relatie-leukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:57 schreef zarGon het volgende:
Leuk als in leuk-leuk of leuk als in relatie-leuk?
Leuk-leuk? Bedoel je niet neuk-leuk?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:57 schreef zarGon het volgende:
Leuk als in leuk-leuk of leuk als in relatie-leuk?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef jatochneetoch het volgende:
TS heeft ruzie gekregen omdat die gefriendzoned is en nu doet die net alsof de rollen omgedraaid zijn.
dus iedereen waar je geen relatie mee wilt is lelijk?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:00 schreef Bombvis het volgende:
Zij denkt dus dat je haar lelijk vindt, terecht dat ze boos is
ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus iedereen waar je geen relatie mee wilt is lelijk?
Jij begrijpt meiden echt niet hèquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus iedereen waar je geen relatie mee wilt is lelijk?
gewoon wachten tot ze bij het kopieerapparaat staat en dan keihard in der reet neukenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dusss, alwetende hosselaar, wat is uw advies om dit tot een goed einde te brengen?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dusss, alwetende hosselaar, wat is uw advies om dit tot een goed einde te brengen?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:56 schreef sageallfields het volgende:
Neuk haar sukkel, anders ben je homo
Leeftijdsgenootje hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:04 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Je moet ook niet omgaan met van die tienertrutjes.
Op die manier zoek je het zelf op.
Geestelijk niet.quote:
Is dit brugklas united hier?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:09 schreef Scuidward het volgende:
Wel een naaistreek van die vriend. Waar haalt die het gore lef vandaan.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:09 schreef Scuidward het volgende:
Maar je wilt het tot een goed einde brengen. Ik zou voorstellen om te zeggen dat je haar niet leuk vind als relatiemateriaal maar haar wel een leuke dame om, als je allebei op je 65e nog single bent, samen een bejaardentehuis onveilig te gaan maken. Dat kan seksueel, maar het kan ook schelen in de verzorgingskosten als jullie elkaars reet afvegen.
Zou jij het geen naaistreek vinden als iemand je woorden in de mond legt waar jij niet achter staat?quote:
Sowieso, hij vond het aardig grappigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zou jij het geen naaistreek vinden als iemand je woorden in de mond legt waar jij niet achter staat?
Dat heeft geen zak met de brugklas te maken. Het is net als moeders die op partnerjacht gaan.
Achja. Nu de schade al gedaan is moet je er ook maar het beste van proberen te maken ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sowieso, hij vond het aardig grappig
Ze heeft snel 't onderwerp veranderd, maar is duidelijk flink chagrijnigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Achja. Nu de schade al gedaan is moet je er ook maar het beste van proberen te maken ...
De dame in kwestie zal wel bijtrekken.
Nou nou een naaistreek omdat hij heeft gezegd dat ts haar leuk vindt.. Ts zegt: nee is niet zo. Probleem opgelost. Dat dat wijf er een complete scene van maakt is echt overtrokken. En brugklas welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zou jij het geen naaistreek vinden als iemand je woorden in de mond legt waar jij niet achter staat?
Dat heeft geen zak met de brugklas te maken. Het is net als moeders die op partnerjacht gaan.
Het probleem had er niet eens hoeven zijn als de vriend niet dacht voor TS te hoeven spreken. Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou nou een naaistreek omdat hij heeft gezegd dat ts haar leuk vindt.. Ts zegt: nee is niet zo. Probleem opgelost. Dat dat wijf er een complete scene van maakt is echt overtrokken. En brugklas wel
Sowieso gaat dat goed over komen bij een 16 jarigequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:24 schreef jogy het volgende:
Gewoon zeggen dat je haar wel zou neuken maar er geen relatie mee wil, dan begrijpt ze het wel.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Sowieso gaat dat goed over komen bij een 16 jarige![]()
Hee,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef ZarB het volgende:
Indien 18- (wat ik wel vermoed gezien haar reactie) zeg je dat je haar ontzettend speciaal vindt maar de vriendschap niet wil verpesten en daarom geen relatie wil.
Indien 18+: dan is gewoon een beetje sneuig. Probeer dan ook optie 1 maar.
Goede suggestiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:09 schreef Scuidward het volgende:
Maar je wilt het tot een goed einde brengen. Ik zou voorstellen om te zeggen dat je haar niet leuk vind als relatiemateriaal maar haar wel een leuke dame om, als je allebei op je 65e nog single bent, samen een bejaardentehuis onveilig te gaan maken. Dat kan seksueel, maar het kan ook schelen in de verzorgingskosten als jullie elkaars reet afvegen.
Is 65 niet een beetje jong om je in een bejaardenschuur te laten opsluiten?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:09 schreef Scuidward het volgende:
Ja. Maar goed, het kan hard gaan op die leeftijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is 65 niet een beetje jong om je in een bejaardenschuur te laten opsluiten?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:56 schreef sageallfields het volgende:
Neuk haar sukkel, anders ben je homo
Dank je. Ik had mijn huiswerk naar je gemaild. Had je het gezien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:30 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hee,
Je bent wel op dreef vandaag he! Ga zo door!
Groetjes,
Je psycholoog
Dit idd, denk dat ze daarom boos isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:45 schreef stoereboii het volgende:
Dus je hebt een vriendin maar je vindt haar niet leuk, wtf?
Ik vind mijn vrienden ook gewoon leuk hoor, misschien ben jij gewoon raar?
En terecht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit idd, denk dat ze daarom boos is
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:07 schreef J-Q het volgende:
Dus TS, je hebt het haar verteld van je moeder en je condooms?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef ZarB het volgende:
Indien 18- (wat ik wel vermoed gezien haar reactie) zeg je dat je haar ontzettend speciaal vindt maar de vriendschap niet wil verpesten en daarom geen relatie wil.
Indien 18+: dan is gewoon een beetje sneuig. Probeer dan ook optie 1 maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |