+1 Ik vind het ook fijn om nog een beetje samen een avond te hebben. M gaat tussen 19.30 en 20 uur naar bed. Ik snap nooit hoe mensen het vooral elkaar krijgen om ze er eerder in te hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:13 schreef Phaidra het volgende:
Kwisted, ik vind het juist wel lekker dat hij nu tussen 19 en 19.30 naar bed gaat. Het was voor ons altijd zo haasten op werkdagen, omdat we dan pas om 18 uur kunnen eten. Maar hij is nog geregeld om 6 uur wakker hoor (en dan 's nachts nog een keer), dus later naar bed gaan geeft geen garanties tot langer slapen.
Nou ik heb deze week een 2e streepje gepiest! Dus als dit goed gaat, juni volgend jaar! F.leur is dan 21 maanden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:16 schreef TimeJumper het volgende:
Kwisted wanneer komt de tweede dan?
ohh niet? Jammer!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:06 schreef Kyara het volgende:
Kwisted, het is niet per definitie zo dat als ze een uur later naar bed gaan, ze ook een uur langer slapen he
Ohw helemaal gemist dat nieuws, maar dus gefeliciteerd !!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 07:41 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Nou ik heb deze week een 2e streepje gepiest! Dus als dit goed gaat, juni volgend jaar! F.leur is dan 21 maanden.
Jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:08 schreef Kyara het volgende:
M geeft vandaag veel kusjes aan zijn zusje.Vind het alleen wel sneu dat D steeds alle kusjes krijgt en J niet. Op de een of andere manier liggen M & D elkaar beter of zo. Hij is nu de teentjes van D aan het tellen......
![]()
![]()
(rammelen jullie al)
Precies dus geen schuldgevoel meer hebben hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 06:49 schreef Zoë23 het volgende:
Lazi
dat kon ik ook niet weten van te voren. We wisten sowieso niet wat er aan de hand was omdat cb/ha ons niet verder hielp (met het vele overgeven/Reflux)
Dus dan komt het gedoe met die vaccinaties er ook nog bij.. Gelukkig denkt de nieuwe ha wel met ons mee.
Vind het wel fijn om te lezen dat weinig kindjes last hebben.
En veel kindjes alweer bijna 2! Wat gaat het snel.
Wat lijkt hij groot Phaidra
nee van mijn man, gelukkig kan cristel niet scheldenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara kun je niet per keer EHBK hier kort samenvatten wat je hebt geleerd ?
PE: schelden van Cristel ?
Wat lief!! Grappig dat M. al zo duidelijk naar 1 van de 2 meisjes trekt. Al kan ik me voorstellen dat het ook wel sneu is voor J. Ik denk alleen dat het moeilijk te voorkomen is... Wij zijn ook met z'n drieën en ik merk zeker wel dat ik voor bepaalde zaken naar mijn ene zus trek en soms juist andersom. Net hoe onze band is. Gelukkig hebben J en D altijd elkaar nogquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:08 schreef Kyara het volgende:
M geeft vandaag veel kusjes aan zijn zusje.Vind het alleen wel sneu dat D steeds alle kusjes krijgt en J niet. Op de een of andere manier liggen M & D elkaar beter of zo. Hij is nu de teentjes van D aan het tellen......
![]()
![]()
(rammelen jullie al)
Ik heb altijd gezegd dat D het meeste op M lijkt. In elk geval qua uiterlijk (klinkt vreemd omdat de meisjes zo op elkaar lijken, maar het zijn echt van die trekjes) maar ook qua bewegingen en ik denk ook qua ontwikkeling.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:50 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is het verschil tussen D en J qua karakter ? En hoe verklaar je zijn voorkeur ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |