Heeft hij nog steeds een relatie met zijn vrouw?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij heeft samen met zijn vrouw ook een koophuis. Het was ook in het nieuws ten tijde van de moord dat Van der Graaf en/of zijn vriendin vlak voor de moord een grote som geld had ontvangen.
Dus: enkeltje Rian Air en toedeledokie Volkert.
Precies. Allemaal extra kosten omdat een stel debielen denken dat ze boven de wet staan.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef anonymoussie het volgende:
Zijn vrouw werd toch ook bedreigd enzo. Toen moest zij (en kids?) in veiligheid worden gebracht.
Dat zullen ze heus niet gedacht hebben.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Allemaal extra kosten omdat een stel debielen denken dat ze boven de wet staan.
Ik denk het wel eigenlijk. Die werden wakker en dachten laten we vandaag eens lekker gek doen. Of nee, we doen er nog een paar scheppen bovenop en gaan ons als debielen gedragen! Ja, dat gaan we doen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zullen ze heus niet gedacht hebben.
Ja, en je mag ook geen mensen vermoorden, toch doen sommige mensen dat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Dat mag omdat wij in Nederland een paar wetten hebben. De belangrijkste is de Grondwet, die begint met een artikel waarin in plechtige woorden staat dat iedereen in Nederland in gelijke omstandigheden gelijk behandelt moet worden.
Andere vrijgelaten moordenaars hebben geen politieke moord op hun naam staan in Nederland.quote:Andere vrijgelaten moordenaars, en die zijn er zat, is ook niet gevraagd om (openlijk) spijt te betuigen van hun daden. Willem Holleeder bijvoorbeeld is na het uitzitten van zijn straf vrijgelaten, zonder dat hij op zijn knietjes om vergeving moest smeken en zich de haren uit het hoofd trekkend berouw moest tonen.
Wat een manier van discussieren...quote:En hoe weet jij zo zeker dat Volkert geen spijt heeft? Spreek je hem soms geregeld?
Lekker eenzijdig, maar het zooitje werd echt niet alleen gemaakt door Fortuyn's achterban.quote:Ik vraag me af of Volkert geen spijt heeft: gezien het zootje dat Fortuijns achterban er daarna van gemaakt heeft kan je een dynamo aansluiten op de in zijn graf rondtollende Pim, en zal Volkert zich ook vanaf het moment dat hij weer kranten mocht lezen duchtig achter de oren hebben gekrabd.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:(Met Pim hadden we geen JSF gehad, die wilde alleen de marine overhouden en land- en luchtmacht totaal afschaffen).
telegraafquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:58 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja, en je mag ook geen mensen vermoorden, toch doen sommige mensen dat.
[..]
Andere vrijgelaten moordenaars hebben geen politieke moord op hun naam staan in Nederland.
[..]
Wat een manier van discussieren...
Maar er was een programma een tijdje terug: Edwin (de neef) zoekt Fortuyn. Daarin was Volkert heel duidelijk over zijn spijt.
[..]
Lekker eenzijdig, maar het zooitje werd echt niet alleen gemaakt door Fortuyn's achterban.
Bovendien was er nog een Leefbaar Rotterdam die er geen zooitje van maakte. Overigens hebben sommige ex-LPFers gewoon een gemeentelijke politieke partij met zetels.
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Nee, ik weet dat Pim Fortuyn alleen de marine wilde overhouden, omdat ik -kennelijk in tegenstelling tot zijn andere fans- zijn boek "De puinhopen van 8 jaar paars" heb gelezen.quote:
prima tochquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat Pim Fortuyn alleen de marine wilde overhouden, omdat ik -kennelijk in tegenstelling tot zijn andere fans- zijn boek "De puinhopen van 8 jaar paars" heb gelezen.
Ik zal het jullie makkelijk maken: pagina 175, zoek het maar even op, daar staat:
"... Eens temeer bleek hieruit dat de minister van Defensie zijn departement en de krijgsmacht niet kent, laat staan beheerst, hetgeen overigens voor de meeste paarse bewindslieden geldt. In dit land maken ambtenaren al dan niet in uniform of toga de dienst uit en niet de politieke bestuurders en de volksvertegenwoordiging, zo simpel is dat. Om nu aan deze enormiteit een einde te maken, zijn naast de bovenvermelde sanering de volgende maatregelen nodig:
1. Opheffing van de Koninklijke Landmacht.
2. Opheffing van de Koninklijke Luchtmacht.
3. De Koninklijke Marine wordt de enige krijgsmacht die ons land nog telt.
4. In de Koninklijke Marine Luchtvaartdienst wordt het vliegend materieel en personeel van de huidige Koninklijke Luchtmacht geïntegreerd.
5. In het Korps Mariniers worden die onderdelen van de Koninklijke Landmacht geïntegreerd die nodig zijn voor defensie- en vredesoperaties op de grond.
6. Er komt een admiraliteit voor de gehele aldus hervormde krijgsmacht, de Koninklijke Marine.
7. Die admiraliteit bestaat uit een admiraal (de door mij sterk opgewaardeerde functie van de huidige chef defensiestaf) en drie vice-admiraals, te weten: a. een vice-admiraal varend materieel en manschappen; b. een vice-admiraal grondtroepen en materieel; c. een vice-admiraal vliegend materieel en personeel. De admiraliteit functioneert als een Raad van Bestuur voor de krijgsmacht, de vice-admiraals daarnaast als divisiedirecteuren voor respectievelijk, zee-, land-, luchttroepen.
8. Boven de admiraliteit staat de minister c.q. staatssecretaris van Defensie, daarin op het managementterrein geassisteerd door de secretaris-generaal van het ministerie van Defensie.
9. Het ministerie van Defensie wordt teruggebracht tot een klein faciliterend apparaat voor de minister c.q. staatssecretaris en voor de krijgsmacht, de Koninklijke Marine. Dit kwalitatief hoogwaardige apparaat ondersteunt de bewindspersoon bij het ontwikkelen van beleid en defensiestrategie en controleert op hoofdlijnen de krijgsmacht op basis van vooraf overeengekomen targets inzake prestaties en uitvoering van het beleid."
Daarom snap ik ook niet dat er ook maar iemand is die geloofde dat hij echt de ochtend van zijn dood met dat vliegtuigspottertje heeft gebeld en gezegd: "Dat vliegtuig Mat, toch maar doen."
Ik zou zeggen, lees dat boekje eens, er staan best wel verstandige dingen in.
en die 'grap' staat dan ook in "De puinhopen..." als voorzet uitgewerkt? Zoals ik al zei: blaas het stof van het boek af en blader eens naar pagina 175.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:24 schreef arjan1112 het volgende:
Dat van alleen de Marine houden, had Pim als een soort grap gezegd bij Barend en van Dorp
Jongens van de Marine zag ie wel zitten.
Voortaan even verder tellen dan 3quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat Pim Fortuyn alleen de marine wilde overhouden, omdat ik -kennelijk in tegenstelling tot zijn andere fans- zijn boek "De puinhopen van 8 jaar paars" heb gelezen.
Ik zal het jullie makkelijk maken: pagina 175, zoek het maar even op, daar staat:
"... Eens temeer bleek hieruit dat de minister van Defensie zijn departement en de krijgsmacht niet kent, laat staan beheerst, hetgeen overigens voor de meeste paarse bewindslieden geldt. In dit land maken ambtenaren al dan niet in uniform of toga de dienst uit en niet de politieke bestuurders en de volksvertegenwoordiging, zo simpel is dat. Om nu aan deze enormiteit een einde te maken, zijn naast de bovenvermelde sanering de volgende maatregelen nodig:
1. Opheffing van de Koninklijke Landmacht.
2. Opheffing van de Koninklijke Luchtmacht.
3. De Koninklijke Marine wordt de enige krijgsmacht die ons land nog telt.
4. In de Koninklijke Marine Luchtvaartdienst wordt het vliegend materieel en personeel van de huidige Koninklijke Luchtmacht geïntegreerd.
5. In het Korps Mariniers worden die onderdelen van de Koninklijke Landmacht geïntegreerd die nodig zijn voor defensie- en vredesoperaties op de grond.
6. Er komt een admiraliteit voor de gehele aldus hervormde krijgsmacht, de Koninklijke Marine.
7. Die admiraliteit bestaat uit een admiraal (de door mij sterk opgewaardeerde functie van de huidige chef defensiestaf) en drie vice-admiraals, te weten: a. een vice-admiraal varend materieel en manschappen; b. een vice-admiraal grondtroepen en materieel; c. een vice-admiraal vliegend materieel en personeel. De admiraliteit functioneert als een Raad van Bestuur voor de krijgsmacht, de vice-admiraals daarnaast als divisiedirecteuren voor respectievelijk, zee-, land-, luchttroepen.
8. Boven de admiraliteit staat de minister c.q. staatssecretaris van Defensie, daarin op het managementterrein geassisteerd door de secretaris-generaal van het ministerie van Defensie.
9. Het ministerie van Defensie wordt teruggebracht tot een klein faciliterend apparaat voor de minister c.q. staatssecretaris en voor de krijgsmacht, de Koninklijke Marine. Dit kwalitatief hoogwaardige apparaat ondersteunt de bewindspersoon bij het ontwikkelen van beleid en defensiestrategie en controleert op hoofdlijnen de krijgsmacht op basis van vooraf overeengekomen targets inzake prestaties en uitvoering van het beleid."
Daarom snap ik ook niet dat er ook maar iemand is die geloofde dat hij echt de ochtend van zijn dood met dat vliegtuigspottertje heeft gebeld en gezegd: "Dat vliegtuig Mat, toch maar doen."
Ik zou zeggen, lees dat boekje eens, er staan best wel verstandige dingen in.
Dé vraag idd....quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waar moet zo`n iemand heen vraag ik mij dan af?
Wat mij betreft wordt hij door net zo'n gek omgelegdquote:
Over domheid gesprokenquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:21 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt hij door net zo'n gek omgelegd
Maar meestal komen kogels alleen van links
Daarom mogen we ook niet alleen een mening hebben, maar hem ook op internet slingeren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:41 schreef sorcees het volgende:
En alweer een heel topic vol met wannabee rechters, droevig, schoenmaker blijf bij je leest.
Maar laat ik het maar gemakshalve scharen onder het kopje van het hebben van een "eigen" mening, en DAT mag.
Gelukkig leven wij nog steeds in een behoorlijk "vrij" land.
Wat een rotland.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/557(...)olkert-vd-graaf.html
Ja, het is een groot complot, allemaal gericht tegen die lieve, onschadelijke radicalen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Wat een rotland.
En maar afvragen waarom de burger zijn vertrouwen verliest in de rechtstaat.
De politiek en de moordenaar zijn er dus gewoon mee weggekomen om Pim Fortuyn uit de weg te ruimen omdat ze wisten dat ze het anders niet van hem konden winnen.
En dan de vinger wijzen naar Fortuyn/Wilders dat ze de samenleving verdelen/polariseren/negatiever maken/etc, terwijl dit juist de samenleving verdeelt/polariseert/negatiever maakt/etc.
het verdeelt de maatschappij in zij die de gerechtelijke macht het liefst willen opdoeken en zelf met pek en veren wil bezig gaan en zij die toch liever een onafhankelijke rechtsmacht prefereren...quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:45 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Wat een rotland.
En maar afvragen waarom de burger zijn vertrouwen verliest in de rechtstaat.
De politiek en de moordenaar zijn er dus gewoon mee weggekomen om Pim Fortuyn uit de weg te ruimen omdat ze wisten dat ze het anders niet van hem konden winnen.
En dan de vinger wijzen naar Fortuyn/Wilders dat ze de samenleving verdelen/polariseren/negatiever maken/etc, terwijl dit juist de samenleving verdeelt/polariseert/negatiever maakt/etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |