Die laatste is inderdaad zoals het hoort maar die eerste is nog te hoog imo. Mijn instellingen zijn overigens vrijwel hetzelfde behalve dat ik een kleinere grootte heb. Kan me niet voorstellen dat daar het verschil inzit maar ik ga het proberen. Het grappige is ook dat het kleine preview plaatje (bij Toegankelijkheid) de ondertitels lager zet. Dank in elk gevalquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:21 schreef Copycat het volgende:
Zelfde instellingen, maar de ondertiteling lijkt lager te staan. Zo is het doorgaans:
[ afbeelding ]
quote:Hallo! Welkom op het officieele Netflix Nederland blog. Op dit blog schrijven verschillende Netflix teamleden. Wij zijn grote fans van series en films en super enthousiast om te werken aan de toekomst van televisie. We gebruiken dit blog om nieuwe dingen te delen over Netflix en nodigen je uit je mening te geven.
Ik had vnadaag ook al even een jeugdsentiment momentje... Robin Hood en Care Bears gekekenquote:
Bij sommige series kun je de taal instellen. Vond het juist geweldig om oude Cartoon Network series in het Engels te kijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik had vnadaag ook al even een jeugdsentiment momentje... Robin Hood en Care Bears gekekenRH was helaas in het engels, ik had vroeger de nederlandse op VHS..
En een film gekeken. Wel relaxt hoor, vanaf de bank een filmpje uitzoeken en hup play. Zijn ook best wel wat films/series bijgekomen sinds ik 2 weken geleden gekeken had. Fijn!
Vond m wel tof juist, goeie pulp.quote:Op zondag 6 oktober 2013 08:28 schreef Schunckelstar het volgende:
gisteren geprobeerd iron sky te kijken, maar dat moet toch wel een van de slechtste films zijn die ik ooit heb gezien
Heel makkelijkquote:Op zondag 6 oktober 2013 16:32 schreef NotGuilty het volgende:
Oh ik kom er nu pas achter dat Netflix ook via de Wii kan. Hmm vanavond eens proberen uit te vogelen
vanavond ff proberen, toch wel nieuwsgierig na alle enthousiaste reacties hier.quote:Op zondag 6 oktober 2013 15:42 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Tip: unlocator.com is hetzelfde als Unblock US maar dan gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |