Dank voor de tip en ik geloof dat dit best fijn is ja, maar we gaan er helaas niet van uit dat meisje zelf ooit op een pot kan zitten hoor. We maken de wc puur voor ons zelf.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:56 schreef phusician het volgende:
http://www.wcbidet.nl /UD mag ik je op iets wijzen, misschien is dit een goed idee voor je meisje, nu of later: Nu je toch nog een wc bril moet kopen en je toch nog met de aanleg bezig bent.Het is gewoon superfijn en practisch
Dat je de kracht nog hebt om ons nog een update te geven !quote:Op zondag 13 oktober 2013 21:02 schreef ueberduitser het volgende:
Dank!!! Het gaat goed met meisje... Ben er de hele dag geweest. Ze heeft niet over gegeven en heeft redekijk gegeten en gedronken. Ze slaapt weer lekker en ben net weer thuis. Ze kunnen niets vinden in het bloed en vanmorgen hadden we pas wat urine en daar heb ik nog niets van gehoord. Moeders gaat morgenvroeg weer heen, nu eerst plat, we zijn beide kapot...
Klopt! Dit vreet ook enorm aan je hoor.quote:
Deze lurker meldt zich even om met je mee te juichen!quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:46 schreef ueberduitser het volgende:
Kreeg net een sms-je uit het ziekenhuis dat meisje morgen weer thuis komt!![]()
![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:46 schreef ueberduitser het volgende:
![]()
Dit is wel even anders gelopen, maar dat hebben jullie volgens mij wel meegekregen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:46 schreef ueberduitser het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |