Nee, hij moest die heist nog doen met het containerschip. Niks geldwagen/vuilniswagenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:22 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dan zal die die geldwagen nog wel moeten jatten.
Akkoord.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, hij moest die heist nog doen met het containerschip. Niks geldwagen/vuilniswagen
Dat komt allemaal later pas
geeft niks, is vermoedelijk al opgelostquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:28 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Akkoord.
Dan week ook nie.
Snel, je game retourneren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Er zitten maar 5 rampages in het spel... Online werkt niet en een karakter creëren was nog nooit zo omslachtig. #vindiknietleuk
knopje Travel & Transportation ofzo, daar kun je auto's, motoren, vliegtuigen en boten kopen. En fietsen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:37 schreef Funzel het volgende:
Waar op internet kan ik dingen kopen van mijn geld? Had gelezen dat dat zo moest namelijk.
Hmm ik zie dat nergens staan. Vraag me af of ik wel goed zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
knopje Travel & Transportation ofzo, daar kun je auto's, motoren, vliegtuigen en boten kopen. En fietsen.
Hij switched tenminste... ik moest gisteren weer terug naar het dashboard en gta opnieuw opstarten om van MP naar SP te komenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:43 schreef FredVleespet het volgende:
Failed to host a GTA online session
Lekker irritant ook dat hij dan constant weer naar singleplayer switched
Werkt hier probleemloos. (xbox 360) en het is me een compleet mysterie waarom hij voor mij wel goed werkt.quote:
Kwartiertje en alleen de install disc installeren anders kan je problemen krijgen tijdens het spelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:15 schreef tennis_jongen het volgende:
Hey hoelang duurt de install time?
En als je op xbox speelt moet je dan de play disc op de harde schijf doen?
Hij is nu aan het installeren
Ok het is al klaar maar hoe kan ik de play disc niet installerenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:17 schreef Niek. het volgende:
[..]
Kwartiertje en alleen de install disc installeren anders kan je problemen krijgen tijdens het spelen.
+1quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:39 schreef HostiHawaii het volgende:
Been waiting for GTA Online to launch....
[ afbeelding ]
Door hem in je xbox te stoppen en gewoon gaan spelen?...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:19 schreef tennis_jongen het volgende:
[..]
Ok het is al klaar maar hoe kan ik de play disc niet installeren
PS3 is gewoon blue ray en de play disc kan je gewoon in je xbox stoppen want je moet er voor kiezen om deze te installerenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Door hem in je xbox te stoppen en gewoon gaan spelen?...
Of heb je een ps3? Daar weet ik namelijk niets vanaf.
Microsoft weer hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:35 schreef rival het volgende:
Was met 4 ook al zo. als je die installeerde kreeg je ineens last van nare glitches e.d. Terwijl het laden wel lekker snel ging...
Nee, Rockstar... MS kan er weinig aan doen dat games anders reageren na installatie op de HDquote:
Bedoelde ermee dat de xbox niet gewoon blue ray ondersteundquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, Rockstar... MS kan er weinig aan doen dat games anders reageren na installatie op de HD
Maar volgens mij was GTA4 ook net uitgebracht rond de tijd dat MS met de mogelijkheid kwam om games te installeren. Halo3 was ook altijd het advies niet te installeren.Games waren er gewoon nog niet voor gemaakt toen.
Ah, ja, maar op een game of 2 a 3 na is dat nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Bedoelde ermee dat de xbox niet gewoon blue ray ondersteund
LA Noire ook volgens mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, ja, maar op een game of 2 a 3 na is dat nooit een probleem geweest.
Forza4 staat op 2 discs, GTA5, Blue Dragon, verder nog meer?
Valt volgens mij wel mee.
Battlefield 3 heeft ook 2 discs. 1 voor singleplayer 1 voor multiplayer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, ja, maar op een game of 2 a 3 na is dat nooit een probleem geweest.
Forza4 staat op 2 discs, GTA5, Blue Dragon, verder nog meer?
Valt volgens mij wel mee.
Well fuck, morgen eindelijk tijd om effe te gamen, hopelijk krijg ik hier geen last van.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:04 schreef Wells.p het volgende:
gta online kan singleplayer gta v onspeelbaar maken
Er naartoe lopen richting het voorwiel, en dan instappen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:30 schreef Sala-adin het volgende:
Kan je eigenlijk ook een Boeing 747 van het vliegveld jacken en zo ja hoe? Mij lukt het alleen om een kleine jet te kapen.
Gedaan maar lukte nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er naartoe lopen richting het voorwiel, en dan instappen?
Zie GAM / [GTA V SC] #156: GTA Online .. Dat kan beterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:39 schreef kensei het volgende:
Ik ben nu bij die 2e FIB heist,
Als preparations moet je een Trashmaster, een Towtruck, maskers en wapens verzamelen. Ik heb als eerste de Towtruck gehaald maar nu kan ik de andere preparations niet meer doen. Elke keer als ik naar het heist logo ga verdwijnt hij zodra ik in de buurt ben.
Ik zit nu vast met trevor en kan geen andere missies doen, heeft iemand dit ook gehad?
Damn dat is kut, heb net 2 uur zitten kloten om proberen verder te komen maar de game is gewoon fucked dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zie GAM / [GTA V SC] #156: GTA Online .. Dat kan beter
Die vuilniswagen rijd rond... je kunt dus niet zomaar je marker op de map zetten en dan daar naartoe rijden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:39 schreef kensei het volgende:
Ik ben nu bij die 2e FIB heist,
Als preparations moet je een Trashmaster, een Towtruck, maskers en wapens verzamelen. Ik heb als eerste de Towtruck gehaald maar nu kan ik de andere preparations niet meer doen. Elke keer als ik naar het heist logo ga verdwijnt hij zodra ik in de buurt ben.
Ik zit nu vast met trevor en kan geen andere missies doen, heeft iemand dit ook gehad?
Ik heb hem al 5 keer gevonden, maar kan geen missies meer starten door die online patch en bugs dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die vuilniswagen rijd rond... je kunt dus niet zomaar je marker op de map zetten en dan daar naartoe rijden.
Hij rijd rondjes in die wijk.
Ik heb diezelfde missie gisteren ook gedaan na m'n eerste poging online te spelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb hem al 5 keer gevonden, maar kan geen missies meer starten door die online patch en bugs dus
Nou ja ik weet natuurlijk niet zeker dat dit bij jou het geval is, maar het lijkt er iig wel op.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Damn dat is kut, heb net 2 uur zitten kloten om proberen verder te komen maar de game is gewoon fucked dus
Ga online, maak je character, switch weer naar single player.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb hem al 5 keer gevonden, maar kan geen missies meer starten door die online patch en bugs dus
Ik ga het proberenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ga online, maak je character, switch weer naar single player.
2 vrienden van mij kunnen zonder problemen online maar die hebben de race gisteren gedaan. een andere vriend en ik kunnen die race nog steeds niet beginnenquote:
Zie dat er meerdere mensen zijn in de UK waarbij 't nu werkt op PS3..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:53 schreef Wells.p het volgende:
[..]
2 vrienden van mij kunnen zonder problemen online maar die hebben de race gisteren gedaan. een andere vriend en ik kunnen die race nog steeds niet beginnen
Ik kon gister wel nog wisselen en offline spelen, ik heb net met trevor op herten gejaagd en kan niet meer wisselen en ook niet savenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:04 schreef Wells.p het volgende:
Ben begonnen aan het Epsilon project in de singleplayer had ik nog niet gedaan. Zo als nog veel meer andere dingen. Ik ben voorlopig nog wel zoet met GTA of het nou online of offline is.
gta online kan singleplayer gta v onspeelbaar maken
Hier nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:11 schreef Ivo1986 het volgende:
Herstart van de game werkt voor de Wissel en missie bug.
Grappig als je dat al rijdende doet.... Dan start de game in een rollende auto die je nog moet startenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:25 schreef abruzzese het volgende:
Wat ik ook zoooooo tof vind in GTA V is dat je op elk moment kan saven met je smartphone en de dag erna BV weer verder kan gaan waar je was gebleven , en dat was wel heel anders in GTA IV .
Dus dat maakt GTA V nog aantrekkelijker om te spelen .
Dat lijkt me sterk.... Wellicht omdat je nu nuchter speelt?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Lijkt wel alsof de kleuren mooier zijn met de nieuwe laser.. wtf.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:38 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.... Wellicht omdat je nu nuchter speelt?
Haha, of ik ben het niet meer gewend. Wel apart.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:38 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.... Wellicht omdat je nu nuchter speelt?
Het laad misschien snellerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Lijkt wel alsof de kleuren mooier zijn met de nieuwe laser.. wtf.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
Iemand met de ps3 al online geweest?
Ik krijg de hele tijd een time outquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef Zangetsu117 het volgende:
je kan al online spelen op de PS3 zit er nu al bijna uur erin
Echt waar zit erin!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ik krijg de hele tijd een time out
2 mins dan waren servers weer overbelast denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:09 schreef Zangetsu117 het volgende:
je kan al online spelen op de PS3 zit er nu al bijna uur erin
Sowieso niet, en altijd blijft San Andreas nog een betere game dan Vice Cityquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:53 schreef Antaris het volgende:
Toch blijft vice city het beste. Dat realistisch gedoe allemaal, verneukt heel het spel. Binnen 3 dagen storyline uitgespeeld. LOL.
eenschquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:25 schreef Bami_Flikker het volgende:
[..]
Sowieso niet, en altijd blijft San Andreas nog een betere game dan Vice City
Ik ben aan het wachten op andere spelers nu, ben ook bij die race met Llamerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:32 schreef Woods het volgende:
Jesus wat is dat online een zooi, mort ik eerst een personage maken() , random gekozen daarna nog een irritante cutscene met lamar (
) en dan racen met hem, nu zit ik vast op zo'n blurry screen.
Ik spawn in de sp als trevor, online gaat trouwens niet meer. Vind het toch een groffe fout van rockstar want ze wisten dondersgoed dat het zo groots zo zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:40 schreef Droathoah het volgende:
Net die race gehaald, sta ik vast op een blurry scherm. Afgesloten, opnieuw opgestart, poppetje weg, wtf?
Arm kind toch, leven is zo zwaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:32 schreef Woods het volgende:
Jesus wat is dat online een zooi, mort ik eerst een personage maken() , random gekozen daarna nog een irritante cutscene met lamar (
) en dan racen met hem, nu zit ik vast op zo'n blurry screen.
Kijk een positievelingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:50 schreef Droathoah het volgende:
We zijn in ieder geval een stuk verder dan gister, we komen er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |