Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Gewoon blijven roken niet in je hand laten op roken. Of je deelt hem en zorgt dat na elke puff puff er gepassed wordt. En dan wordt de volgende aangestoken. Is nog best wel stealth zo met sigaret. Alleen dat doorgeven is aan de ene kant riskanter omdat je sneller een joint doorgeeft dan een sigaret maar als hij blijft verplaatsen is hij ook moeilijker te lokaliseren en verspreid de geur zich snel overal wat dat ook moeilijker maakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zal daar geen wiet in stoppen want met zo'n hulsel brand de wiet toch snel weg?
Heb er nog 2 op mijn balkon staan, zijn eigenlijk binnenplanten die pas eind octobter ongeveer oogstrijp zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:35 schreef badtripbob het volgende:
Oh ja ik dacht gewoon in je huis of tuin. Ja , op die manier zou ik ook geen foto's maken nee.
Eigenlijk moeten ze een machine uitvinden waar je een hele plant in pleurt die dan netjes de toppen van de bladeren en takjes scheidt. Dan wordt een grote kwekerij in je eentje runnen ineens een stuk meer mogelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 05:58 schreef sig000 het volgende:
Die hele zooi knippen daar zit aardig wat werk in, heb ik gelukkig nog altijd stel vrijwilligers waarmee we dan samen een gezellig oogstfeest van maken.
Die is er wel maar dan mis je het hele feest.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 06:52 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze een machine uitvinden waar je een hele plant in pleurt die dan netjes de toppen van de bladeren en takjes scheidt. Dan wordt een grote kwekerij in je eentje runnen ineens een stuk meer mogelijk
Je kan toch alsnog een wietfeest geven zonder dat mensen aan de arbeid hoeven? Ik bedoel als stoner ben je toch ingesteld om met zo min mogelijk moeite zo veel mogelijk voor elkaar te krijgen. Niet echt lui te noemen maar liever geen extra moeite doen als dat nergens voor nodig is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 06:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is er wel maar dan mis je het hele feest.![]()
Oh ik ben gewoon full blown luiquote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je kan toch alsnog een wietfeest geven zonder dat mensen aan de arbeid hoeven? Ik bedoel als stoner ben je toch ingesteld om met zo min mogelijk moeite zo veel mogelijk voor elkaar te krijgen. Niet echt lui te noemen maar liever geen extra moeite doen als dat nergens voor nodig is.
Draai alvast een joint voor hem voor als hij wakker wordt. Wiet helpt tegen misselijkheid.Das ook een van de redenen dat ze het aan chemo en aids-patienten geven zodat ze eetlust krijgen en het niet direct weer uitkotsen. Werkt natuurlijk niet tegen misselijkheid van alcohol want dan ga je juist kotsen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:15 schreef Moira. het volgende:
Mensen die zo moeten werken
Gister ging de dag best snel, hopelijk is dat vandaag ook weer zo
Arme Mono ligt misselijk in bedHoop dat het over is als 'ie wakker wordt
Ik wordt altijd juist heel creatief en dan ook in bedenken hoe ik dingen gemakkelijker kan maken of nog beter helemaal geautomatiseerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik ben gewoon full blown lui
Maar dat was ik ook al voor ik ooit wiet begon te gebruiken.
Alleen wiet maakt mij wel extra lui
Neh, hij moet morgen weer treinen rijdenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Draai alvast een joint voor hem voor als hij wakker wordt. Wiet helpt tegen misselijkheid.Das ook een van de redenen dat ze het aan chemo en aids-patienten geven zodat ze eetlust krijgen en het niet direct weer uitkotsen. Werkt natuurlijk niet tegen misselijkheid van alcohol want dan ga je juist kotsen.
Ik doe dat door gewoon alle benodigdheden voor een chille avond binnen handbereik van het bed te leggenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik wordt altijd juist heel creatief en dan ook in bedenken hoe ik dingen gemakkelijker kan maken of nog beter helemaal geautomatiseerd.
Ja dat is 1 bekende vorm van stonersoplossingen tegen het steeds moeten opstaan anders.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe dat door gewoon alle benodigdheden voor een chille avond binnen handbereik van het bed te leggen
Oh, maar dat soort dingen doe ik ook als ik nuchter benquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:28 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja dat is 1 bekende vorm van stonersoplossingen tegen het steeds moeten opstaan anders.
Maar ook dat je bedenkt dat je bijvoorbeeld alle bestanden in 1 keer selecteert op te uploaden ipv dat je het per bestand moet doen en elke keer weer die handelingen moet verrichten ipv 1 keer en dan gaat het vanzelf.
En zo nog veel meer dingen.
android heaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef FL_Freak het volgende:
Vandaag komen ze mijn telefoon weer terugbrengen. Heeft het leentoestel het zojuist begeven
quote:
alles cool?quote:
Kook maar lekker van binnen, dan.quote:
Doe eens liefquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kook maar lekker van binnen, dan.
Ik ben lief.quote:
okquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Moira lijkt eigenlijk ziek op skyler van breaking bad
okquote:
Ik weet van beiden niet hoe ze eruit zien. Breaking bad ga ik denk ik wel een keer helemaal downloaden nu hij afgelopen is dan kan ik kijken wanneer ik wil.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Moira lijkt eigenlijk ziek op skyler van breaking bad
watquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:56 schreef FL_Freak het volgende:
uns ga lekker weg als je zo sjaggo gaat doen
?volgens mij doet hij niet meer dan een soort van trollen/voor de lol postenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:56 schreef FL_Freak het volgende:
uns ga lekker weg als je zo sjaggo gaat doen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
?volgens mij doet hij niet meer dan een soort van trollen/voor de lol posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |