Pre en evos van oude pokemon?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus, maar 69 nieuwe pokemon? Dat is een teleurstelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Nee, 69.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Pre en evos van oude pokemon?
Nee dus..
Maar mega charizard X maakt alles goed.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, 69.
Zullen er wel nog 2 of zo bijkomen, van die event legendaries.
Maar het is erg matig, helemaal als je ziet dat er daarvan 9 starters zijn, die lelijke fairies, die random sleutelhangerWat een magere generatie.
Sorry, maar die Mega evoluties zijn echt bedacht door 12-jarigen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar mega charizard X maakt alles goed.
Kan pas in december ofzoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:46 schreef Veluro het volgende:
Ik heb Pokemon X twee uur geleden besteld bij Wehkamp, vorige week een 3ds aangeschaft.. Ik ben er klaar voor!
Denk dat ik Fennekin ga kiezen, want vuurstarter
Weet iemand of je meteen Pokemon uit oude spellen over kan zetten? Heb nog een shiny Pikachu en shiny Ponyta op level 6 ofzo, dus zou fijn zijn als ik die mee kan trainen
Mega charizard X is gewoon geil.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, maar die Mega evoluties zijn echt bedacht door 12-jarigen.
2edgy4me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nieuwe mega evo's. Al waren er een paar gelekt..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:07 schreef Rikketik het volgende:
Die mega evoluties zijn echt een beetje hit-and-miss.
(Ik ga een paar geleakte mega evoluties opnoemen, dus SPOILER warning)Hebben alle starters een mega vorm of dat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:07 schreef Rikketik het volgende:
Die mega evoluties zijn echt een beetje hit-and-miss.
(Ik ga een paar geleakte mega evoluties opnoemen, dus SPOILER warning)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Dat is de boot van team rocket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We've got a winnerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat is de boot van team rocket.
nee echt niet. maak een foto en post het hier.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
We've got a winnerMaar zo ziet MegaGyarados er ook uit.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
nee echt niet. maak een foto en post het hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Maar hoe snel gaan jullie door dat spel heen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
herkenbaarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:59 schreef Bolters het volgende:
Ik wilde hem niet gelijk gaan aanschaffen, maar wachten op het voorjaar. Maar raak steeds meer hyped
Niet. Dat is niet mijn screen maar van een van de leakers van afgelopen week.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar hoe snel gaan jullie door dat spel heen...
Dat valt goed te doen eigenlijk, Ik speel een paar uur per dag en ben opweg naar gym twee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar hoe snel gaan jullie door dat spel heen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is te vangen in het wildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
hoezo niet? hopelijk krijg ik een smsje van de game mania vandaagquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:04 schreef SGYENZO het volgende:
NOG 1 DAG!! Kut dat ik m niet mag kopen.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 03:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is te vangen in het wild8 keer eevee vangen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik twijfel ook nog steeds.. Xerneas ziet er toffer uit dan Yveltar, Mega Charizard X toffer dan Mega Charizard Y (alhoewel ik waarschijnlijk toch voor Blastoise zal kiezen).. maar Y heeft Larvitar...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:50 schreef Bidoof het volgende:
Super jaloers, maar ik twijfel tussen X of Y:
- Mega Charizard X en Mewtwo X ownen
- Yveltar ownt Xerneas
En ik vind Blastoise eigenlijk veel leuker dan charizard... Help!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:02 schreef Rikketik het volgende:
Voor het eerst een mega evolutie gebruikt en ik moet zeggen dat het er toch wel heel tof uitziet hoor.Het geeft echt een kick als je het activeert.
Nog een leuk "detail" wat betreft Surf (spoiler warning, just in case):Dat was toch al in een eerder deel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas ja. Week van tevoren leaksquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:16 schreef Kensuke het volgende:
Zou het vandaag wel in meerdere winkels verkrijgbaar zijn, of moeten we echt tot morgen wachten? Het lijkt erop dat Nederlandse retailers zich eens aan de street date gaan houden.
Spel die je echt gespeeld moet hebben: Heart Gold/Soul Silverquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:27 schreef Seikcid het volgende:
Y ligt hier morgen op de mat als het goed is.
Ik vind zo'n 70 nieuwe pokemon meer dan genoeg maar dat is vooral omdat ik alle generaties op 1 en 5 na over heb geslagen. De megalutions vind ik ook niet zo boeiend, gelukkig zijn ze tijdelijk.
Ben vooral benieuwd naar de 3D wereld, graphics en hoe het spel verder 'volwassen' geworden is.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:40 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik heb zojuist Y ontvangen. Beat that
Wehkamp heeft nog niks laten weten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:34 schreef Sjiznit het volgende:
Net mailtje van bol.com binnen dat pakket is overgedragen aan de bezorger. Met een beetje geluk issie er vanavond. Anders toch morgen.
Dat wil zeggen dat ie morgen komt. Het is een gewoon POSTNL buspakket. Geen Pakketdienst.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:34 schreef Sjiznit het volgende:
Net mailtje van bol.com binnen dat pakket is overgedragen aan de bezorger. Met een beetje geluk issie er vanavond. Anders toch morgen.
Dit. Mijn froakie is al level 8quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:32 schreef Juless44 het volgende:
Media Markt Rotterdam Centrum: bet gekocht.
Haha, jij faalt echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
sinds wanneer zitten zulke dingen boven in?
black 2 of white 2 zijn de nieuwste (heb ze overgeslagen dus weet niet of ze leuker zijn dan black en white)quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet dat iedereen momenteel into Pokemon X en Y is () maar ik vroeg me af wat jullie de leukste/beste pokemonspel vinden voor de gewone DS.
En ik wil een Ponyta in HeartGold maar ik weet niet hoe. Gewoon omdat het altijd mijn lievelings pokemon was
Oh dankjequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:02 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
black 2 of white 2 zijn de nieuwste (heb ze overgeslagen dus weet niet of ze leuker zijn dan black en white)
ponyta zou niet heel lastig moeten zijn: http://www.serebii.net/pokedex-dp/location/077.shtml#hg
Iedereen is een noob op een punt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dankjeIk beken ook eerlijk dat dit de eerste keer is dat ik het echt speel, heb wel paar uur Black gespeeld maar ben ik mee gestopt (als ik die weer ga spelen doe ik een nieuwe game). Ben nu net de 8ste gym voorbij in HeartGold, ging ook echt met veel geluk want ik was er zeker van dood te gaan maar toch 3 pokemons dood gemaakt met mijn 4 levels lagere Noctowl. Nu moet ik wel trainen voor ik die drakengebeuren door kan komen
Ik ben een noob maar ik leer steeds iets meer. Ik ga straks meteen op jacht naar Ponyta. Schaam me wel beetje haha, iedereen hier snapt het spel helemaal en ik kom net een beetje kijken. Oh wat slecht
Hoop dat niemand me hier uitlacht als ik een domme vraag stelquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is een noob op een punt.
Niks raars aan.
ach zo zijn we allemaal begonnenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop dat niemand me hier uitlacht als ik een domme vraag stelDom als in dat iedereen dat wel weet en dat het best logisch is maar dat ik het niet zie ofzo
Morgen tussen 9"00 en 13"00. Nog 1 nachtje slapen voor mij dusquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wehkamp heeft nog niks laten weten.
Media Markt Groningen heeft hem ookquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:32 schreef Juless44 het volgende:
Media Markt Rotterdam Centrum: bet gekocht.
Pokemon Diamon/Pearl en Heart Gold/Soul Silver. Die vond ik beide beter dan Black/White, maar Black en White zijn wel makkelijker.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoop dat niemand me hier uitlacht als ik een domme vraag stelDom als in dat iedereen dat wel weet en dat het best logisch is maar dat ik het niet zie ofzo
Thanksquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Pokemon Diamon/Pearl en Heart Gold/Soul Silver. Die vond ik beide beter dan Black/White, maar Black en White zijn wel makkelijker.
Squirtle manquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Charmander binnennu weer terug om te trainen en pokemon te vangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Ik zou zeggen speel eerst black maar, als je andersom speelt ga je black misschien haten, terwijl het toch wel de een-na beste generatie wasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:56 schreef Munchlax het volgende:
Ik ga hem morgen (denk ik) halen, ik zit alleen met één probleem: Ik heb Black ook nog maar nooit verder gegaan dan de 2e gym. Wat zouden jullie doen? Eerst Black uitspelen en dan kopen of alvast kopen en allebei spelen?
Precies zoals ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef Veluro het volgende:
Kan niet wachten tot morgenIk fiets maar met mijn mams mee denk ik, die werkt bij PostNL, kan ik lekker op tijd spelen haha
Kiezen jullie ook al echt strategisch of gewoon wat je leuk vind? Ik ga namelijk Fennekin en Charmander kiezen, en dan krijg je ook nog eens een Torchic
Monotype team, als een baas.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef Veluro het volgende:
Kan niet wachten tot morgenIk fiets maar met mijn mams mee denk ik, die werkt bij PostNL, kan ik lekker op tijd spelen haha
Kiezen jullie ook al echt strategisch of gewoon wat je leuk vind? Ik ga namelijk Fennekin en Charmander kiezen, en dan krijg je ook nog eens een Torchic
Gewoon wat ik leuk vindt, al zorg ik altijd wel voor type coverage. Meestal heb ik teams van zo ongeveer 6 pokémon, maar omdat er zoveel toffe te vangen zijn nu, maak ik dit keer mijn team gewoon groter. Zo kan ik alle pokémon gebruiken die ik leuk vind, zonder dat ik een team zonder type coverage heb. Met de nieuwe Exp. All is het toch makkelijker geworden om al je pokémon te trainen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:25 schreef Veluro het volgende:
Wat vind jij de beste gen dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou zeggen speel eerst black maar, als je andersom speelt ga je black misschien haten, terwijl het toch wel de een-na beste generatie was
Dat meende ik al, maar ontving niks. Daarom vroeg ik het maar even, zal ik toch iets fout doen ergens.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 09:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://serebii.net/xy/wifievents.shtml
Via Nintendo Wireless/Mystery Gift.
Als je verbinding hebt met Wifi --> Mystery Gift --> Daarna kan je je Torchic ophalen bij een mannetje in een Pokémon Centre.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:00 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat meende ik al, maar ontving niks. Daarom vroeg ik het maar even, zal ik toch iets fout doen ergens.
Dank je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mega Houndoom daarentegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mega Heracross is echt lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mega Houndoom daarentegenWTF die heracrossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem leuk
![]()
Pokemon Soulsilver/Heartgold was behoorlijk goed, Black/White is toch beter, maar ik heb nu genoeg uurtjes gestoken in y om te zeggen dat dit toch wel de beste is... by far.quote:
W00t! Mega Heracross is lelijk maar Houndoom is vet, net zo als die Scizor!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 10:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
WTF die heracrossIk vind hem leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |