Dat moet sowieso.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, en toen ik dat zei stelde ik me aan en was ik een watje en moest ik me na laten kijken
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat heen en vermenigvuldig had misschien meer effect gehad.
Ja, maar dan wel man-vrouw, zoals het hoortquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]NEUKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Neh. Gewoon lekker strak en flink hard man-man. Zoals het lekker is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel man-vrouw, zoals het hoort
Adam and Eve, geen Adam and Stevequote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Gewoon lekker strak en flink hard man-man. Zoals het lekker is.
Nee, dan was t nl nooit zo uit de hand gelopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Adam and Eve, geen Adam and Steve.
True, en geen overbevolkingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dan was t nl nooit zo uit de hand gelopen
Zonder die hoer en die appel
Sorryquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, dan was t nl nooit zo uit de hand gelopen
Zonder die hoer en die appel
Maar dan mislukt het vermenigvuldig gedeelte.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Gewoon lekker strak en flink hard man-man. Zoals het lekker is.
Nog een voordeel van Terraria, haast niemand kent hetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:10 schreef Seikcid het volgende:
Ik mag niet meer thuiswerken sinds GTA uit is.
Evolution would find a way!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan mislukt het vermenigvuldig gedeelte.
Iets wat obscuur is hoeft niet minder verslavend te zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog een voordeel van Terraria, haast niemand kent het
Dat zeg ik ook niet, maar mijn baas weet dat nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:17 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Iets wat obscuur is hoeft niet minder verslavend te zijn.
Echt iets voor een Star Trek of Doctor Who afl, Planet of the Gaysquote:
Poop or die!!!quote:
Waarom niet, bang dat je je niet kunt inhouden qua W.O.G.?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil ook thuiswerken vanmiddag
Kan prima maar ik durf niet
nee omdat ik stagiaire ben en ze dan alleen denken dat je werkt als je er bentquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet, bang dat je je niet kunt inhouden qua W.O.G.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |