Ja dat is 1 bekende vorm van stonersoplossingen tegen het steeds moeten opstaan anders.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe dat door gewoon alle benodigdheden voor een chille avond binnen handbereik van het bed te leggen
Oh, maar dat soort dingen doe ik ook als ik nuchter benquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja dat is 1 bekende vorm van stonersoplossingen tegen het steeds moeten opstaan anders.
Maar ook dat je bedenkt dat je bijvoorbeeld alle bestanden in 1 keer selecteert op te uploaden ipv dat je het per bestand moet doen en elke keer weer die handelingen moet verrichten ipv 1 keer en dan gaat het vanzelf.
En zo nog veel meer dingen.
android heaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef FL_Freak het volgende:
Vandaag komen ze mijn telefoon weer terugbrengen. Heeft het leentoestel het zojuist begeven
quote:
alles cool?quote:
Kook maar lekker van binnen, dan.quote:
Doe eens liefquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kook maar lekker van binnen, dan.
Ik ben lief.quote:
okquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Moira lijkt eigenlijk ziek op skyler van breaking bad
okquote:
Ik weet van beiden niet hoe ze eruit zien. Breaking bad ga ik denk ik wel een keer helemaal downloaden nu hij afgelopen is dan kan ik kijken wanneer ik wil.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Moira lijkt eigenlijk ziek op skyler van breaking bad
watquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:56 schreef FL_Freak het volgende:
uns ga lekker weg als je zo sjaggo gaat doen
?volgens mij doet hij niet meer dan een soort van trollen/voor de lol postenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:56 schreef FL_Freak het volgende:
uns ga lekker weg als je zo sjaggo gaat doen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
?volgens mij doet hij niet meer dan een soort van trollen/voor de lol posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |