quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Jongen dat ze daar 30 jaar geleden pony's hadden wil niet zeggen dat ze dat nu nog steeds hebbenquote:
owwwwwwkeeeeeequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jongen dat ze daar 30 jaar geleden pony's hadden wil niet zeggen dat ze dat nu nog steeds hebben
Volgens mij wel hoor. Wat moet een ponypark nou zonder pony's?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jongen dat ze daar 30 jaar geleden pony's hadden wil niet zeggen dat ze dat nu nog steeds hebben
Naar mijn weten is het geen ponypark meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Wat moet een ponypark nou zonder pony's?
ik heb ff gegoogled, het heet zelfs geen ponypark meer kennelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Wat moet een ponypark nou zonder pony's?
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ff gegoogled, het heet zelfs geen ponypark meer kennelijk
Sorry Vin
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar mijn weten is het geen ponypark meer.
Oh, oke.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ff gegoogled, het heet zelfs geen ponypark meer kennelijk
Sorry Vin
Dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff doorposten dan maar dan is ie zo weg
I guess dat Vin er niet heen gaatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:13 schreef Fera het volgende:
Er is nog wel een ponypark. M'n stiefzusje ging daar niet al te lang geleden nog heen, volgens mij.
Vin heeft een ponyfetisj?quote:
Het gaat natuurlijk om het grut dat wordt aangetrokken door pony's.quote:
Wutquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Stilte voor de storm, Vin de kontpiraat wacht sneaky tot hij zijn slag kan slaan
Zie post #4, het is bevestigd. Als je wilt weten waarom moet je het vorige topic terug lezen. Ik geloof Kaneel op zijn woordquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Wut? Waarom is Vin nou weer een kontpiraat
?
/care lekker kinderachtig weer, slaap lekker.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Zie post #4, het is bevestigd. Als je wilt weten waarom moet je het vorige topic terug lezen. Ik geloof Kaneel op zijn woord
quote:
Awww *aaioverdebolsmiley"quote:
hehe ja indeed. Het voelt ook zwaar.quote:
Ik heb er wel net 6 dagen opzitten en moet zondag ochtend beginnen aan de volgende 6quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
hehe ja indeed. Het voelt ook zwaar.
oke jij wint, want als ik vrijdagmiddag vrij ben kan ik tot dinsdag slapen en dinsdag 9 uur weer op werk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er wel net 6 dagen opzitten en moet zondag ochtend beginnen aan de volgende 6.
Mwah allebei zo'n 4 dagen vrij dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
oke jij wint, want als ik vrijdagmiddag vrij ben kan ik tot dinsdag slapen en dinsdag 9 uur weer op werk.
Hoiquote:
Had ik ook moeten doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:39 schreef Tamashii het volgende:
In de auto ook, eerste tien minuten mag ik wel mijn handschoenen en muts aan.
vandaag was ik anders ook prima tevreden geweest met een uitkering, dan had ik nu nog in mn bedje gelegenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij dat je werk hebt
Dat hoor ik tegenwoordig steeds vaker
En wij maar voor je werken zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vandaag was ik anders ook prima tevreden geweest met een uitkering, dan had ik nu nog in mn bedje gelegen![]()
Ik heb een helmmuts, maar die houdt niet veel wind tegen. Vanmiddag even een colletje halenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had weleens een bivakmuts onder mijn helm aan... scheelt een hoop
zoals het hoortquote:
Vanavond maar even downloaden danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vin, ik heb net de eerste aflevering van Under the Dome gezien. Er zijn geen woorden voor, gewoon
Nicequote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:14 schreef DaMook het volgende:
Owja, rival, ik heb gisteren gebeld, volgende week ga ik wat drinken met d'r. Ben benieuwd hoe dat gaat enzo
.
wel een winddichte hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een helmmuts, maar die houdt niet veel wind tegen. Vanmiddag even een colletje halen
Word ook wel tijd dat ik de kneepjes leerquote:
Hoi hupsquote:
Klopt!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi hups. Dat is al weer even geleden dat we hier tegelijk waren
.
Ik ook wat minderquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
Ik kom ook niet zo vaak meer
gun mij ook een keer watquote:
arme jijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
Ik kom ook niet zo vaak meer
quote:
Wintervoering er nog niet ingeritst?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Correctie; koude ochtenden. Het was gruwelijk koud op de motor
wat doe je?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:32 schreef Ordos20 het volgende:
Dus
1 persoon vrij want vrouw bevallen....... de 30% van de capacitiet van de zaak komt er bij mij weer even bovenop *zucht/steun*
Nee, dan zweet ik mij kapot s middagsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wintervoering er nog niet ingeritst?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat doe je?
Goeiemorgen allemaal!
Calculator/werkvoorbereider/ondersteuner planning/telefoonbeantwoordingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat doe je?
Goeiemorgen allemaal!
Laat dat nou juist wel goed zittenquote:
Haha zou wel tijd worden dan inderdaad!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Word ook wel tijd dat ik de kneepjes leer. Volgende week word ik 31
.
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Haha zou wel tijd worden dan inderdaad!
Maar troost je, er lopen ergere rond
en wat doet die dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:41 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Calculator/werkvoorbereider/ondersteuner planning/telefoonbeantwoording
Oftewel
Bedrijfshoer
Ik wil weer constructeur zijn
Rekenen aan beton, staal en hout. Je weet wel, uitrekenen of dat gebouw of die brug blijft staan.quote:
Ik ben vanaf eind deze maand voor zo'n 9 maanden voorwerker van mijn ploeg, heb er wel zin inquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
oh ja
banen met verantwoordelijkheid zijn altijd leuk
Als je nog een aannemer of ingenieursbureau kentquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
oh ja
banen met verantwoordelijkheid zijn altijd leuk
"Gebreid is lekker warm".quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt ze er vast bij die een mooie gebreide nemen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Haha zou wel tijd worden dan inderdaad!
Maar troost je, er lopen ergere rond
bahquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh help!!
Ik geloof dat ik as weekend weer moet gaan stappen.
Ik ben hier te oud voor hoor!
Neerslaan en meeslepen naar je grot zou ik zeggen!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Ben wel benieuwd, we hebben redelijk weinig contact gehad, maar ze lijkt me wel leuk, knap was ze iig
. We gaan volgende week wat drinken, daten wil ik het niet eens noemen. Gezellig buurten en dan zie ik wel of er iets op volgt, zo niet was dit iig een oefening voor de volgende
.
klik em niet eens aan en het liedje zit nu al in mijn kopquote:
Hm goed punt, ik ga zaterdagmiddag een ritje maken, denk dat ik er een lange broek en trui aantrek onder het motorpak. Van het weekend met t-shirt en korte broek gereden en dat was heerlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dan zweet ik mij kapot s middags
Ik ook!quote:
Ik kon afgelopen weekend niet rijdenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm goed punt, ik ga zaterdagmiddag een ritje maken, denk dat ik er een lange broek en trui aantrek onder het motorpak. Van het weekend met t-shirt en korte broek gereden en dat was heerlijk.
Een kermis op 5 mei of vrij vanwege kermis?quote:
Dit weekend wel?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon afgelopen weekend niet rijden
euuuuh...quote:
1, 2, 3 oktoberquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Een kermis op 5 mei of vrij vanwege kermis?
Ja, op 3 oktober zijn wij bevrijd.quote:
Ik heb vriendelijk gezegd dat ik niet mee kanquote:
Goed hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
klik em niet eens aan en het liedje zit nu al in mijn kop
Ik ook Ik ookquote:
Jij bent de oudstequote:
Leidens ontzet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1, 2, 3 oktober
[..]
Ja, op 3 oktober zijn wij bevrijd.
O ja, Leiden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1, 2, 3 oktober
[..]
Ja, op 3 oktober zijn wij bevrijd.
Rival, Muhahaha en ik zijn op dezelfde dag jarigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:17 schreef Ordos20 het volgende:
mmmhhhh veel jarigen weer hier *als zielig Mei vogeltje opzij kijkt*
Is je chick zwanger ja?quote:
Waar ik wekenlang nog mee praatte.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Met ons mooie accent.
Weer vrijgezel?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een kater.
Als in een dier.
ik ben ook net geweestquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:17 schreef Ordos20 het volgende:
mmmhhhh veel jarigen weer hier *als zielig Mei vogeltje opzij kijkt*
Ik reken wel op een vernoeming. Dat begrijp je hopelijk wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor. Papa van kater en een vriendin.
Die niet zwanger is.
Ja ja, hij zal muhahaha Jr. gaan heten. Of bedoelde je dat niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik reken wel op een vernoeming. Dat begrijp je hopelijk wel.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, hij zal muhahaha Jr. gaan heten. Of bedoelde je dat niet?
Voor mede zuider- en oosterlingen niet.quote:
Andermans verjaardag is altijd leuker. Minder rotzooi, niet op de drankjes moeten letten, en gewoon plezier hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben ook net geweest
dat vind ik altijd zo jammer
maar ik ben al weer druk bezig met sinterklaas en kerst
Ja dan die hele werkweek er ook nog tussen.... oh wachtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vriendelijk gezegd dat ik niet mee kan![]()
2 weekenden achter elkaar Old Sailor is te veel voor mij!
oh nee ik ben gek op feestjes gevenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:29 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Andermans verjaardag is altijd leuker. Minder rotzooi, niet op de drankjes moeten letten, en gewoon plezier hebbenJa ik heb last van "Birthday-anxiety"
Dat ligt meer aan hun accent dan het jouwe.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor mede zuider- en oosterlingen niet.
Been there, done that, got the divorce. Als ik ooit weer ga trouwen wordt het lekker kleinquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee ik ben gek op feestjes geven
dat is waarom ik ga trouwen
owja en omdat ik van mijn lief hou
Ik feest gewoon mee thuis. De ellende zie ik zondag welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:29 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Andermans verjaardag is altijd leuker. Minder rotzooi, niet op de drankjes moeten letten, en gewoon plezier hebbenJa ik heb last van "Birthday-anxiety"
Ik ben een Fries in Brabant........ mmhhhquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan hun accent dan het jouwe.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat het mooi weer wordt.
Lange rit voor de boeg.
ik ben niet echt het doekjes typequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik feest gewoon mee thuis. De ellende zie ik zondag wel(Heb ik moeten leren hoor, ik lette altijd op alles.. maar dan loop je de hele avond met doekjes rond e.d.
)
Ik tegenwoordig ook, maar duurde ff voor ik dat konquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben niet echt het doekjes type
ik ben meer het: oh dat komt morgen wel, of de dag daarna
en als het heeeel erg is zeg ik: je weet waar de doekjes liggen
het scheelt dat wij ook niks hebben dat zonder enige vorm van schade is of dat duur wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook, maar duurde ff voor ik dat kon
Ermelo, denk wel voornamelijk snelweg daar ik geen navigatie heb.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeWaar gaat de rit heen?
Ik wil altijd naar Amsterdam!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dan die hele werkweek er ook nog tussen.... oh wacht
Mietje. Je wilt gewoon niet daarom zeg je nee
Mjah, daar schiet je wel iets mee op.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Achterlijke wijven hier op het werk
Al 2 jaar lopen ze te zeiken over de manager.. Komt er nu eindelijk een groepsgesprek omdat er wat klachten op het Hoofdkantoor terecht zijn gekomen.. Zijn ze allemaal van plan hun smoel dicht te houden
Alles is bij mij schadevrij en er zijn dingen waar ik best voor heb moeten sparen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het scheelt dat wij ook niks hebben dat zonder enige vorm van schade is of dat duur was
ik dacht dat je wou dat ik aan je tetten zatquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil altijd naar Amsterdam!!![]()
Heb alleen geen zin om weer half aangerand te worden![]()
En met mn verjaardag zit ik ook al de hele dag in Amsterdam, heb ik gisteren besloten. Dus ik doe wel ff een weekendje rustig aan. Heb sowieso drukke dagen voor de boeg.
Ah oke, minder leukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ermelo, denk wel voornamelijk snelweg daar ik geen navigatie heb.
Net kon je het niet aan. wat is het nou?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil altijd naar Amsterdam!!![]()
Heb alleen geen zin om weer half aangerand te worden![]()
En met mn verjaardag zit ik ook al de hele dag in Amsterdam, heb ik gisteren besloten. Dus ik doe wel ff een weekendje rustig aan. Heb sowieso drukke dagen voor de boeg.
Niet als enige je bek opentrekken, weet ik uit ervaring. Dan maar niet.......quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Al 2 jaar lopen ze te zeiken over de manager.. Komt er nu eindelijk een groepsgesprek omdat er wat klachten op het Hoofdkantoor terecht zijn gekomen.. Zijn ze allemaal van plan hun smoel dicht te houden
ja!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, daar schiet je wel iets mee op.![]()
Succes!
Trouwens, heb je hulp nodig om je ijzer niet te vergeten dit weekend?![]()
Wat een pussy'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm.... ga je mee naar Amsterdam?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht dat je wou dat ik aan je tetten zat
Ik kan het ook niet aan. Zoveel drank, handtastelijke gasten en al die emotionele schade die dat met zich meebrengt!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Net kon je het niet aan. wat is het nou?
Ik zal je platappen over je ijzer!quote:
wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik trek m toch wel los..mond houden is niet mijn dingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Niet als enige je bek opentrekken, weet ik uit ervaring. Dan maar niet.......
Ja, zat eraan te denken om oortjes te gebruiken en op stem te rijden alleen dat oortje deed bij het lessen altijd zeer na verloop van tijd.quote:
watjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan het ook niet aan. Zoveel drank, handtastelijke gasten en al die emotionele schade die dat met zich meebrengt!
Stuur alvast wat sollicitaties de deur uit!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik trek m toch wel los..mond houden is niet mijn ding
ik zou er ook mee oppassen inderdaadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Stuur alvast wat sollicitaties de deur uit!
Ik trok mijn mond open, mijn collega's "herkenden" de klachten niet.... Was ik ineens de enige
Heb je in-ears? Die passen bij mij probleemloos onder mijn helm en sluiten goed af.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zat eraan te denken om oortjes te gebruiken en op stem te rijden alleen dat oortje deed bij het lessen altijd zeer na verloop van tijd.
nope, zou ik naar moeten kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je in-ears? Die passen bij mij probleemloos onder mijn helm en sluiten goed af.
Dat zijn oordopjes en die steken bij mij juist iets uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zaten die niet toevallig bij je telefoon?
En dan word je ontslagen? Belachelijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Stuur alvast wat sollicitaties de deur uit!
Ik trok mijn mond open, mijn collega's "herkenden" de klachten niet.... Was ik ineens de enige
Die gaan inderdaad pijn doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn oordopjes en die steken bij mij juist iets uit.
Deze heb ik ook:
[ afbeelding ]
nou dat is wel heel 'groot' maar je kunt op zijn minst verwachten dat er anders met je om gegaan word, je word tegen gewerkt of dat een contract niet verlengt word of zoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan word je ontslagen? Belachelijk
Nog steeds belachelijk; een probleem zou je gewoon moeten kunnen bespreken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat is wel heel 'groot' maar je kunt op zijn minst verwachten dat er anders met je om gegaan word, je word tegen gewerkt of dat een contract niet verlengt word of zo
tja in een ideale wereld...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog steeds belachelijk; een probleem zou je gewoon moeten kunnen bespreken.
Watje?quote:
Mwah, ik wil dit ook weer wat beter kunnen, gewoon aangeven wat je dwars zit van de baas. Loopt men wat minder makkelijk over me heen (ben hard aan het lerenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou er ook mee oppassen inderdaad
Nee dat werd ik niet, maar het werken was vanaf die dag wel een ramp. dus ben ik weg gegaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan word je ontslagen? Belachelijk
was een schatje!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Watje?
Vraag maar aan GvsE hoe vervelend die kerel was
dat is nu al een ramp en kan alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat werd ik niet, maar het werken was vanaf die dag wel een ramp. dus ben ik weg gegaan.
Ja vooral toen hij druk was met mij vasthouden en op mijn bek pakkenquote:
Dan wens ik je succesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is nu al een ramp en kan alleen maar beter worden
Maar je hebt nu wel een fijne baan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat werd ik niet, maar het werken was vanaf die dag wel een ramp. dus ben ik weg gegaan.
Nu heb ik voor het eerst een baan waar ik niet met tegenzin heen ga. Tussen die bijbaan en deze baan zit wel een jaar of 15quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel een fijne baan?
Ik wil toch een happy end, he.
Hmm dat zuigtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ah, toen was je nog een broekkie. Dat helpt ook niet mee natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Nu heb ik voor het eerst een baan waar ik niet met tegenzin heen ga. Tussen die bijbaan en deze baan zit wel een jaar of 15
Ik kop hem niet in.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel een fijne baan?
Ik wil toch een happy end, he.
Hoi.quote:
De manier hoe ik toen communiceerde ook nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, toen was je nog een broekkie. Dat helpt ook niet mee natuurlijk
Ja in mn dromen misschienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik trap niet meer in dit spelletje Fax. Jij neukt wekelijks een ander.
Ja hier zielig doen en dan weer de volgende pittyfuck binnenhalenquote:
Tsjong, ik heb het vroeger verkeerd aangepakt toen ik net om het hoekie kwam kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hier zielig doen en dan weer de volgende pittyfuck binnenhalen
Ik zie het zo voor me....
Faxie krijgt een PM..
Maar faxie je ziet er niet verkeerd uit hoezo regel je nooit een chick?
Ja dat weet ik ook niet boehoehoe
Zal ik je dan maar komen troosten?
Ja dat zou fijn zijn.. vrijdagavond tussen 11 en 3 heb ik nog wel een gaatje vrij!
gna gna gna
Nee Faxie. we trappen er niet meer in
Faxie is al een ouwe lul hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:35 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Tsjong, ik heb het vroeger verkeerd aangepakt toen ik net om het hoekie kwam kijken.
oh.. Werkt dat zo? Ik trap er toch nooit in, ik ken geen medelijden..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hier zielig doen en dan weer de volgende pittyfuck binnenhalen
Ik zie het zo voor me....
Faxie krijgt een PM..
Maar faxie je ziet er niet verkeerd uit hoezo regel je nooit een chick?
Ja dat weet ik ook niet boehoehoe
Zal ik je dan maar komen troosten?
Ja dat zou fijn zijn.. vrijdagavond tussen 11 en 3 heb ik nog wel een gaatje vrij!
gna gna gna
Nee Faxie. we trappen er niet meer in
Blijkbaar..... als je met 34 als opa kwalificeert in dit topiquequote:
Worked for mequote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
medelijden op wekken werkt toch nooit?
Met wat erin?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
hooguit dat ik er eens warme chocolademelk mee ga drinken
uitzondering op de regelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh.. Werkt dat zo? Ik trap er toch nooit in, ik ken geen medelijden..
Zo lokt ie je naar zijn huis. voor je het weet lig je op de biljarttafelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga niet met iemand neuken als ik al weet dat niemand anders er overheen wou
Nee, zou ik diegene eerder nog afstotelijker vinden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga niet met iemand neuken als ik al weet dat niemand anders er overheen wou
jezus dan ben je al een afgetakelde!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:53 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Blijkbaar..... als je met 34 als opa kwalificeert in dit topique
Jij noemt iemand die 4 jaar jonger is een broekie?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:53 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Blijkbaar..... als je met 34 als opa kwalificeert in dit topique
marshmallowsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Worked for meOnce
[..]
Met wat erin?
Yepquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij noemt iemand die 4 jaar jonger is een broekie?
Nou bedankt hequote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
jezus dan ben je al een afgetakelde!
Dank je.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
jezus dan ben je al een afgetakelde!
Fuck Yeah!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups!! Ik krijg net het thema door van mijn partij op het werk die ik morgen moet draaien: Bingo!!!
Niet voor ons! Wij compenseren dat met onze awesomeness!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:06 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Maar, Bingo is toch een beetje oudbollig?
Weer feestje aan het mislopen blijkbaar dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet voor ons! Wij compenseren dat met onze awesomeness!
al een ander chickie op gedaan op de uni?quote:
Dat laatste is gewoon bullshit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:22 schreef Ordos20 het volgende:
Ach, met ouder worden volgt ook verfijning en ervaringGelet op de gillen klopt het ook nog
nope, ik leef in solitudequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
al een ander chickie op gedaan op de uni?
tot aan je 33ste hoorde ik, daarna is het bergafwaartsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:22 schreef Ordos20 het volgende:
Ach, met ouder worden volgt ook verfijning en ervaringGelet op de gillen klopt het ook nog
*laatbloeierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
tot aan je 33ste hoorde ik, daarna is het bergafwaarts
wat is deze?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:22 schreef Ordos20 het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
kan nu ook niet internetbankieren enzo![]()
wilde ik net gta5 bestellen
Is GTA5 weer verkrijgbaar ja?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
godverdomme, nog steeds geen nieuwe mobiel, maar ik kan nu ook niet internetbankieren enzo![]()
wilde ik net gta5 bestellen, en de inkt van mijn printer is op etc. etc.
Ah vanavond even kijken danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij bol.com wel![]()
voor 23:00 besteld morgen in huis, maargoed
Fuck toch niet dan.... ach genieten zolang het kan dan nog!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dan komt het nooit meer goed ben ik bang
Ik wens je veel plezier die laatste 4 maandenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Fuck toch niet dan.... ach genieten zolang het kan dan nog!
Ja, ik verwachtte ook meer van mezelf, maargoedquote:
16?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent zo jong als de chick die je voelt. zoiets was het toch?
12?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij een hele jonge bloem.
Dat was kaneel die dat zei he.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij een hele jonge bloem.
Wie ga je zatvoeren?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest net in de winkel mijn id laten zien omdat ik alcohol kocht.
nee hij zat niet te prutsen want ik was zijn cyranoquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hij zat niet te prutsen want ik was zijn cyrano
het is een koude biatch
Hey, klinkt bekend..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:42 schreef Ordos20 het volgende:
Bleh full time stress op het werk. Ik wordt er niet moe maar gefrustreerd en opgewonden van. Das ook best lastig
dat hebben de meeste mensenquote:
Slechte wingwoman dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hij zat niet te prutsen want ik was zijn cyrano
het is een koude biatch
quote:
Mijn god!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest net in de winkel mijn id laten zien omdat ik alcohol kocht.
quote:
ik vond dat ze het juist goed deedquote:
ja zie je wel! ijskoude biatch!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
ik vond dat ze het juist goed deed
maar nu ga ik wel echt naar stadFijne middag nog
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
Geen stress hierVoetjes op het bureau enzo.
hmmm dat verklaart nog niet waarom ze gewoon niet op komen dagen terwijl je op ze zit te wachtenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:51 schreef Ordos20 het volgende:
erm, omdat ze hun werrkzaamheden te positief inschatten (ach dat doen we wel even)... ???
Mwah, valt wel mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn god!![]()
Maar jij bent dan ook goed geconserveerd
Ik zag de relatie niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat je drank ging halen
[..]
Boefje
Daar komt het ook nog eens vandaan ook nogquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij het zien van jouw username moet ik altijd aan Dune II denken
Omdat ze weten dat je toch wel wacht, en weer een nieuwe afspraak maakt want je moet welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm dat verklaart nog niet waarom ze gewoon niet op komen dagen terwijl je op ze zit te wachten
wow, nostalgiequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij het zien van jouw username moet ik altijd aan Dune II denken
Ach, wij zijn tenminste niet meer jong en dom!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:53 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Daar komt het ook nog eens vandaan ook nogkun je nagaan hoe lang ik die nickname al gebruik.....
Fuck ik voel me oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier een hoop stress... maar niet bij mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
Geen stress hierVoetjes op het bureau enzo.
Nee. Gelukkig niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In dat geval wou het kassameisje je volle naam weten zodat ze je kan toevoegen op FB
ja bahquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:54 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat je toch wel wacht, en weer een nieuwe afspraak maakt want je moet wel
Ideaal toch, lekker doen waar je zin in hebt en het gaat nog gewoon door ook nogquote:
pfff, volgende dag staat er een ander voor mijn deur. No way dat degene die zonder bericht wegblijft nog iets mag doen bij mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:57 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ideaal toch, lekker doen waar je zin in hebt en het gaat nog gewoon door ook nog
Die goede oude tijdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Worm sign"
Waar waar??? Shit, te laat daar gaat mijn harvester
Ghehequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Hier een hoop stress... maar niet bij mij
Ik zei dat ik me jong voelde, jij zei dat je je id moest laten zien en rival quote jouw en zei dat je een jong blaadje had.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zag de relatie niet.
En ik maak natuurlijk een grap.
Ik haal gewoon af en toe wat, alvast voor een housewarming ofzo. Hoef ik niet alles in 1 dag te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |