abonnement Unibet Coolblue
pi_131769919
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 07:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kom ook uit bij The Wire, The Sopranos, The Shield, en Six Feet Under...

Allen topseries, en voor mensen die ze nog niet hebben gezien verplichte kost imo.
The Shield! (en The Unit)
pi_131769948
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Niet alles geloven wat je in de serie ziet. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Incidents_involving_ricin, laatste dode was in 1978. In 2008 overleefde iemand het nog. en daarvan was pas laat bekend dat het ricine was.
In de serie wordt niet letterlijk verteld dat er geen tegengif voor ricine is. Ik denk dat de meesten die hier iets over zeggen, net als mij, op internet gezocht hebben naar informatie over antigif tegen ricine.


quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, myth debunked.

[..]

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Ricin

Dus aangezien Lydia naar het ziekenhuis gaat overleeft ze het gewoon.

Ricine is pas dodelijk als je het injecteert in je bloed of het inademt.
Maar als je zo ver wil gaan, moet je nog verder lezen. Ze kreeg de ricine namelijk in haar thee. Als je ricine in warm water gooit, gaat het denatureren, waardoor Lydia niet eens ziek zou horen te worden. Dan moet je dus concluderen dat Lydia toevallig griep had. Maar we snappen allemaal wel dat in elke serie wel een wetenschappelijk puntje of kommaatje niet klopt en dat het verhaal zegt dat Lydia dood is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gast het is een CHEMICUS! Hoe kun je nou niet weten wat op wikipedia gewoon staat?
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Walt wist precies wat er ging gebeuren, hij kende lydia en hij kende todd en zijn familie. Door zijn aanwezigheid daar wist ie precies dat lydia todd ging bellen of walt al dood was. Hij wist alles gewoon, tot het brengen van jesse en de geniale auto modificatie aan toe.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als jij denkt dat ricine dodelijk is als je het in je thee doet ben je pas een echte troll.
Met deze logica komen we op een probleem. Walt was geniaal genoeg om alles uit te denken en te weten hoe alles ging verlopen. Walt weet als chemicus dat ricine in thee geen effect heeft. Walt wist wel dat Lydia griepverschijnselen had, dat gaf hij in het telefoongesprek aan. Hoe kan Walt weten dat Lydia ziek was, als hij ook wist dat dat nooit door die ricine zou kunnen komen?

Ik zie twee verklaringen, en je kan raden welke mijn voorkeur geniet:
1. Walt heeft Lydia nog op een ander moment vergiftigd en de makers van Breaking Bad zagen geen reden om dit te laten zien of naar te hinten.
2. De makers wilden een verhaal vertellen waarin Lydia werd vergiftigd door Walt, maar zagen over het hoofd dat ricine niet op deze manier werkt.

[ Bericht 26% gewijzigd door BaasBanaan op 02-10-2013 09:43:56 ]
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Redactie Frontpage woensdag 2 oktober 2013 @ 09:28:26 #78
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131770045
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 07:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kom ook uit bij The Wire, The Sopranos, The Shield, en Six Feet Under...

Allen topseries, en voor mensen die ze nog niet hebben gezien verplichte kost imo.
SFU vond ik de netto speeltijd van een uur te lang, 40 min is eigenlijk net mooi
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:16:41 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131771041
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:23 schreef BaasBanaan het volgende:

...

hij trollt je de pan uit...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131771077
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:16 schreef Re het volgende:

[..]

hij trollt je de pan uit...
Dat maakt zijn eventuele reactie mogelijk nog interessanter. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131771088
Zo, heb mijn barrel net veilig gesteld:

http://www.amazon.de/Brea(...)aking+bad+collection
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:23:02 #82
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_131771175
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:16 schreef Re het volgende:

[..]

hij trollt je de pan uit...
Fuck off droeftoeter.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:41:24 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131771555
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Fuck off droeftoeter.
wat is er knul, waarom denk jij het beter te moeten weten dan wat de schrijvers wilden... gewoon omdat je het heerlijk vindt om te trollen... en iedereen blijft maar lekker happen waar jij je energie weer uit haalt om verder te kunnen leven :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131771583
Maanvis :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131771949
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:41 schreef Re het volgende:

[..]

wat is er knul, waarom denk jij het beter te moeten weten dan wat de schrijvers wilden... gewoon omdat je het heerlijk vindt om te trollen... en iedereen blijft maar lekker happen waar jij je energie weer uit haalt om verder te kunnen leven :)
Zullen we het hier bij laten dan?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:58:01 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_131771963
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:41 schreef Re het volgende:

[..]

wat is er knul, waarom denk jij het beter te moeten weten dan wat de schrijvers wilden... gewoon omdat je het heerlijk vindt om te trollen... en iedereen blijft maar lekker happen waar jij je energie weer uit haalt om verder te kunnen leven :)
Waarom denk jij mij te kennen? Je lult uit je nek en bovendien ben je achterlijk bezig door me elke keer te stalken en een persoonlijke aanval op me te plaatsen. Laat me gewoon met rust, dat doe ik ook bij jou.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:02:07 #87
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_131772064
Al die zelfbenoemde chemici en dokters in dit topic :')_!
pi_131772266
Ik kan er niks aan doen maar vind alle series in vergelijking met Breaking Bad waardeloos. Ik heb diverse series geprobeerd maar op een gegeven moment afgehaakt. Het komt niet over of zo. Het voelt allemaal zo gemaakt en onrealistisch. Eigenlijk is BB gewoon on Amerikaans wat dat betreft. Bij de karakters van BB kon ik me echt inleven en voelde ik mee. Empathie leek de sleutel tot succes voor mij. Ken geen andere serie die dit heeft. Het voelt allemaal te Hollywood of zo. Ben zelfs bij Sopranos afgehaakt omdat ik op een gegeven moment een gevoel kreeg van het zal allemaal wel. Weer eentje dood, soo what.

Zijn er series die het gevoel van BB evenaren? of krijg ik nu weer namen als Sopranos, The Wire en Games of Thrones.
pi_131772379
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef Vatta het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar vind alle series in vergelijking met Breaking Bad waardeloos. Ik heb diverse series geprobeerd maar op een gegeven moment afgehaakt. Het komt niet over of zo. Het voelt allemaal zo gemaakt en onrealistisch. Eigenlijk is BB gewoon on Amerikaans wat dat betreft. Bij de karakters van BB kon ik me echt inleven en voelde ik mee. Empathie leek de sleutel tot succes voor mij. Ken geen andere serie die dit heeft. Het voelt allemaal te Hollywood of zo. Ben zelfs bij Sopranos afgehaakt omdat ik op een gegeven moment een gevoel kreeg van het zal allemaal wel. Weer eentje dood, soo what.

Zijn er series die het gevoel van BB evenaren? of krijg ik nu weer namen als Sopranos, The Wire en Games of Thrones.
Six Feet Under dan misschien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131773164
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Waarom denk jij mij te kennen? Je lult uit je nek en bovendien ben je achterlijk bezig door me elke keer te stalken en een persoonlijke aanval op me te plaatsen. Laat me gewoon met rust, dat doe ik ook bij jou.
Ik ben nog wel benieuwd naar je reactie eigenlijk.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131773214
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef RedFever007 het volgende:
Al die zelfbenoemde chemici en dokters in dit topic :')_!
Want als iemand iets opzoekt over chemie, ga jij ervan uit dat diegene zichzelf benoemd tot chemicus?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131773279
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Six Feet Under dan misschien.
Battlestar Galactica ^O^
Maar goed. we kunnen nu een heleboel dingen gaan opnoemen, maar het is gewoon een kwestie van smaak :/
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131773292
quote:
7s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

Battlestar Galactica ^O^
Maar goed. we kunnen nu een heleboel dingen gaan opnoemen, maar het is gewoon een kwestie van smaak :/
Dat uiteraard.

Maar bij SFU had ik na de laatste aflevering ook even het gevoel dat ik die familie mistte.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131773737
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef Vatta het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar vind alle series in vergelijking met Breaking Bad waardeloos. Ik heb diverse series geprobeerd maar op een gegeven moment afgehaakt. Het komt niet over of zo. Het voelt allemaal zo gemaakt en onrealistisch. Eigenlijk is BB gewoon on Amerikaans wat dat betreft. Bij de karakters van BB kon ik me echt inleven en voelde ik mee. Empathie leek de sleutel tot succes voor mij. Ken geen andere serie die dit heeft. Het voelt allemaal te Hollywood of zo. Ben zelfs bij Sopranos afgehaakt omdat ik op een gegeven moment een gevoel kreeg van het zal allemaal wel. Weer eentje dood, soo what.

Zijn er series die het gevoel van BB evenaren? of krijg ik nu weer namen als Sopranos, The Wire en Games of Thrones.
Sons of Anarchy misschien. Ook best wel een character based serie.
pi_131773896
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef Vatta het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar vind alle series in vergelijking met Breaking Bad waardeloos. Ik heb diverse series geprobeerd maar op een gegeven moment afgehaakt. Het komt niet over of zo. Het voelt allemaal zo gemaakt en onrealistisch. Eigenlijk is BB gewoon on Amerikaans wat dat betreft. Bij de karakters van BB kon ik me echt inleven en voelde ik mee. Empathie leek de sleutel tot succes voor mij. Ken geen andere serie die dit heeft. Het voelt allemaal te Hollywood of zo. Ben zelfs bij Sopranos afgehaakt omdat ik op een gegeven moment een gevoel kreeg van het zal allemaal wel. Weer eentje dood, soo what.

Zijn er series die het gevoel van BB evenaren? of krijg ik nu weer namen als Sopranos, The Wire en Games of Thrones.
Rome is ook een goede
pi_131774293
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef Vatta het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar vind alle series in vergelijking met Breaking Bad waardeloos. Ik heb diverse series geprobeerd maar op een gegeven moment afgehaakt. Het komt niet over of zo. Het voelt allemaal zo gemaakt en onrealistisch. Eigenlijk is BB gewoon on Amerikaans wat dat betreft. Bij de karakters van BB kon ik me echt inleven en voelde ik mee. Empathie leek de sleutel tot succes voor mij. Ken geen andere serie die dit heeft. Het voelt allemaal te Hollywood of zo. Ben zelfs bij Sopranos afgehaakt omdat ik op een gegeven moment een gevoel kreeg van het zal allemaal wel. Weer eentje dood, soo what.

Zijn er series die het gevoel van BB evenaren? of krijg ik nu weer namen als Sopranos, The Wire en Games of Thrones.
Als die namen het niet voor je doen dan kan je het beter vergeten en nooit meer series kijken idd, volgens mij wil jij andere series iets teveel met BB vergelijken en dan schiet het niet op mee. Iedere serie heeft wel iets waardoor je blijft kijken, is BB heus niet uniek in.
ze zijn fucking nice.
pi_131774340
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_131774391
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:35 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Iedere serie heeft wel iets waardoor je blijft kijken.
Mwah vind van niet eigenlijk. Of dat zogenaamd onderscheidende trekt me niet. Ik vergelijk de overige series niet per definitie met BB maar kwa niveau en vooral spanningsgevoel vind ik er echt geen 1 in de buurt komen.
pi_131774406
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:38 schreef Vatta het volgende:

[..]

Mwah vind van niet eigenlijk.
Daarin ben je dus duidelijk een van de weinigen. Jammer, want zo mis je veel leuke series en zijn onze tips voor jou vrij nutteloos.
ze zijn fucking nice.
pi_131774496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:39 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Daarin ben je dus duidelijk een van de weinigen. Jammer, want zo mis je veel leuke series en zijn onze tips voor jou vrij nutteloos.
Sopranos en the Wire vind ik ook niks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')