Dat vind ik nog steeds.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als klein kind weigerde ik altijd al margarine te eten, vond het ranzig smeervet.
"kluskelder"..hehehequote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb in mijn huis een kluskelder ingericht, maar geloof dat ik beter een lab had kunnen inrichten.
Werkbank, Kolomboormachine, slijpmachine, etcquote:
Nee joh, waarom denk je dat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Werkbank, Kolomboormachine, slijpmachine, etc
Jij denkt zeker aan een Fritzel kelder
Jep, weigerde de cake en koekjes van mijn moeder die alleen maar zeeuws meisje gebruikte dan ook altijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:18 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds.
Maar herkenbaar, mijn afkeer van margarine heb ik ook al van kinds af aan. Ik heb altijd onmiddellijk doorgehad of de bammetjes bij vriendjes waren gesmeerd met roomboter of met een ander goedkoop smeerseltje. En in dat laatste geval werd het smeerseltje er zoveel mogelijk afgepoetst of verdwenen de bammetjes in de prullie.
Ook koekjes gebakken met margarine... bah.
ja en er zit kaas op supermarkt pizzasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:01 schreef Farenji het volgende:
[..]
Margarine is geen restproduct van boter. Net als dat cichorei geen restproduct is van koffie.
Wat fasel jij nu weer? Margarine heeft niets met boter te makenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja en er zit kaas op supermarkt pizzas
precies ja, gewoon surrogaat troepquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat fasel jij nu weer? Margarine heeft niets met boter te maken
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
precies ja, gewoon surrogaat troep
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
boter is al![]()
maar margerine daar nog een restproduct van![]()
Kokosoliequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat voor boter moet je dan hebben om te bakken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |