Peunage heeft gelijk, Irak, meerderheid Sjietisch vocht tegen Iran, meerderheid Sjjietisch, om Irak Arabisch te houden, Sjieten en Soenieten die met elkaar trouwden en handel dreven was de normaalste zaak van de wereld nog een paar decennia terug.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar zijn die laatste niet interssanter dan voor NU, of heeft Peunage gelijk met zijn "politiek"?
Of beide?
Nee, maar wel "hun" interpretatie neem ik aan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof me, geen enkel moslim die je uitsluitsel kan geven op wat 'de' Islam nu is.
Bedankt voor je bijdrage.quote:
Niet dit soort onderling gemekker gaarnequote:
Uiteraard, maar dan kom je terug op je essentiële probleem, door alle bomen het bos niet meer zien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar wel "hun" interpretatie neem ik aan?
Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan kom je terug op je essentiële probleem, door alle bomen het bos niet meer zien?
Omdat veel mensen niet verder komen dan dit niveau is de moslimwereld zo'n rotzooi de laatste tijd.quote:
Vertaling?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:08 schreef Triggershot het volgende:
Iemand die takfir doet op mensen die geloven in Allah zijn volgens de Soennah kafir.
Erg sneu inderdaad. Live and let live..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:08 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Omdat veel mensen niet verder komen dan dit niveau is de moslimwereld zo'n rotzooi de laatste tijd.
YouTube-filmpje van een man in een jurk met een baard, ik ben overtuigd.quote:
En kafir? Hetzelfde?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Takfir = verketteren. Ongelovig verklaren.
Kafir = een ongelovige.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En kafir? Hetzelfde?
Doet me denken aan "kaffers" overigens
In de Islam mag alleen Allah over het geloof van de mens beoordelen, dus of iemand gelovig of ongelovig is, de Soenieten geloven dat wanneer moslims, mensen die in Allah geloven uitmaken voor Kafir, de mensen die dat doen zelf ongelovig zijn geworden. Dat Sjieten kafirs zijn is vooral een wahabitisch (puriteins, salafistisch) lezing, maar het zijn dezelfde idioten die zeggen dat kafirs Mekkah niet mogen betreden, maar wel ieder jaar miljoenen sjieten visum verlenen om de hadj te mogen verrichten.quote:
Srs? Dat is wel een vooruitgang dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:03 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Hij overdrijft. Het is een groep van rond de 15-20 miljoen mensen, geen geheime sekte waar niets over bekend is.
Was gisteren nog in het nieuws dat ze subsidie in Turkije gaan krijgen voor gebedshuizen enzo.
Ken zelf ook een paar Alevieten, lieten aan mij ook zien hoe ze bidden enzo.
maar hij heeft wel een youtube linkje vriend.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:08 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Omdat veel mensen niet verder komen dan dit niveau is de moslimwereld zo'n rotzooi de laatste tijd.
Vriend... het is wel sheikh al islam ... Abu ishaaq Al-heweny.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:10 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
YouTube-filmpje van een man in een jurk met een baard, ik ben overtuigd.
Een Islam geleerd man met een baard ,,, maar jij als fokker gaat em ff weerleggen toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:10 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
YouTube-filmpje van een man in een jurk met een baard, ik ben overtuigd.
Wederom dank.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de Islam mag alleen Allah over het geloof van de mens beoordelen, dus of iemand gelovig of ongelovig is, de Soenieten geloven dat wanneer moslims, mensen die in Allah geloven uitmaken voor Kafir, de mensen die dat doen zelf ongelovig zijn geworden. Dat Sjieten kafirs zijn is vooral een wahabitisch (puriteins, salafistisch) lezing, maar het zijn dezelfde idioten die zeggen dat kafirs Mekkah niet mogen betreden, maar wel ieder jaar miljoenen sjieten visum verlenen om de hadj te mogen verrichte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |