abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 17:32:49 #126
163650 Greys
pi_131814612
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is gewoon democatischer. Het klinkt tegenstrijdig. Dat er dan af en toe mensen uit fracties gaan of worden gezet geeft alleen maar aan dat die mensen niet klakkeloos achter de partijtop aanlopen. Of je het nou met die mensen eens bent of niet maakt weinig uit.

Daarom vind ik het afbranden van die man dat veel PVV'ers (lees Fok, Telegraaf, Geenstijl maar na over deze zaak) nu doen ook eigenlijk nogal totalitair of fascistisch aandoen: "Je hebt de sterke leider te volgen. Tegenspraak dulden we niet, als je het oneens bent met de koers dan ben je gek." En daarmee snijdt het punt van de man dat de PVV wel een sekte leek behoorlijk hout.
Ik ben geen volger van de 'grote blonde leider', maar eerlijk is eerlijk, ik vind dat geleuter van die jongen over 'sekte' en vooral dat je er dan nooit meer uit komt echt volslagen onzin en stemmingmakerij. Zeg nou zelf, er ZIJN toch al een flink aantal uit gestapt en vertrokken?

Als je het oneens bent met de koers van een partij (welke partij dan ook) dan kan je beter opstappen, da's toch logisch? En dan kan/mag je ook opstappen, net als deze ook deed. Dus dat had hij beter niet kunnen zeggen, dan had hij een stuk minder over zich heen gekregen denk ik, want dit komt op een hoop mensen gewoon dom over, zeggen dat je er niet uit kunt, terwijl je er zelf gewoon uit stapt :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131814930
Je mag toch van Geert Wilders en de PVV wel zeggen waar het op staat? Ook al is dat heel kritisch naar hem en zijn partij toe?

Of moet je tegenwoordig iets formuleren als: Je zal het niet mogen zeggen van de grote blonde leider, maááárrrrr <insert waslijst aan kritiekpunten>
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 17:50:49 #128
163650 Greys
pi_131815013
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:46 schreef Ulx het volgende:
Je mag toch van Geert Wilders en de PVV wel zeggen waar het op staat? Ook al is dat heel kritisch naar hem en zijn partij toe?

Of moet je tegenwoordig iets formuleren als: Je zal het niet mogen zeggen van de grote blonde leider, maááárrrrr <insert waslijst aan kritiekpunten>
Ja, dat mag toch ook? Dat doet ie toch?
Alleen zet ik mijn vraagtekens bij het 'je komt er niet meer uit' gedeelte, dat lijkt me je reinste onzin als je ziet dat deze jongen zelf ook opstapt en kennelijk niet bij de deur is tegengehouden :)

Iedereen die de PVV ooit verlaten heeft en flinke kritiek heeft geuit kan toch nog gewoon over straat, zat bij praatprogramma's etc. Dus ik snap enkel dat ene stukje niet van wat hij zei over er niet meer uit kunnen, da's alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')