Roepen de broden vanuit de oven en gaat het sneeuwen als je je dekbed opschudt?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Appels vers vd boom, het lekkerste wat eris! Heb er al drie ggrote van op en de rest roept mij... moet nog de hele middag
Ik had maandag dit, makkelijk en erg lekker!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:53 schreef Probability het volgende:
M'n vader komt eten, dus iets normaals met de schijf van 5 en zo (exotisch is meer dan prima, maar geen super hippe raw salad of zo)
Oh en geen rood vlees (jicht)
Rijst met kip kerriequote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:53 schreef Probability het volgende:
M'n vader komt eten, dus iets normaals met de schijf van 5 en zo (exotisch is meer dan prima, maar geen super hippe raw salad of zo)
Oh en geen rood vlees (jicht)
Met bloemkool. . Nomquote:
Zat er slagroom op?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik deed net een Loveli en gooide mn koffie om!
Ja!quote:
Ik denk dat Co je koffie heeft omgegooid dan!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb wat psychische ondersteuning nodig voor een uur fietsen zo.
Volgens mij met tegenwind.
Als een soort van Uri Geller act?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat Co je koffie heeft omgegooid dan!
Mhehehe, ik zou nog een tweede keer kijken naar dat lepeltje!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Als een soort van Uri Geller act?
Mn lepeltje is nog niet verbogen, dat had het wel afgemaakt dan.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat Co je koffie heeft omgegooid dan!
Download Red Dwarf.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:54 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben nog geen dag werkloos en ik verveel al me gigantisch...
Red Dwarf al gezienquote:
NEVERMINDquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:20 schreef Opdekop het volgende:
Weten jullie misschien of er nog leuke android apps zijn waarbij je ongeveer hetzelfde kunt doen als bij die van het voedingscentrum? Bijhouden enzo?
Ik zal 'm niet omgooien deze keer.quote:
Ik heb hem nog niet gelopen hoor.. Mijn loopmaatjes denken dat het wel goed komt, en ik ga het ook wel doen (denk ik), maar wil er ook graag een beetje van genieten.quote:
Spannend!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:04 schreef Quinazoline het volgende:
'mogguh! Gisteren kwamen er teveel speculaasjes bij mijn lijst, dus vandaag doe ik weer normaal. Mijn eerste halve marathon is over 1,5 week, ik ben aan het bijkomen van een zware verkoudheid en een lichte blessure, dus ik moet maar even goed voor mezelf zorgen de komende tijd.
Planning voor vandaag:
O: brinta, melk
T: klein stukje speculaas
L: 2 roggebrood houmous, halve winterpeen, stengel bleekselderij, houmous, gekookt eitje
T: rest van de L als er over is.
D: tips zijn welkom
S/B: yogaDVD of kinect
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:
De tentamens ide mijn studenten (100 stuks) dinsdag gemaakt hebben zijn kwijt....Beuh!
Omg, wat erg!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:
De tentamens ide mijn studenten (100 stuks) dinsdag gemaakt hebben zijn kwijt....Beuh!
ik hoef de helft maar na te kijken. En ik hoop dat ze alleen maar lost in the system zijn, niet definitief kwijt. Ik verdoe alleen heel erg veel tijd met naar ze zoeken, op dit moment.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:19 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Dat lijkt me echt vreselijk. Moet jij ze allemaal nakijken trouwens?
Getsie, engels ontbijt!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Definitief lijstje gisteren:
O: kwark met key lime pie vulling en frambozen, koffie met slagroom
B: van en naar sportschool fietsen
S: rug en triceps trainen, 10 minuten crosstrainer
L: 4 boterhammen, 2 met filet americain, 1 gebraden gehakt, 1 gekookte worst
B: uur fietsen
T: stukje brood, 2 slokken bier
D: pizza
B: uur naar huis fietsen
Vandaag plant rot, want afspraken op onhandige tijden'
O: 2 geroosterde boterhammen, 2 plakken bacon, 3 eitjes, beetje baked beans
T: appel
L: (laat) restje paardenstoofvlees met wat pasta
B: 2 keer een uur fietsen
D: (laat) die krieltjes, sperziebonen, tomaat, tonijn salade met 2 eitjes erbij.
Balen (en fijn dat je maar de helft hoeft na te kijken, dat kost zooooo veel tijd). 'Gewoon' afwachten gaat het ook niet oplossen, wel?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik hoef de helft maar na te kijken. En ik hoop dat ze alleen maar lost in the system zijn, niet definitief kwijt. Ik verdoe alleen heel erg veel tijd met naar ze zoeken, op dit moment.
nou ja, op dit moment neemt niemand die me kan helpen de telefoon op. Maar goed, verder moet ik alleen maar dingen schrijven, en daar ben ik ook niet echt in de mood for, zeg maar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:38 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Balen (en fijn dat je maar de helft hoeft na te kijken, dat kost zooooo veel tijd). 'Gewoon' afwachten gaat het ook niet oplossen, wel?
Neejoh, lekker juist!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Getsie, engels ontbijt!Best veel, of heb je de hele ochtend afspraken waardoor je niet echt tussendoor kunt eten? Dan begrijp ik de bodem wel. Mooie L en D (ik neem aan dat de pasta volkoren is?).
Pizza was niet gepland, maar moest sowieso wat eten voor mn uur fietsen want anders zou ik gegarandeerd een hongerklop krijgen. Leek me ook niet zo handig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:39 schreef _aurum_ het volgende:
Succes Moblo en Q!
Was je paardenvlees lekker Henk?
Ik vind je lijstje van gister echt 3x crappy. Krijg je 's ochtends op je donder van Co en dan schuif je 's avonds alsnog pizza naar binnen![]()
Geef eens een breakdown van K/E/V?
Ach, wat zal ik zeggen. Een borrel die om 5 uur begint, uurtje fietsen met tegenwind, je kent het wel. Het vergt idd wat meer planning.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:00 schreef _aurum_ het volgende:
Wat ik bij mij heb gemerkt is dat ik echt moet plannen en nadenken over wat ik wanneer naar binnen schuif.
Een hongerklop krijgen betekent dat je niet goed gepland hebt... ik word ook echt supersjaggie dan
Dus ik zorg dat ik ook noodgevallen snacks heb
Nootjes in een zakje, ik scoor van die eiwitrepen; ja ik weet dat die dingen 2 euro per stuk zijn ofzo, maar ik eet ze niet iedere dag en beter geld lappen dan cheapskate zijn en me weer vergrijpen aan troep (voor mij een grote valkuil) en een shake hoort er ook standaard bij.
Havermoutshake staat klaar voor onderweg en ik ben een stuk minder picky als het gaat om het eten van mn carbs.quote:Qua havermoutshake;
Niet trainingsdagen -> 35 gr havemout, 15 gr chia of lijnzaad, schep eiwitpoeder en 50 gram frambozen
trainingsdagen -> 60 gr havemout, 15 gr chia of lijnzaad, schep eiwitpoeder en 50 gram frambozen
MAAAAAAR, ik eet alleen carbs aan het eind van de dag en rond mijn training, dus houd rekening met je macro's. Ik weet je KEV niet, maar het lijkt alsof je erg veel carbs eet....
Ik gooi al die meuk trouwens gewoon in een shakebeker, als ik thuis ben zet ik de staafmixer erop als ik niet thuis ben dan gooi ik er meestal 5 mins voor gebruik water bij en schudden maar
Als ik wil dat het snel verteerbaar is, bijv. omdat ik zo ga sporten dan maak ik ze 5 mins van te voren. Als ik wil dat ik langer vol zit dan gooi ik er eerder water bij, dan vult het langer omdat de havermout opzwelt.
Als je de troep skipt heb je inderdaad de eerste hindernis al genomen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ach, wat zal ik zeggen. Een borrel die om 5 uur begint, uurtje fietsen met tegenwind, je kent het wel. Het vergt idd wat meer planning.
Gooi voor vanavond nog wel een mueslireep ofzo in mn tas. Misschien niet de beste keuze, maar ik kan er wel een uur op fietsen.
[..]
Havermoutshake staat klaar voor onderweg en ik ben een stuk minder picky als het gaat om het eten van mn carbs.
Mijn grootste valkuil is troep eten. En dan bedoel ik echt troep in de vorm van dropjes, witte chocolade en bonbons en meer van die ongein. Dat ga ik eerst maar eens uit mijn systeem gooien, dan ga ik daarna wel eens beginnen aan finetunen.
Sowieso maakt het voor afvallen ook niet zoveel uit als je het toch altijd al doet, ook als je "dik" bent.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:08 schreef Mini. het volgende:
Goh, ik lees net weer eens op de site van Weight Watchers dat je met seks gemiddeld evenveel calorieën verbrandt als met 5km hardlopen. Eens in de tijd wordt zoiets weer ergens geroepen en elke keer vraag ik me weer af wat je daar dan wel niet voor moet doen.Heeft iemand ooit een fatsoenlijke onderbouwing van zoiets gezien?
Dat mensen dat als *gemiddelde* halen geloof ik trouwens al helemaal niet...
quote:
Ik heb een no-low-karbo ritme aangewend in 2 dagen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:44 schreef the85mc het volgende:
Ik zorg ook dat ik altijd goede spullen in huis heb voor als ik trek krijg. Kwark, bananen, tonijn, tomaten dat soort dingen.
Laatste tijd door omstandigheden niet zo best gegeten, en weinig getraind. Merk wel dat ik toch sterker ben dan eerder. Boten van rond de 250 kg kan ik nu alleen op de wal trekken en op de kop leggen. Boten slepen als maatstaf![]()
![]()
En lukt het ritme vinden beetje Viz? Ik doe zelf als ik die dag niet werk dat ik een soort vaste dingen doe. Eerst ga ik vacatures zoeken, dan een paar brieven sturen,dan wat 'oude' sollicitaties terugbellen. Ik probeer ook iedere dag te sporten. Vanaf een uur of 4 ga ik internet wat afstruinen op zoek naar interessante boten.
Dan heb je niet zo snel dat je een hele dag beetje rond zit te lummelen.
Vanaf volgende week heb ik parttime baanNiet mijn vakgebied maar toch wat om handen.
Heb je haar 'meubels' ook meteen even in de was gezet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]happy feet!
[..]
Ik heb een no-low-karbo ritme aangewend in 2 dagen.
Karbo's als lunch is dus officieel een ding nu
Enige echt nuttige wat ik vandaag heb gedaan is meubels verplaatsen bij de buurvrouw
"je ziet er wel uit als een sterke kerel" /ladiesman
Nawwww!quote:
Moet je ze eerst afstoffen volgens mijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je haar 'meubels' ook meteen even in de was gezet?![]()
[..]
Nawwww!![]()
85mc, fijn van de parttime baan!
Ja, ze zijn weer terecht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Spinrag
Heb je het al gevonden Jeager??
Lijst
O: kwark, griekse yoghurt , basterdsuiker
T's: cup a soup snert, halve paprika, halve komkommer, 250 gr wortelen, cappuccino
L: 2 boterhammen met rosbief, gekookt ei, likje mayo, tomaat. Bruine bonensoep met spek en rookworst, beker melk, halve krentenbol met kaas
T's 2 grote appels, grote peer, paar dropjes, blokje pure choco
D: Veel sperziebonen, veel verse spinazie geroerbakt met knoflook, anjovis (als het kan met andijvie moet het zo ook kunnen toch? ) en tomaat. Oven patat, zelfgemaakte satesaus, gebakken kippenlevers met ui en champignons
T zoute stokjes
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet je ze eerst afstoffen volgens mij![]()
Ik geloof het niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:08 schreef Mini. het volgende:
Goh, ik lees net weer eens op de site van Weight Watchers dat je met seks gemiddeld evenveel calorieën verbrandt als met 5km hardlopen. Eens in de tijd wordt zoiets weer ergens geroepen en elke keer vraag ik me weer af wat je daar dan wel niet voor moet doen.Heeft iemand ooit een fatsoenlijke onderbouwing van zoiets gezien?
Dat mensen dat als *gemiddelde* halen geloof ik trouwens al helemaal niet...
Verliefde, urenlange sex... ja dan wel. Een afgewerkt vluggertje?? Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:44 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.
Vandaag had ik huisgemaakte koekjes mee. Niet goed dus. Verder wel gewoon braaf een boterham met houmous en een met kaas op
Het is in ieder geval leuker dan hardlopen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Verliefde, urenlange sex... ja dan wel. Een afgewerkt vluggertje?? Was het maar zo'n feest
Sta je een beetje droog uniek?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Verliefde, urenlange sex... ja dan wel. Een afgewerkt vluggertje?? Was het maar zo'n feest
Nee, integendeel .. maar was het maar zo'n feest dat het beter is dan hardlopen. Ik hou van liefde en daarna koezen .quote:
Ah ok, omdat je gister ook al iets zei over fatsoenlijk aftrekkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee, integendeel .. maar was het maar zo'n feest dat het beter is dan hardlopen. Ik hou van liefde en daarna koezen .
Dat kan ik ook nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Ah ok, omdat je gister ook al iets zei over fatsoenlijk aftrekken
Moe! Vandaag weer training gegeven voor de invulling van mijn paper. Het praktijkdeel zit er nu op. nu nog fatsoenlijk verwerken. Maar veel voldoening dus dat is goed. Freud klungelt met zijn gezondheid, dat is minderquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet
Hoe is het An?
Zeker alleen onfatsoenlijk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet
Hoe is het An?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |