Hoe veel bedraagt een bijstandsuitkering in belgie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt toch eenvoudig voorrekenen dat uitkeringen met alle extra's in Nederland en België voldoende zijn om kinderen te eten te geven. Het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. En blijkbaar stellen die ouders hun prioriteiten dus niet bij hun kinderen.
Waarom komt dit dan niet overal voor, maar vooral in bepaalde buurten in bepaalde grote steden? Die uitkeringen zijn daar toch niet lager dan elders?
Het is echt het foute prioriteiten stellen bij ouders. Wat wij dan weer gaan faciliteren door de zaken die op deze manier buiten de boot vallen voor ze op te vangen. Moeten we gewoon niet doen!
opnieuw de vraag; krijg jij niets anders dan of cola of water?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nog meer onzin. In bepaalde kringen mag het dan niet stoer zijn om geen cola te schenken maar echt niet iedereen denkt er zo over hoor.
Ik ken genoeg mensen waar frisdrank voor kinderen maar mondjesmaat geschonken wordt. Het is namelijk niet gezond.... Water is niet ongezond
Wat heb jij toch tegen het drinken van water ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
opnieuw de vraag; krijg jij niets anders dan of cola of water?
van de 400 soorten verse sappen, chocolademelk, yogi, houdbare sappen etc
allemaal uitgesloten, het drinkt cola of water
en iedereen die of kinderen heeft of ooit naar school is geweest weet dat je geen water hoeft te drinken
ik drink 3 liter per dag, hoe kom je in godsnaam op dergelijke idiote conclusiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen het drinken van water ?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hoe veel bedraagt een bijstandsuitkering in belgie?
hoop geblaat, geen kennis van zaken, typisch groot gebral van meneer de stoere rechtschmensch
http://www.ocmwgent.be/OC(...)p/hulp-Leefloon.htmlquote:¤ 1.089,82
genoeg hoe? vaste lasten en eten is daar minimaal 20% hoger dan hier en zijn er minder potjes op uit te likkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:19 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
http://www.ocmwgent.be/OC(...)p/hulp-Leefloon.html
Voldoende om een brood van te kopen dus.
Onderbouwing dat alles daar minimaal 20% duurder is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:21 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
genoeg hoe? vaste lasten en eten is daar minimaal 20% hoger dan hier en zijn er minder potjes op uit te likken
derhalve zie ik graag enige onderbouwing tegemoet
ik heb er gewoondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Onderbouwing dat alles daar minimaal 20% duurder is?
waar moet je heen dan? het ov is daar praktisch gratisquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Benzine is sws al goedkoper. Alles gaat dus niet op makker
je qoute de verkeerde trouwensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Benzine is sws al goedkoper. Alles gaat dus niet op makker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |