Ricky speelt in Derek wel een hééél ander soort personage dan gewoonlijk, dus denk dat je 'm gelijk daarna kunt kijken, maar moet je zelf weten natuurlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
staat op mijn lijstje maar dacht eerst even Extra's afkijken, moet alleen de helft van de (anderhalf uur durende) finale nog. Teveel Ricky Gervais werkt bij mij ook niet. De humor van hem vind ik altijd goed, maar je moet het wel doseren imo
Ik zou doorkijken als ik jou was!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben er aan begonnen maar was in eerste instantie niet echt overtuigd..
?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 16:11 schreef winka het volgende:
. Ik kom trouwens helaas niet door de set-up van UnblockUS. Hij keurt de DNS instellingen van de PS3 niet goed, het groene balkje komt daar niet verder bij de setup.
Bedankt voor je reactiequote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
?
Ben je via de ps3 browser naar de site van unblock us gegaan? Want die browser is enorm verouderd.
Gewoon even via je pc of smartphone doen en dan alleen de dns instellingen op je ps3 aanpassen naar degene die op de unblock site staat.
Ps3 afsluiten, via pc of tel inloggen op unblock site (gaat automatisch als je een account hebt aangemaakt), catalogus kiezen, op 'update' klikken, wachten op bevestiging, daarna ps3 aan en Netflix starten.
Wel vreemd. Ik kom ook niet voorbij dat groene balkje, maar bij mij doet hij het vervolgens wel (Apple TV)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:55 schreef winka het volgende:
Had ik al gedaan, maar dat werkt dus niet
Vergeet die video, en wat voor device er op unblock staat bij stap 2 is ook niet relevant. (Dat staat bij mij op iPhone terwijl ik die verder niet gebruik voor Netflix)quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:40 schreef winka het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie![]()
Ik heb inderdaad de browser gebruikt via de ps3. Kreeg ik daar nog bij configure your device de ps3 te zien, op de computer krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Als ik dan op set it up klik, en voor ps3 kies, dan krijg ik de installatievideo te zien voor het aanpassen van dns.
Wat nu
Het is gelukt, ik heb eindelijk de US versiequote:
Ik heb net de pilot van Orphan Black gezien, gaaf!quote:Op maandag 7 oktober 2013 17:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb het ook! Dacht dat ik niet kon meedoen, want ik heb nog een tv met kont. Maar wel wifi en een Wii, dus jeej! Nu Orphan Black aan het griepmarathonnen
Netflix detecteert dat je in een land zit waar ze niet actief zijn en weigert dus af te spelen, ook al heb je een geldig en actief account.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:22 schreef Skv het volgende:
Ben op vakantie in Portugal en probeer en serie aan te zetten op netflix op mijn Android tablet. Krijg alleen steeds de melding dat 'de titel niet kan worden afgespeeld'. Of nietbeschikbaar vierdirect kijken oid. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Daar betaal ik toch ook weer voor? Wat een waardeloos systeem zeg, ik maar denken dat ik door te betalen van dat stomme gedownload af ben. Niet dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:27 schreef Ori het volgende:
[..]
Netflix detecteert dat je in een land zit waar ze niet actief zijn en weigert dus af te spelen, ook al heb je een geldig en actief account.
Gebruik dus een van de diensten die je locatie kunnen maskeren.
Even hola downloaden in de play store. Kun je iig bij de Amerikaanse content.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar betaal ik toch ook weer voor? Wat een waardeloos systeem zeg, ik maar denken dat ik door te betalen van dat stomme gedownload af ben. Niet dus
Heb je er voor moeten betalen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:07 schreef winka het volgende:
Het is gelukt, ik heb eindelijk de US versie![]()
![]()
![]()
Ik heb het voor elkaar gekregen met http://proxydns.co/setup/
![]()
Bedankt voor al je hulp in ieder geval
Ik was helaas wat te te voorbarig. Ik had eindelijk toegang tot de Amerikaanse catalogus, maar zodra ik af wilde spelen kreeg ik een foutmelding. Wat blijkt: na de laatste update van Sony is het niet meer mogelijk om via Unblock (of wat voor site dan ook) een andere catalogus te gebruiken.quote:
Gek, ik ken 2 mensen die via de PS3 icm unblock kijken?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:28 schreef winka het volgende:
Wat blijkt: na de laatste update van Sony is het niet meer mogelijk om via Unblock (of wat voor site dan ook) een andere catalogus te gebruiken.
Ik was inderdaad van plan om de laptop te streamen via de tvquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:32 schreef n8n het volgende:
Koop bij action voor 2e een HDMI kabel en kijk vanaf je lappie op de tv
Ik heb weer van alles geprobeerd, maar het lukt nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gek, ik ken 2 mensen die via de PS3 icm unblock kijken?
Zal het eens vragen dit weekend.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:12 schreef winka het volgende:
Ik heb weer van alles geprobeerd, maar het lukt nietIk ben erg benieuwd hoe zij het voor elkaar hebben gekregen...
unblock service gebruiken, klaar.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 00:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Daar betaal ik toch ook weer voor? Wat een waardeloos systeem zeg, ik maar denken dat ik door te betalen van dat stomme gedownload af ben. Niet dus
Is natuurlijk ook gewoon logisch, sommige films/series zijn al uit in bv. de USA maar nog niet in NL, dan wil de NL rechtenhouder natuurlijk niet dat je het al op Netflix kan bekijken terwijl het nog niet eens in de winkels ligt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:28 schreef Luigi het volgende:
Daarnaast is het niet Netflix die er voor kiest om je de content niet te laten zien, maar zijn het de eigenaars van die rechten die het verbieden. Dus de tv maatschappijen, film studio's, etc. Wel de goede kant op kotsen dus.
quote:
Niet logisch, is ouderwets denken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook gewoon logisch, sommige films/series zijn al uit in bv. de USA maar nog niet in NL, dan wil de NL rechtenhouder natuurlijk niet dat je het al op Netflix kan bekijken terwijl het nog niet eens in de winkels ligt.
Nee, want Netflix werkt nu ook al, over de hele wereld. Meer dan genoeg tevreden abonnee's om de service draaiende te houden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:21 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Niet logisch, is ouderwets denken.
Heel de wereld download omdat je daar alle content direct hebt. Een service als netflix kan alleen maar werken als ze de content bijna net zo snel kunnen leveren.
Netflix gebruikt de Amazon Cloud dus misschien is dat een drempel om het overal aan te bieden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben wel eens dat het nog steeds dom is van content owners om geografische verschillen te houden. De wereld is door internet erg klein geworden. Dus biedt gewoon overal dezelfde content.
eh nee, rechten zijn de drempel, niet de techniek.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix gebruikt de Amazon Cloud dus misschien is dat een drempel om het overal aan te bieden.
http://webwereld.nl/cloud(...)en-niet-voor-netflix
"Netflix is niet beschikbaar op jouw locatie".quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 05:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Even hola downloaden in de play store. Kun je iig bij de Amerikaanse content.
Huh? Ook met Hola? Ook wanneer je de tablet opnieuw opstart, dan hola start (je moet een sleutel hebben en geen vlam) en dan netflix opstart? Je tablet zou moeten denken dat hij in de US is.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:43 schreef Skv het volgende:
[..]
"Netflix is niet beschikbaar op jouw locatie".
Als je dat zou kunnen doen, graagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zal het eens vragen dit weekend.
vreemd, het werkt nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 02:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Huh? Ook met Hola? Ook wanneer je de tablet opnieuw opstart, dan hola start (je moet een sleutel hebben en geen vlam) en dan netflix opstart? Je tablet zou moeten denken dat hij in de US is.
Waarschijnlijk heb je het al wel gedaan(bij Unblock Us), maar voor de zekerheid: het is wel de bedoeling dat je de DNS op je laptop ook aanpast, ookal gebruik je die niet om Netflix te kijken. Maar volgens mij gebruik jij die wel om te Netflixen en dan heb je de DNS al aangepast.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:14 schreef winka het volgende:
Dat werkt bij mij ook niet. Ik kan het niet uitstaan dat het niet lukt en dat ik niet weet waar het aan ligt..![]()
Zowel bij Unblock US en Unlocator volg ik nauwgezet alle stappen maar ik krijg het niet voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |