Het verschil is dat Kabouter Wesley een dikke antiklacht is en levendenietstripfiguurBelgen vuige nichten. Heb weleens in boze Belgen gehad, die lopen dan zo schattig te tieren het lijkt net of ze een melodietje voor je fluiten. In Brussel is het helemaal ellende, niemand die daar een woord Engels of Nederlands spreekt, je kan daar springen, liggen of schreeuwen maar niets helpt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg je dit soort dingen inderdaad, heerlijk.
NEE HET IS DE VIBRATOR IN JE KUT VUILE SNOLquote:
en dan ma tokkie over opvoeding leren?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:17 schreef sig000 het volgende:
Ik heb hier nu hier ook zo'n klein opgeschoten jochie die nogal grote bek heeft.
Wat moet je doen? Een schop onder zijn reet levert waarschijnlijk veel gezeik op.
Heb het er 't volgende op gevonden: Ik vraag zijn adres om eens met zijn moeder te gaan praten.
Werkt perfect, het jochie gaat me deskundig uit de weg nu.
Nee, de vraag is al genoeg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan ma tokkie over opvoeding leren?
Dan krijgt ie alsnog een flinke schop onder zijn reet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:28 schreef Pulzzar het volgende:
Als je buurjongetje meeleest; hier is wat inspiratie hoe hij jou de volgende keer kan pesten.
als ie beetje slim is en antwoord geeft sta je dus voor lul met je stoere 'ik ga je moeder erbij halen hoor'quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |