Blijf dat vooral denkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:01 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel je bent er zelf een Braddie haha.
Laat maar johquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
xDD Weet je, ik ben niet echt om te krijgen voor deze gladde praatjes
Ik weet een beetje hoe de gemiddelde mens (lees: jongen) in elkaar zit
naar school gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:40 schreef Dumpafval het volgende:
Zo, school overleefd, kan ik hier weer m'n gal spuwen.
Segbroek is streng man, als ik vandaag lessen had geskipt hadden ze me dezelfde dag nog naar de conrector gestuurd om vervolgens twee uur te mogen nablijven per geskipt lesuur. En examenjaar dus moet even m'n best doen.quote:
examenjaar van wat dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:42 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Segbroek is streng man, als ik vandaag lessen had geskipt hadden ze me dezelfde dag nog naar de conrector gestuurd om vervolgens twee uur te mogen nablijven per geskipt lesuur. En examenjaar dus moet even m'n best doen.
Primaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Laat maar joh
Ik heb nu Uberkullie al, die is toch veel toffer.
Je bent zelf een jongenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat zit je naar die gast te lonken man?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam met een stel onbekenden in een chatgroep willen om het over andere onbekenden te hebben.
Takes one to know one. Haha.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:49 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
De ene relkloon die de andere relkloon uitmaakt voor kloonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |