1x met de auto dusdanig gecrashed dat ie ontplofte, toen was het ook klaar, maar nog nooit eruit gevlogen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk irritant omdat het ziekenhuis geld kost en je weer terug bij af bent
Nee, niet fok... R*. Zij noemen het een aparte game. En aangezien de SP en MP niet gelijk startte, was het logisch om er 2 aparte threads van te maken. En nu is het ook nog steeds fijn, zodat het gezeik van "R* is kutquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoveel games met online modus die heel anders is echt zulke grote bullshit nog nooit gehoord maarja fok he
Idd Mensen die GTA online als apart zien dan GTA 5 vind ik gewoon stupidequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zoveel games met online modus die heel anders is echt zulke grote bullshit nog nooit gehoord maarja fok he
Dan noemen we het even hetzelfde spel... dat topic blijft een mooie plek voor de huil-posts dat het nog niet werkt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Woods het volgende:
[..]
Idd Mensen die GTA online als apart zien dan GTA 5 vind ik gewoon stupide
http://www.nowgamer.com/n(...)parate_to_gta_5.htmlquote:GTA Online features its own persistent world, built out of the same Los Santos to appear in GTA 5. But it's a separate game.
Update: In an interview with CVG, Leslie Benzies - Rockstar North's president - confirmed that GTA 5 and GTA Online are completely separate.
"It'll be GTA Online," said Benzies, "it's not part of GTA 5. Obviously it's set in the GTA 5 engine, but it's going to grow and evolve into its own thing.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan noemen we het even hetzelfde spel... dat topic blijft een mooie plek voor de huil-posts dat het nog niet werkt.
[..]
http://www.nowgamer.com/n(...)parate_to_gta_5.html
Door online te gaan met je PS4 en GTA5-PS4 versie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:37 schreef PicoMMP het volgende:
Maar als je straks de PS4 hebt, hoe kun je dan GTAO spelen?
Nee niks fok, jouw beperkte redeneringsvermogen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef HostiHawaii het volgende:
Godzeidank geen ge-emmer meer over online dat niet werkt. Heer-lijk.
Ik had een hoop modder en stront mijn kant op verwacht, maar dat valt weer mee.
Maar dit is GTA V Slowchat er is ook een special topic voor de Single Player.......quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
1x met de auto dusdanig gecrashed dat ie ontplofte, toen was het ook klaar, maar nog nooit eruit gevlogen.
[..]
Nee, niet fok... R*. Zij noemen het een aparte game. En aangezien de SP en MP niet gelijk startte, was het logisch om er 2 aparte threads van te maken. En nu is het ook nog steeds fijn, zodat het gezeik van "R* is kut", "Ik kan niet online
![]()
", "Zijn er meer mensen die niet online kunnen
" mooi daar geplaatst kan worden.
Ik denk, dat zodra de hype voorbij is, en vooral het gezeur, het best terug zou kunnen naar 1 thread.
maar ja, ik ben geen modje hier
En daar heb jij een punt...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar dit is GTA V Slowchat er is ook een special topic voor de Single Player.......
GTA V SCquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:44 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee niks fok, jouw beperkte redeneringsvermogen.
Door die mensen werd dit een algemene GTA V slowchat.. vandaar dat ik beetje moe word van dat gehuil hierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En daar heb jij een punt...
Maar die zijn pas bij deel 1, die tellen nog niet mee
Nou, kap zelf dan ook eens met janken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
GTA V SC
GTA V Online
GTA V SP
En vorige keer was er hier ook al gezeik waardoor dit topic SC was geworden door huilies
[..]
Door die mensen werd dit een algemene GTA V slowchat.. vandaar dat ik beetje moe word van dat gehuil hier
Nee ok dat het duidelijk is en je mij niet een mongool noemt na hier paar weken terug ook al gezeik was door het huilvolkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nou, kap zelf dan ook eens met janken.Snap je punt wel, maar klaar is klaar.
Juist. Hetzelfde als vlak voor de release mensen om de fucking minuut vroegen of hij al in de winkels lag. Royal sadness.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:00 schreef Cryothic het volgende:
Volgens mij is de conclusie gewoon, hier mag het over gta in het algemeen gaan. Online, offline... allemaal wel best, maar niet dat constante gezeur over dat online het niet doet. Dat kan mooi in het online topic.
Al zou het natuurlijk gewoon helemaal mooi zijn als men ophield met zeuren over het platliggen van die servers. Want het lost toch niks op
Hahaha dat is nog best moeilijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef Anushaar het volgende:
godsamme, met trevor een laser jatten wil maar niet lukken
Wat is een laser?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef Anushaar het volgende:
godsamme, met trevor een laser jatten wil maar niet lukken
R* zal je bedoelen. Kan er verder ook weinig aan doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hebben ze die zo genoemdquote:
Yup gaat als een lazerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:45 schreef Woods het volgende:
[..]
Hebben ze die zo genoemd
Die is best wel moeilijk om te stelen ja, ik was er een keer een metertje of 500 mee gekomen eer die raketten mij hadden neegeknald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |