ik die site niet gebruik en ze nu metquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hoeft geen lover te zijn, maar nu ben je gewoon een hater
(opbouwende) Kritiek kun je heel goed bij Reemi en Pascal kwijt hoor. Meestal als ik iets doorgeef wat beter kan is het binnen een kwartier gefixt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als mensen hier mij vanmiddag eerst gaan uitkafferen omdat ik die site niet gebruik en ze nu metsmilies gaan strooien, dan werkt dat alleen maar averechts ja.
Zelfs al zou ik wefut wel een fijnere site vinden (en ik ga niet eens mijn waslijst aan kritiekpunten hier posten, zit toch niemand op te wachten) dan zou ik het alleen om dit opdringende gedoe al niet doen.
Niet dat iemand er ook maar iets aan heeft of ik die site wel of niet gebruik, wat boeit het jullie überhaupt
Zit heel ff op de ps3quote:
Dat ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
(opbouwende) Kritiek kun je heel goed bij Reemi en Pascal kwijt hoor. Meestal als ik iets doorgeef wat beter kan is het binnen een kwartier gefixt.
Koopavond op woensdag daar?quote:
Je posts hebben een te hoog 'kijk mij rijk zijn' gehalte. Ik snap nu wel waarom Tim er gisteren iets van zei.quote:
must me fakequote:
Free packceptionceptionceptionquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht een bronze pack met een free bronze pack erin. In dat free bronze pack zat nog een free bronze pack. In dat bronze pack zat helaas niet nog een free bronze pack.
[..]
Je posts hebben een te hoog 'kijk mij rijk zijn' gehalte. Ik snap nu wel waarom Tim er gisteren iets van zei.
Winst op IF Pelle mag wel, maar winst op een Ribery mag dan weer niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kocht een bronze pack met een free bronze pack erin. In dat free bronze pack zat nog een free bronze pack. In dat bronze pack zat helaas niet nog een free bronze pack.
[..]
Je posts hebben een te hoog 'kijk mij rijk zijn' gehalte. Ik snap nu wel waarom Tim er gisteren iets van zei.
Probeer dit eens snel achter elkaar uit te sprekenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
met een vandermarretje in de persoon van Courtoisquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:19 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een brazil team geworden![]()
Geen IF Hulk/Miranda, pauperquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:19 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een brazil team geworden![]()
Ok.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Probeer dit eens snel achter elkaar uit te spreken
Nee, want je hebt al zoveel en door die winst nog meerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Winst op IF Pelle mag wel, maar winst op een Ribery mag dan weer niet?
Wil ik ook, alleen wil ook graag IF Rakitic hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
met een vandermarretje in de persoon van Courtois
Kan je niet beter Casemiro vervangen als je toch alleen Brazilianen hebt? Zijn wel betere opties..
100k uitgeven terwijl ik ook een chem style kan droppenquote:
Ik bedoel het allemaal niet zo, maar ik vind het leuk om winst te maken op dure spelers en als iedereen zijn mad trading skills toont met IF Pelle dan wil ik niet achterblijven, snap je/quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Nee, want je hebt al zoveel en door die winst nog meer
Heerlijk non-argument welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
100k uitgeven terwijl ik ook een chem style kan droppen![]()
+10 attribute kaartje erop doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heerlijk non-argument wel
Je kan ook een chem style op de IF droppen
Dan ben je nog meer kwijtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heerlijk non-argument wel
Je kan ook een chem style op de IF droppen
Jawsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat pace
Shelvey is wel wat waardquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat pace
Ik snap wel dat iemand zo'n reactie plaatst, maar ik had het eerlijk gezegd niet van Tim verwachtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik bedoel het allemaal niet zo, maar ik vind het leuk om winst te maken op dure spelers en als iedereen zijn mad trading skills toont met IF Pelle dan wil ik niet achterblijven, snap je/
En?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Nee, want je hebt al zoveel en door die winst nog meer
Je hoeft ook geen verantwoording af te leggen waarom je WeFUT niet gebruikt en FUTHEAD wel. Dat zou echt héél raar zijn. Die waslijst van kritiek zit ik juist wél op te wachten. Ik wil de site alleen maar beter maken en als ik geen feedback meer krijg moet ik zelf gaan nadenken en dat is vermoeiend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als mensen hier mij vanmiddag eerst gaan uitkafferen omdat ik die site niet gebruik en ze nu metsmilies gaan strooien, dan werkt dat alleen maar averechts ja.
Zelfs al zou ik wefut wel een fijnere site vinden (en ik ga niet eens mijn waslijst aan kritiekpunten hier posten, zit toch niemand op te wachten) dan zou ik het alleen om dit opdringende gedoe al niet doen.
Niet dat iemand er ook maar iets aan heeft of ik die site wel of niet gebruik, wat boeit het jullie überhaupt
Het is niet zo dat ik het 100x laat zien. Pas twee keer. En heb vanmiddag ook gezegd dat ik Hulk te vroeg had verkocht voor 27k ipv de 60k waar hij naar steeg dus ik zeg ook de minder goede dingenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
oeps
[..]
Ik snap wel dat iemand zo'n reactie plaatst, maar ik had het eerlijk gezegd niet van Tim verwachtHet is alweer een paar dagen geleden dat ik serieuze winst heb gemaakt met traden.
Noobquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik het 100x laat zien. Pas twee keer. En heb vanmiddag ook gezegd dat ik Hulk te vroeg had verkocht voor 27k ipv de 60k waar hij naar steeg dus ik zeg ook de minder goede dingen
Die is 9k ofzoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Rémy discarden en een gifje maken.
Bentekequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:33 schreef Maver24 het volgende:
wie is er trouwens beter in fifa, Benteke of Lukaku
Geen idee, ik heb ze nog nooit tegen elkaar zien spelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:33 schreef Maver24 het volgende:
Koevermansquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:33 schreef Maver24 het volgende:
WeFUT hoeft hier ook absoluut niet als the holy grail gezien te worden, want dat is het niet. Als ik echt promotie wil maken klop ik wel bij Google aan. En als WeFUT echt zo goed is, dan gebruikt iedereen het toch wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen verantwoording af te leggen waarom je WeFUT niet gebruikt en FUTHEAD wel. Dat zou echt héél raar zijn. Die waslijst van kritiek zit ik juist wél op te wachten. Ik wil de site alleen maar beter maken en als ik geen feedback meer krijg moet ik zelf gaan nadenken en dat is vermoeiend.
Lukaku stond in de finale bij fifa 13 Chelsea gebeuren. Benteke weet ik niet hoe goed hij is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:33 schreef Maver24 het volgende:
less = morequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het zou nog leuker zijn als er "more" ipv "less" stond.
Nog niet met Lukaku gespeeld, maar stats van Benteke zijn wel veel beter. Ook tov de IF van Lukaku zou ik nog steeds voor Benteke gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:33 schreef Maver24 het volgende:
Kuipersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna alles uit mijn packsFeyenoord Rotterdam
'k Zoal es ff kiek'n.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:43 schreef Thorb het volgende:
Waarom staat TOTW 3 niet op de HOMEPAGE VAN WEFUT VERDORIE
Hoeft niet, heb het al gedaan.quote:
Had 'ie in BPL gespeeld was hij minimaal 50kquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:45 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is lang niet zo duur als ik had gedachtkut Turkse competitie.
Zeker nu ze de landenlinks hebben verneukt..irritant hybriddenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:45 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom ook een goede RB kopen als je Jallet en Greg hebt, beter koop je Cavani om hem rechtsbuiten te zetten en Pastore/Lucas/Menez naar de bank/tribune kunnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
Mooi dat Greg nu echt basisspeler is bij PSG![]()
![]()
Ja Gillet Fusion Pro is niet echt concurrentiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
![]()
Ik zou niet klagen als ik hem in een pack kreeg hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:45 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
En de assist op Ibraquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
![]()
CTRL + F5.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kleurverschil
Is Pelle al discard, kan ik die ff voor een vriend kopen.
Pricefixenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |