Jawel. Niet peppie genoeg voor me.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef Wasmachinu het volgende:
De Lowa Reservists Boots nog niet gevonden?
Wat draag jij, mijn beste?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef Wasmachinu het volgende:
De Lowa Reservists Boots nog niet gevonden?
Als je het doet, doe het dan goed...quote:
Wees blij dat je hem kwijt bentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die nog een aaifoon wilt verkaufen?
quote:
Het was goed, jij hebt het alleen maar slechter gemaaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed...
Zo.quote:Wat draagT u, mijn beste?
Draag wat de baas me verstrekt. Heb geen lastige voeten, dus de nieuwe Meindl's bevallen me best prima. Het probleem is denk ik als je eenmaal het ene gewend bent, het moeilijk switchen naar het andere is omdat het toch altijd andere eigenschappen heeft. Ik heb trouwens ook gewoon makkelijke poten, dus misschien ligt het daaraan.quote:
Te veel lofquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed...
Heb je mooi geluk mee man. Ik heb het idee dat mijn poten wat zeurderiger zijn. Niet dat ik (behalve als je je opgeeft voor al die marsen en nachtpatrouilles enzo) nou zoveel loop.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Draag wat de baas me verstrekt. Heb geen lastige voeten, dus de nieuwe Meindl's bevallen me best prima. Het probleem is denk ik als je eenmaal het ene gewend bent, het moeilijk switchen naar het andere is omdat het toch altijd andere eigenschappen heeft. Ik heb trouwens ook gewoon makkelijke poten, dus misschien ligt het daaraan.
Hoeveel clicks heb je gemaakt op je huidige pantoffels?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je mooi geluk mee man. Ik heb het idee dat mijn poten wat zeurderiger zijn. Niet dat ik (behalve als je je opgeeft voor al die marsen en nachtpatrouilles enzo) nou zoveel loop.
Ehm, goede vraag. Ik zou zeggen zo'n 250 km max misschien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:27 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hoeveel clicks heb je gemaakt op je huidige pantoffels?
Als het dan nog problematisch is wordt het misschien wel tijd om aan wat anders te denken ja, dan ben je de inloopfase al ruim voorbij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, goede vraag. Ik zou zeggen zo'n 250 km max misschien?
Hm, ja. Ik wil die Lowa's wel eens een keertje passen. Misschien dat ik dan meteen een zucht slaak van: ''Ah dit is het''.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:44 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Als het dan nog problematisch is wordt het misschien wel tijd om aan wat anders te denken ja, dan ben je de inloopfase al ruim voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |