SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 02-10-2013 18:01:31 ]
Ik vind Balotelli echt heel erg goed. Jovetic ook trouwensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:31 schreef Lastpost het volgende:
Tering, Mario Gomez is dé ideale spits voor Fifa 14 zeg. Snel, groot, sterk en die kopballen (en die 90 positioning) ...
Wat ie bij mij echt slecht doet is afmaken. Kom vaak 1 op 1 met hem en hij mist echt vaak.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:31 schreef Lastpost het volgende:
Tering, Mario Gomez is dé ideale spits voor Fifa 14 zeg. Snel, groot, sterk en die kopballen (en die 90 positioning) ...
welke?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:35 schreef Kiid het volgende:
Ik heb echt zin in de wedstrijd van vanavond
Mooi, want er staat nog een baas in de OP.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de OP een beetje aangepast, die eerste 2 chicks staan er al heel lang in maar die heb ik niet aangepast.. alleen de 3e. Nu ga ik even wat eten.
Ja idd dit kan egt niet kom met fucking agrumenten of ik kom naar je huis en gooi ik een baksteen door je vooraam mafkeesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bedankt man voor het waarderen van het maandenlange werk van twee medeFOK!ers. Kom met argumenten dan.
voorruitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja idd dit kan egt niet kom met fucking agrumenten of ik kom naar je huis en gooi ik een baksteen door je vooraam mafkees
beetje futhead gebruiken ik heb me wijf verloren godverdome 3000euro schult zit godverdomme is de schuldzaneering niet normaalquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
beetje futhead gebruiken ik heb me wijf verloren godverdome 3000euro schult zit godverdomme is de schuldzaneering niet normaal
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
beetje futhead gebruiken ik heb me wijf verloren godverdome 3000euro schult zit godverdomme is de schuldzaneering niet normaal
Sissokoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef wonton het volgende:
Weten jullie nog een goede sneller franse CM? 2 dezelfde types op die positie vind ik maar niks dus daarom mag Diaby weg. ( geen nasri of die van Aston)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:02 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik reed over haar heen ja, met een tank
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef wonton het volgende:
Weten jullie nog een goede sneller franse CM? 2 dezelfde types op die positie vind ik maar niks dus daarom mag Diaby weg. ( geen nasri of die van Aston)
[ afbeelding ]
quote:
Waarom geen Nasri? Die doet het bij mij echt heel erg goed. Anders inderdaad Sissoko.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch kei grappig man!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie van een Feyenoorder op Youtube bij een Ajax filmpje![]()
![]()
Kan er geen medelijden mee hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Matuidi natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:00 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Nee maar dit is weer het andere uiterstequote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan er geen medelijden mee hebben.
Dit jaar konden ze toeslaan. Wat doen ze...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:29 schreef Reemi het volgende:
Wat ziet dit spel er slecht uit zeg
http://tweakers.net/revie(...)-is-niet-genoeg.html
volgens mij is hij voor telstar hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een Ajacied die dit zo maar op Youtube zegt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
moslimquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom geen Nasri? Die doet het bij mij echt heel erg goed. Anders inderdaad Sissoko.
wefut.com moet je hebbenquote:
Wtfquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Een Ajacied die dit zo maar op Youtube zegt![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig zingen ze bij Ajax nooit over de bombardement in Rotterdamquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
IF Pellèquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Zie nu het TOTW pas.....![]()
![]()
![]()
Wel 7 brazilianen
Vooral niet van onze FUT opa, krijg ik nu nog wel elke zondag een chocolade reep van je?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hahaha, dat had je niet verwacht he?
Ik wil jouw oordeel over de Lingo kandidaten wel eens horen. Ik vind het erg teleurstellend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:00 schreef zerokil het volgende:
[..]
Vooral niet van onze FUT opa, krijg ik nu nog wel elke zondag een chocolade reep van je?
PS3 nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:01 schreef Maver24 het volgende:
er staan al sinds 5 minuten 3 IF Pelle's op de markt
http://www.futhead.com/14/players/12367/robert-lewandowski/quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:02 schreef DutchSL het volgende:
Lewandowski is al zo enorm OP en dan gaan ze hem +17 punten geven, terwijl andere spelers met hoge rating het met +10 á +12 moeten doen
mag ik ook joinen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:01 schreef BDIL het volgende:
Clubbers join effe de crew dan![]()
http://socialclub.rockstargames.com/crew/white_castle
jawel ik koop de hele dag contracten voor 250 en ik verkoop ze voor 300 moet straks wel naar het ziekenhuis rsi hoofdpijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:03 schreef Principia het volgende:
Ik volg dit topic al een tijdje en de énorme budgetten hier vallen mij op. Die honderdduizenden coins zijn toch niet alleen van traiden neem ik aan? Dan doe ik toch iets verkeerd
jaquote:
Wtf. Koop.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
2e bin 32.000laat maar lekker zakken.
Hij opent wel een shitload aan packs...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Krijgt gewoon half Chelsea en 4x Benteke
Nee die gaat wel richting de 20k denk ik.quote:
Jep. Staat er alweer op voor 40k.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee die gaat wel richting de 20k denk ik.
En hij is al weg.
mijn request is pendingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
jaIedereen die hier actief is op xbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |