Dat schijnt in te zijn, bretels dragen maar dan niet over je schouders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat heeft Timo voor kabels aan zijn broek hangen?
Waarom?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat schijnt in te zijn, bretels dragen maar dan niet over je schouders.
Goed plan.quote:
Die "I dont look like Jort" hype?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef trovey het volgende:
[..]
al jaren 'in'quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Sowieso dat die bijrijders er altijd bij in moeten.quote:
Geen idee, ik zie wel eens wat voorbijkomen op het internet en dit toevallig ook, zie het ook wel eens op straat.....blijkbaar helemaal de blits.quote:
hmm pottenquote:
geyelquote:
Jaquote:
Nee, ook niet bij vrouwen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef donald_dick het volgende:
bouwvakkersdecelotte bij vrouwen altijd +1
Hmmm. Ik ga morgen maar eens een broekriem over mijn schouder hangen. Wordt vast ook een trend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie wel eens wat voorbijkomen op het internet en dit toevallig ook, zie het ook wel eens op straat.....blijkbaar helemaal de blits.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pics picsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hmmm. Ik ga morgen maar eens een broekriem over mijn schouder hangen. Wordt vast ook een trend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |